ertan maşallah nazar değmesin kadran videosu falanda koy ya :) görüşrüüz.
Printable View
ertan maşallah nazar değmesin kadran videosu falanda koy ya :) görüşrüüz.
masallah......bu kasalardan hep korkmusumdur...:D :D
gerçekten başarılı tebrik ederim allah kaza bela vermesin
Masallah, karafar da yakısır :)
318is(m42 & m44).....bence bir efsane...
///M çatısı altında geliştirilmiş, standartında dereceli egsantrik, kısa şanzıman ve 4-2-1 header bulunan..motor bloğu e30 m3 ile aynı olan bi araç...
iki arkadaşımda e36 318is var...gerçekten çok keyifli ve mantıklı bir araç
kazasız+ belasız+ cezasız = keyifli günlerde kullanırsın inş.
3000-5000ytl civarı bir masrafla e30m3 motoruna sahip olmakta ciddi bir alternatif olur...
maşallah . güle güle kullan
maşallah x 41 = 41 kere maşallah :)
1- Aracın sahibinin dediği gibi 150 küsür değil aracın orjinali fabrika çıkışı 136hp dir.
2- blok e30m3 ile yanı değildir, m10 bloklar e30 m3 ile aynıdır. m42 bişi ile aynı değildir
3- m42 motorun üzerindeki egzantrik standart dereceli değildir.
4- Şanzıman kısa değil bilindik 5 ileri 245 getrag marka şanzımandır.
5- 3000-5000ytl ye e30 m3 makinası olmaz. ne olur bilemem. çünkü dediğim gibi alt yapısından tutun 4 silindir olması dışında hiçbişi aynı değildir.
Benimde merakım, malyet ne oldu bu araçta? Beygir ve Tork dağılımı nasıl, dyno çıktısı var mı?
tebrıkler kardesım boncuk olmus kazasız belasız
keske herkes senın gıbı cam gıbı cekıp koysa turboladım dedıklerı aracının resımlerını
özür dilerim cahilliğime wer kendi arabam hakkında hiç bişi bilmiyorum ben ama şöle bişi diim hiç ihtiyacım olmadı arabanın orjinal werilerine sen çok biliyosun bu hoşuma gitti bende gurur yaptım orjinal werilerini koydum burdan okur öğrenirim artık. :)
Marka BMW
Model 318iS
Üretim Yılı 1990
Model Ailesi E30
Karoser Tipi 4/5S SAL
Kapı Sayısı 2
Dingil Mesafesi 2570 mm (101.2 in)
Ön İz Genişliği 1405 mm (55.3 in)
Arka İz Genişliği 1415 mm (55.7 in)
Uzunluk 4325 mm (170.3 in)
Genişlik 1646 mm (64.8 in)
Yükseklik 1380 mm (54.3 in)
Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.68
Ağırlık 1200 kg (2643.2 lb)
Ağırlık Dağılımı (ön/arka)
Yakıt Kapasitesi 55 litre (12.1 Imp gal , 14.5 US gal)
Motor Özellikleri
Motor Üreticisi BMW
Motor Yeri Ön
Motor Yerleşimi Uzunlamasına
Motor Yapısı
Soğutma Türü Su
Motor Tipi DOHC
Silindir Sayısı ve Yerleşimi S-4
Silindir Başına Subap Sayısı 4 (toplam 16 adet)
Motor Hacmi 1796 cc (109.6 cu in)
Çap 84 mm (3.31 in)
Strok 81 mm (3.19 in)
Çap / Strok Oranı 1.04
Silindir Başına Düşen Hacim 449 cc/silindir (27.4 cu in/silindir)
Krank Ana Yatak Sayısı 5
Sıkıştırma Oranı 10 : 1
Yakıt Besleme Tipi Bo Motronic ML 1.7 fuel inj.
Hava Besleme Türü Normal
Kompresör Tipi -
İntercooler Türü Yok
Katalitik Konvertör Var
Maksimum Motor Gücü 134 HP (99.9 kW)
Maksimum Güç Devri 6000 d/d
Maksimum Tork 172 N.m (126.9 lb.ft , 17.5 kg.m)
Maksimum Tork Devri 4600 d/d
Maksimum Güç Devrinde Tork 159 N.m (6000 d/d)
Güç / Ağırlık Oranı 111.7 HP/ton (83.3 W/kg)
Güç / Motor Hacmi Oranı 74.6 HP/litre (55.6 kW/litre)
CO2 Emisyonu
Performans
0 - 60 mph 9.3 s
0 - 100 km/h 9.9 s
0 - 160 km/h
80 - 120 km/h (son viteste)
0 - 400 m Hızlanma 17.2 s
Son Sürat 200 km/h (124.3 mph)
Şanzıman ve Aktarma
şanzıman Türü 5M
Son Vites Dişlisi Oranı 0.8 : 1
Son Dişli Oranı 4.1 : 1
Aktarma RWD
Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler
Direksiyon Türü rack & pinion PAS
Direksiyon Turu
Dönüş Çapı 10.5 m (34.5 ft)
Süspansiyon (ön) I.MS.
Süspansiyon (arka) I.STA.CS.ARB.
Fren Türü (ön/arka) Di/Di-S
Jantlar (ön) 5.5J
Jantlar (arka) 5.5J
Lastikler (ön) 195/665 HR 14
Lastikler (arka) 195/65 HR 14
Tebrik ediyorum... ;)
Aracın Turbo uygulamasından sonraki tork verisi nedir? Dyno ölçümü vs yapıldımı. Rakam tahmini mi?
dyno yapılmadı bursadakilere tam güwenmediimizden yani tam weri alamıycamızdan istanbulda ölçtürcez ama orayada bi türlü arabayla yolumuz düşmedi daha bursada rahat yürütmüyo poliz istanbula gelmeye pek yemiyo açıkcası :)