m42 318 is turbo

Thread: m42 318 is turbo

  1. Mrt's Avatar

    Mrt said:
    ertan maşallah nazar değmesin kadran videosu falanda koy ya görüşrüüz.
     
  2. DeNNis's Avatar

    DeNNis said:
    Quote Originally Posted by nickelback View Post
    saol dennis unutmadım sanma videoları bekliorum haala
    cd ye çektim duruo hala, bi çay ısmarlarsan gelirim
     
  3. emreekin's Avatar

    emreekin said:
    masallah......bu kasalardan hep korkmusumdur...
     
  4. slave's Avatar

    slave said:
    gerçekten başarılı tebrik ederim allah kaza bela vermesin
     
  5. Dragger's Avatar

    Dragger said:
    Masallah, karafar da yakısır
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH
     
  6. m42 318 is turbo

    Renç said:

    Thumbs up

    318is(m42 & m44).....bence bir efsane...
    ///M çatısı altında geliştirilmiş, standartında dereceli egsantrik, kısa şanzıman ve 4-2-1 header bulunan..motor bloğu e30 m3 ile aynı olan bi araç...
    iki arkadaşımda e36 318is var...gerçekten çok keyifli ve mantıklı bir araç
    kazasız+ belasız+ cezasız = keyifli günlerde kullanırsın inş.
    3000-5000ytl civarı bir masrafla e30m3 motoruna sahip olmakta ciddi bir alternatif olur...
    Quote Originally Posted by Mfactory View Post
    Torque = Acceleration. Torque is your best friend.
     
  7. m42 318 is turbo

    umut01 said:
    maşallah . güle güle kullan
    Quote Originally Posted by .CeM.
    99 yaşında bi amcada vardı 99 model 99 binde noldu kimbilir bulupta müzeye koymak lazım aslında çok değerli
     
  8. nickelback's Avatar

    nickelback said:
    Quote Originally Posted by Renç View Post
    318is(m42 & m44).....bence bir efsane...
    ///M çatısı altında geliştirilmiş, standartında dereceli egsantrik, kısa şanzıman ve 4-2-1 header bulunan..motor bloğu e30 m3 ile aynı olan bi araç...
    iki arkadaşımda e36 318is var...gerçekten çok keyifli ve mantıklı bir araç
    kazasız+ belasız+ cezasız = keyifli günlerde kullanırsın inş.
    3000-5000ytl civarı bir masrafla e30m3 motoruna sahip olmakta ciddi bir alternatif olur...

    motor deiştirmek istemiyorum motoru güzel zaten performansından çok memnunum arabayı satabilirim belki niyetim e30 cabrio almak bakalım hayırlısı olsun satılırsa cabrio satılmazsa buna dewam
    yorumlar için teşekkürler
     
  9. Tuner's Avatar

    Tuner said:
    maşallah x 41 = 41 kere maşallah
    Samsa
     
  10. m42 318 is turbo

    Renç said:
    Quote Originally Posted by nickelback View Post
    motor deiştirmek istemiyorum motoru güzel zaten performansından çok memnunum arabayı satabilirim belki niyetim e30 cabrio almak bakalım hayırlısı olsun satılırsa cabrio satılmazsa buna dewam
    yorumlar için teşekkürler
    hayırlısı ne ise o olsun o zaman....
    Quote Originally Posted by Mfactory View Post
    Torque = Acceleration. Torque is your best friend.
     
  11. Safak's Avatar

    Safak said:
    Quote Originally Posted by Renç View Post
    318is(m42 & m44).....bence bir efsane...
    ///M çatısı altında geliştirilmiş, standartında dereceli egsantrik, kısa şanzıman ve 4-2-1 header bulunan..motor bloğu e30 m3 ile aynı olan bi araç...
    iki arkadaşımda e36 318is var...gerçekten çok keyifli ve mantıklı bir araç
    kazasız+ belasız+ cezasız = keyifli günlerde kullanırsın inş.
    3000-5000ytl civarı bir masrafla e30m3 motoruna sahip olmakta ciddi bir alternatif olur...
    1- Aracın sahibinin dediği gibi 150 küsür değil aracın orjinali fabrika çıkışı 136hp dir.
    2- blok e30m3 ile yanı değildir, m10 bloklar e30 m3 ile aynıdır. m42 bişi ile aynı değildir
    3- m42 motorun üzerindeki egzantrik standart dereceli değildir.
    4- Şanzıman kısa değil bilindik 5 ileri 245 getrag marka şanzımandır.
    5- 3000-5000ytl ye e30 m3 makinası olmaz. ne olur bilemem. çünkü dediğim gibi alt yapısından tutun 4 silindir olması dışında hiçbişi aynı değildir.

    Benimde merakım, malyet ne oldu bu araçta? Beygir ve Tork dağılımı nasıl, dyno çıktısı var mı?
     
  12. yusufbatırel's Avatar

    yusufbatırel said:
    tebrıkler kardesım boncuk olmus kazasız belasız
    keske herkes senın gıbı cam gıbı cekıp koysa turboladım dedıklerı aracının resımlerını
     
  13. nickelback's Avatar

    nickelback said:
    özür dilerim cahilliğime wer kendi arabam hakkında hiç bişi bilmiyorum ben ama şöle bişi diim hiç ihtiyacım olmadı arabanın orjinal werilerine sen çok biliyosun bu hoşuma gitti bende gurur yaptım orjinal werilerini koydum burdan okur öğrenirim artık.
    Marka BMW
    Model 318iS
    Üretim Yılı 1990
    Model Ailesi E30
    Karoser Tipi 4/5S SAL
    Kapı Sayısı 2
    Dingil Mesafesi 2570 mm (101.2 in)
    Ön İz Genişliği 1405 mm (55.3 in)
    Arka İz Genişliği 1415 mm (55.7 in)
    Uzunluk 4325 mm (170.3 in)
    Genişlik 1646 mm (64.8 in)
    Yükseklik 1380 mm (54.3 in)
    Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.68
    Ağırlık 1200 kg (2643.2 lb)
    Ağırlık Dağılımı (ön/arka)
    Yakıt Kapasitesi 55 litre (12.1 Imp gal , 14.5 US gal)
    Motor Özellikleri
    Motor Üreticisi BMW
    Motor Yeri Ön
    Motor Yerleşimi Uzunlamasına
    Motor Yapısı
    Soğutma Türü Su
    Motor Tipi DOHC
    Silindir Sayısı ve Yerleşimi S-4
    Silindir Başına Subap Sayısı 4 (toplam 16 adet)
    Motor Hacmi 1796 cc (109.6 cu in)
    Çap 84 mm (3.31 in)
    Strok 81 mm (3.19 in)
    Çap / Strok Oranı 1.04
    Silindir Başına Düşen Hacim 449 cc/silindir (27.4 cu in/silindir)
    Krank Ana Yatak Sayısı 5
    Sıkıştırma Oranı 10 : 1
    Yakıt Besleme Tipi Bo Motronic ML 1.7 fuel inj.
    Hava Besleme Türü Normal
    Kompresör Tipi -
    İntercooler Türü Yok
    Katalitik Konvertör Var
    Maksimum Motor Gücü 134 HP (99.9 kW)
    Maksimum Güç Devri 6000 d/d
    Maksimum Tork 172 N.m (126.9 lb.ft , 17.5 kg.m)
    Maksimum Tork Devri 4600 d/d
    Maksimum Güç Devrinde Tork 159 N.m (6000 d/d)
    Güç / Ağırlık Oranı 111.7 HP/ton (83.3 W/kg)
    Güç / Motor Hacmi Oranı 74.6 HP/litre (55.6 kW/litre)
    CO2 Emisyonu
    Performans
    0 - 60 mph 9.3 s
    0 - 100 km/h 9.9 s
    0 - 160 km/h
    80 - 120 km/h (son viteste)
    0 - 400 m Hızlanma 17.2 s
    Son Sürat 200 km/h (124.3 mph)
    Şanzıman ve Aktarma
    şanzıman Türü 5M
    Son Vites Dişlisi Oranı 0.8 : 1
    Son Dişli Oranı 4.1 : 1
    Aktarma RWD
    Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler
    Direksiyon Türü rack & pinion PAS
    Direksiyon Turu
    Dönüş Çapı 10.5 m (34.5 ft)
    Süspansiyon (ön) I.MS.
    Süspansiyon (arka) I.STA.CS.ARB.
    Fren Türü (ön/arka) Di/Di-S
    Jantlar (ön) 5.5J
    Jantlar (arka) 5.5J
    Lastikler (ön) 195/665 HR 14
    Lastikler (arka) 195/65 HR 14
     
  14. Safak's Avatar

    Safak said:
    Tebrik ediyorum...

    Aracın Turbo uygulamasından sonraki tork verisi nedir? Dyno ölçümü vs yapıldımı. Rakam tahmini mi?
     
  15. nickelback's Avatar

    nickelback said:
    dyno yapılmadı bursadakilere tam güwenmediimizden yani tam weri alamıycamızdan istanbulda ölçtürcez ama orayada bi türlü arabayla yolumuz düşmedi daha bursada rahat yürütmüyo poliz istanbula gelmeye pek yemiyo açıkcası
     
  16. m42 318 is turbo

    Renç said:
    Quote Originally Posted by Safak-e30 View Post
    1- Aracın sahibinin dediği gibi 150 küsür değil aracın orjinali fabrika çıkışı 136hp dir.
    2- blok e30m3 ile yanı değildir, m10 bloklar e30 m3 ile aynıdır. m42 bişi ile aynı değildir
    3- m42 motorun üzerindeki egzantrik standart dereceli değildir.
    4- Şanzıman kısa değil bilindik 5 ileri 245 getrag marka şanzımandır.
    5- 3000-5000ytl ye e30 m3 makinası olmaz. ne olur bilemem. çünkü dediğim gibi alt yapısından tutun 4 silindir olması dışında hiçbişi aynı değildir.

    Benimde merakım, malyet ne oldu bu araçta? Beygir ve Tork dağılımı nasıl, dyno çıktısı var mı?
    dostum ii güzel açıklamışsın..tebrik ederim...gerçi direk kapak yapma çabası sezdim ama canın sağosun...
    fakat eminmisin..???
    Quote Originally Posted by Mfactory View Post
    Torque = Acceleration. Torque is your best friend.
     
  17. nickelback's Avatar

    nickelback said:
    Quote Originally Posted by yusuf_200sx View Post
    tebrıkler kardesım boncuk olmus kazasız belasız
    keske herkes senın gıbı cam gıbı cekıp koysa turboladım dedıklerı aracının resımlerını

    +318
     
  18. Safak's Avatar

    Safak said:
    Quote Originally Posted by Renç View Post
    dostum ii güzel açıklamışsın..tebrik ederim...gerçi direk kapak yapma çabası sezdim ama canın sağosun...
    fakat eminmisin..???
    Hayat uzun herzaman öğrenecek birşeyler vardır...
     
  19. m42 318 is turbo

    Renç said:
    Quote Originally Posted by Safak-e30 View Post
    Hayat uzun herzaman öğrenecek birşeyler vardır...
    bu eminim demek sanırım...
    PEKİ
    Quote Originally Posted by Mfactory View Post
    Torque = Acceleration. Torque is your best friend.