Madem geldi niye haber etmiyosun olm. Hayırlı olsun.
Printable View
Madem geldi niye haber etmiyosun olm. Hayırlı olsun.
Montajı olucak parçaları yakından takip ediyorum :D
Hayırlı olsun öncelik ile gerçekten çok güzel bir araba her nekadar ülkemizde kıymeti bilinmesede...kazasız belasız inşallah
araç harbi çok temizmiş senın elınde de güzelleşek gibi kazasız belasız
C.tesi günkü uygulamalarım;
SplitFire buji kabloları
SplitFire buji kabloları
Rs accecories far koruma kapakları
Beyaz çamurluk sinyalleri
http://img148.imageshack.us/img148/1157/22012011162.jpg
http://img651.imageshack.us/img651/4765/22012011163.jpg
Kanka 4x108 çok acayip jantlar var gelsene msn e :)
Berbat olmuş yine yanki, asıl yaydan sonra merak ediyorum ben. Beklemedeyiz.
Maşallah gerçekten temizmiş bu yaşta böyle kondisyonda araç bulmak çok zor gerçekten.
abi maşallah allah kaza bela vermesin
inşallah bunu isteğin hale tam anlamıyla getirirsin nazar deymesin
maşallah sıkıntısız gazlaman dılegı ıle
yay koni tak artık neyle uraşıyon olm :D
splitfire la kaç boy aldın :D
Corolla almadan önce çok inceledim XR6i 6 silindirli cosword motorluları bir efsane
Maşallah diri duruyor aracınız.
İyi günlerde kullanmanız dileğiyle...
Abi kcoa bir maşallah harbiden çok güzel duruyor :)
Sağolasın Melih'im :)
Abi mandalı taktın heralde :D
Yok la duruyor öyle karşımda :D Bir türlü vakit bulamadım :(
In 1983, the high-performance XR4i version was introduced. It utilised the same 2.8 L Cologne engine as used in the Ford Capri 2.8 Injection of that era and sported a restyled version of the 3-door Sierra bodyshell. The double rear spoiler and curious multi-pillared rear windows were considered over-styled by some prospective buyers, and the car never achieved the cult status of the smaller Fiesta XR2 and Escort XR3i. A version of the XR4i with a 2.3 L turbocharged engine was sold in the United States as the Merkur XR4Ti. The XR4Ti was raced in Europe, most noticeably by Andy Rouse who used one to win the 1985 BTCC. In South Africa, there was a 3.0 L V6 version, called the XR6, while a limited run of 250 eight-cylinder XR8s were made in South Africa for saloon car racing homologation in 1984. These were based on the Ford Windsor 302 engine.
wikipedia alıntı:
Demek yanlış değil xr4i-XR4Ti-XR6-XR8s Modelleri
çok diri duruyor maşallah cenk
çok temiz maşalla kazasız belasız bide ben kacırdım böyle temiz alalımmı almayalımmı derken gitti
Çok temiz maşallah kazasız belasız :)
cosword yani (cosworth) xr6i yok diyorum ben.6 silindirli xr6i yok demedim.ülkemizde de xr6i olmadığı icin xr4i'dir o dedim yani bu bir fikir,cünkü ülkemizde 6 silindirli xr serisi sadece xr4i mevcut,benim bilgim bana yetiyor gerek yoktu ama yine de wikipedia'dan kopyaladığın için ayrıca teşekkür ederim :) iyi akşamlar.
teşekkür ederim mehmetim.
teşekkürler ustam sende alırsın insallahda beyaz güvercine arkadaş olur :)
teşekkür ederim :)
sen hep yazıyon mu buraya? sierra_Rs ?
he abey arada yazıom
Abi bunun difransiyeli kaynattırmayı düşünüyormusun? :D
Kocaman bir maaşallah.
Cosworth ön tampon takmayı düşünüyormusunuz.Bence mükemmel olur.
teşekkür ederim,elimde Cosworth replica icin bir cok parça var kaput ızgaraları,jantları ve tamponunuda getirtme imkanım vardı fakat sadece cosworth panjur ve marsbiyelleri kullanmak istedim cünkü iyice replika kıvamına gelmesini istemiyorum orjinaline sadık olsun istiyorum :)
teşekkür ederim kardeşim kankam gözüm veseom devamlı speclerimi dinledigin icinde ayrıca sağol :D
Uzun zamandır konuya bişeyler yazmamışım;
en son yazılanlardan sonra aracıma KONI ayarlı amortisörler taktık ve cok memnunum şimdilik stock yaylarla kullanıyorum en kısa sürede 45mm spor yaylarımda gelecek ve onlarıda taktırcam. Oktaykan kardeşlere tekrar teşekkürler.
En kısa sürede güncel fotoları ekleyeceğim.