User Tag List

Sayfa 6/6 İlkİlk ... 456
113 sonuçtan 96 ile 113 arası

Konu: Mk4 vr6 4motıon coupe

  1. #96
    coskun_ant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    75
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teknik içerik göremedim videoda hocam.
    aslında bi videoda teknik içerikde var ama o videonun sonunda araç kırılıyo. sebebi dayanıksızlık değil adam 2. vitesten 3e diye 1e soktu. araba mahvoldu. onu paylaşmak istememiştim. onuda paylaşayım. kırılma sebebine dikkat et ama
    şaftsız arabaların üretimi yasaklansın

  2. #97
    coskun_ant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    75
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Golf R32 Bi Turbo Season 2008 Movie - YouTube

    önce herşeyiyle stock turbolandı kol piston dahil. sonra 2den 3 diye 1e sokmayı başarınca motor yapılarak toplandı bu videoda.
    şaftsız arabaların üretimi yasaklansın

  3. #98
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coskun_ant Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şanzıman kodunu hiç araştırmadım bilmiyorum ama r32 ile krank kol piston hariç herşeyi aynı. yürüyen şanzıman oranı vs. hepsi tutuyo.
    senin aracta kullanmak için sorduysan onlara olmuyo daha önce bi mk4 gtı cı arkadaşla konuşmuştuk bu konuyu. yorulmaman için söledim.
    ben teşekkür ederim
    Yürüyen olarak da farklısınız r32 den. senin aracında sürekli 4*4 haldex ile r32 deki elektronic haldex ile oran değiştirilebiliyor mesela.
    Salıncaklarınız belki aynı olabilir.

    Aracının üzerinde ki motor aşağıdakilerden birisi muhtemelen.

    AQP 1999-2000
    AUE 2000-2001
    BDE 2002-2003

    R32 84 Bore, 95.9 stroke ludur. muhtemelen engine code ın AUE ve 81.x 90.3 Kullanıyor.sıkıştırmasıda 10.7:1 R32 ise 11.3:1 sıkıştırmalarda dolayısıyla farklı.

    Krankta tamamen farklı.

    Üst kapaklarınızda öyle. R32 bilidğim kadarıyla hidrolik iticiler kullanıyor.Egzantriklerde tamamen farklı.


    Yani motor tamamen farklı. Sadece ikiside 6 silindir diye R32 ile aynı teknoloji olarak eşleştirmek bence doğru değil.Dayanıklığıda aynı şekilde.

    Bir yanlış varsa düzeltmek amacıyla söylemek istedim.

    Şanzıman ve motor kodunu söylersen etkadanda bakıp detaylıca resimleriyle eleştirebiliriz.eğer proje vs düşünüyorsan ileride problem yaşamaman adına daha detaylı araştırmanı öneririm.Nitekim Türkiyede parça sıkıntısı yaşarsın.. Ama ingiltereden birçok parçanı bulabilirsin.

    Selamlar

  4. #99
    coskun_ant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    75
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yürüyen olarak da farklısınız r32 den. senin aracında sürekli 4*4 haldex ile r32 deki elektronic haldex ile oran değiştirilebiliyor mesela.
    Salıncaklarınız belki aynı olabilir.

    Aracının üzerinde ki motor aşağıdakilerden birisi muhtemelen.

    AQP 1999-2000
    AUE 2000-2001
    BDE 2002-2003

    R32 84 Bore, 95.9 stroke ludur. muhtemelen engine code ın AUE ve 81.x 90.3 Kullanıyor.sıkıştırmasıda 10.7:1 R32 ise 11.3:1 sıkıştırmalarda dolayısıyla farklı.

    Krankta tamamen farklı.

    Üst kapaklarınızda öyle. R32 bilidğim kadarıyla hidrolik iticiler kullanıyor.Egzantriklerde tamamen farklı.


    Yani motor tamamen farklı. Sadece ikiside 6 silindir diye R32 ile aynı teknoloji olarak eşleştirmek bence doğru değil.Dayanıklığıda aynı şekilde.

    Bir yanlış varsa düzeltmek amacıyla söylemek istedim.

    Şanzıman ve motor kodunu söylersen etkadanda bakıp detaylıca resimleriyle eleştirebiliriz.eğer proje vs düşünüyorsan ileride problem yaşamaman adına daha detaylı araştırmanı öneririm.Nitekim Türkiyede parça sıkıntısı yaşarsın.. Ama ingiltereden birçok parçanı bulabilirsin.

    Selamlar
    teşekkür ederim. 300-350 hp civarı bi setup olacak problem çıkmayacaktır allahın izniyle. kiti istedim ama takma konusunda hala tereddütlerim var zaten. bilemiyorum :/
    şaftsız arabaların üretimi yasaklansın

  5. #100
    coskun_ant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    75
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    merak eden arkadaşlar için motor resmi eklenmiştir

    şaftsız arabaların üretimi yasaklansın

  6. #101
    audiA3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Şehir
    TÜRKİYE-İSTANBUL
    Mesaj
    80
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah kazasız belasız

  7. #102
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coskun_ant Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim aldatıcı olmaya gerek yok vw marka araçlar genelde çok yakar zaten. ama araçların suçu yok petrol çok pahalı
    yakit konusunda kurus murus hesabi hem aldatici hemde beni baglamaz zaten
    litre bazinda merak ediyorum ben..
    siz ornegin 100 km de ortalama kac litre tuketiyorsunuz?
    birde dedgim gibi benim ilgilendiklerim mk3 vr6 lar yani 12v olanlar, sizin arac 24v olan..

    ha bir de, sizin silindir kapagi mk3 12v lere takilabiliyormu?
    aralarindaki tek fark silindir kapagi deniyor ama emin olamadim bir turlu..

  8. #103
    coskun_ant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    75
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yakit konusunda kurus murus hesabi hem aldatici hemde beni baglamaz zaten
    litre bazinda merak ediyorum ben..
    siz ornegin 100 km de ortalama kac litre tuketiyorsunuz?
    birde dedgim gibi benim ilgilendiklerim mk3 vr6 lar yani 12v olanlar, sizin arac 24v olan..

    ha bir de, sizin silindir kapagi mk3 12v lere takilabiliyormu?
    aralarindaki tek fark silindir kapagi deniyor ama emin olamadim bir turlu..
    100 km de şu litre diyemem ama 230 lira ile full'letiyorum 300 km geziyorum ama ben gazın üstünden hiç inmiyorum yani sürekli dipgaz moddayım o yüzden beni baz almamanı tavsiye ederim. insan sürse 400 km yapabilir çok rahat diye düşünüyorum.
    silindir kapaklarıda olmuyor diye biliyorum çünki buna r32 kapağı takılabiliyor. mk3vr6 ya takılamadığını bildiğimize göre, 24v kapak mk3e takılamaz diyebiliriz. daha net bilen birisi varsa onunda yorumlarını bekleyebilirsin
    şaftsız arabaların üretimi yasaklansın

  9. #104
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coskun_ant Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    100 km de şu litre diyemem ama 230 lira ile full'letiyorum 300 km geziyorum ama ben gazın üstünden hiç inmiyorum yani sürekli dipgaz moddayım o yüzden beni baz almamanı tavsiye ederim. insan sürse 400 km yapabilir çok rahat diye düşünüyorum.
    silindir kapaklarıda olmuyor diye biliyorum çünki buna r32 kapağı takılabiliyor. mk3vr6 ya takılamadığını bildiğimize göre, 24v kapak mk3e takılamaz diyebiliriz. daha net bilen birisi varsa onunda yorumlarını bekleyebilirsin
    mk3 vr6 icin en guzeli boost sanirim
    bu haliyle hacme gore verimsiz cunki..
    ses muhtesem ama..
    saglam ve onu cok acik bi makina..
    bakalim kafamdakiler biraz netlessinde..

  10. #105
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Spook'un dediği gibi motorun sadece R32 ile biraz benzer, R32 bambaşka bir mekaniğe sahip.
    Bu motoru R32 ile aynı düzene çevirlemeye kalksa blok dışında hiçbirşey kalmayabilir.
    R32 ile aracın genel mekaniğinde de çok fark var.

    Birde araç coupe değil 3 kapılı HB...

    güle güle kullanın... hoş bir araç.

  11. #106
    SkY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    5.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel araba maşallah

  12. #107
    coskun_ant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    75
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak-e30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Spook'un dediği gibi motorun sadece R32 ile biraz benzer, R32 bambaşka bir mekaniğe sahip.
    Bu motoru R32 ile aynı düzene çevirlemeye kalksa blok dışında hiçbirşey kalmayabilir.
    R32 ile aracın genel mekaniğinde de çok fark var.

    Birde araç coupe değil 3 kapılı HB...

    güle güle kullanın... hoş bir araç.
    1. evet. dediğin gibi spook söylemişti zaten
    2. herkes r32 yi biliyomuş bi ben bilmiyomuşum
    3. arabanın 5 kapısı varda benmi yalan söledim
    şaftsız arabaların üretimi yasaklansın

  13. #108
    coskun_ant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    75
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mk3 vr6 icin en guzeli boost sanirim
    bu haliyle hacme gore verimsiz cunki..
    ses muhtesem ama..
    saglam ve onu cok acik bi makina..
    bakalim kafamdakiler biraz netlessinde..
    boost her eve lazım
    şaftsız arabaların üretimi yasaklansın

  14. #109
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ver agzına yüzüne bosstu bak bunuda satıcaksın 2 gün sonra başkası turbolucak görcm sonra seni DD

  15. #110
    coskun_ant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    75
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ver agzına yüzüne bosstu bak bunuda satıcaksın 2 gün sonra başkası turbolucak görcm sonra seni DD
    kim turbolarsa turbolasın çiçeğim ben tekrar dönmek istemiyorum
    şaftsız arabaların üretimi yasaklansın

  16. #111
    ozkanfaruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul / Anadolu
    Mesaj
    479
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah yavru ceylana

  17. #112
    Enes 54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye/Sakarya
    Mesaj
    534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah çok özel bir araç

  18. #113
    coskun_ant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    75
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sky özkan enes
    teşekkür ederim arkadaşlar
    şaftsız arabaların üretimi yasaklansın

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •