Maşallah çok hoş olmuşkazasız belasız...
kocaman maaşallah angaralı ToPaLa Erhanımcidden bu kadar sade ve bi o kadarda dikkat çekici bi corsa ancak senin elinden çıkardı,,,tabiiii bu fotoraflarda sadece Osmanımın elinden çıkar
![]()
maşallah erhan abi araba gayet güzel duruyoyanlız tamponlar ilk defa dikkatimi çekti
![]()
Eyvallah HazarımSimdi satılsın bi süre at eşşek binelim yerine güzel şeyler alcaz
Teşekkür ederim
Tşk ederim![]()
Specleri birazdan yazıcam.. bu proje konusu ters oldu biraz ama olsun![]()
Teşekkür ederim![]()
eyvallah Görkemim..Ben yaptım alan keyfini sürsün artık yapcak bişe yok..
Osman biliyor bu işi evet
![]()
Tşk ederim kardeşim.. Tamponlar güzel oldu bencede![]()
Hahahaha eyvallah![]()
Teşekkür ederim çok sağol
Tşk ederim.. Basık araba aslıdna da ben yerle bir gezmeyi sevmedigim için kararında bıraktım..![]()
Bunlar ilk alındığı halleri.. Nerdeyse piyasadaki bütün 1.7 dizeller gibi içinde sornadan snayide yapılma koltuklar vardı.. Araç otomobil olarak ruhsata kayıtlı olması büyük avantaj. Ben bu koltukları böyle kullanamazdım ama![]()
Std corsa 1.7 DTI14 jantlı ve boyasız tamponlarıyla
İlk işim çok yakıştırdığım 16" astra h jantlarını takmak oldu.. Lastikl oalrakta kesinlikle çok doğru bir tercih yaptıgımı sonra tekrar anladım. Pzero Nero kullanıyorum ve herkese tavsiye ederim. ÇOK iyiler![]()
Ufak tefek ezikleri olduğu için kaportaya hazırlandı.. Amacım baştan yaratmak olduğu için herseyi hesaplamıştım..
Kaportada ezik olan yerleri işaretlendi.. Önceden kazası olmamasına rağmen pırıl pırıl olması için komple boyatmaya karar verdim..
Başka bir corsa 1.4 comforttan söktüğüm komple iç aksamı bu arada hallediyim istedim. İç trim rengi gri olduğundan ve ben arabanın içini siyah sevdigimden Tarkan (TaGo) kardeşimin destekleriyle Plasti dip le heryerini boyadımAmacım simsiyah bir goruntuydu.. Plasti dip te bekledigimden cok cok iyi sonuc verdi.. Tekrar Teşekkür ederim Tarkan
![]()
Aracın komple bütün koltuklarını orjinal Corsa koltuğuyla değiştirdim. Baglantıların bi kısmı zaten aracta hazır oalrak bulunuyordu fakat bir kısmı da orjinal ayakları takılarak tamamlandı.. Artık orjinal emniyet kemerleriyle birlikte 3 kafalıklı orjinal koltuklar var.. asimetrik oalrak yatırılabilen şekilde..
Renk olarak bi ara BMW Le Mans Mavi düşünsem de sonradan küçük bi arabada çok güzel durmayabilecegini dusundugumden yeni kasa 5 serisi F10 Alpine weiss rengini tercih ettim ve boya için tüm hazırlıklar tamamlandı...
Artık araç boyandı ve yalıtım için hazırdı.. ses izolasyonu için Komple dynamat kullandım. Bilenler vardır dynamat bu işte gercekten cok iyi ve boşuna ugrasmadıgımı kanıtladı..
Plasti diple B ve C sütunlarını boyadım.. Tavanı da siyah yapıcaktım cunku..
Tüm camurluklar tavan taban kapı içleri ve heryer Dynamat la kaplandı.. Çok ciddi bir sessizlik var aracta su an..
İç ve dış yavas yavas bitmek üzere burada artık..
Sıra geldi motora... Km si geregi bi içini acıp bakmak istedim.. Komple elden gecirmekti amacım..
Y17DT motorların emme manifoldlarında fotografta gordugunuz gibi bir durum sozkonusu.. 1 valfin portu buyukken digeri kucuk.. Bunları da biyutmeye karar verdim..
Fotografta da gordugunuz gibi gömleklerde çizikler vardı.. açmışken yapılcak bişey yok Komple rektefiye !
bende bu araba beyaz olduğu halde diğer vanlara göre niye bu kadar güzel duruyor diyordum cevabı buldumBeyaz ton seçimi güzel olmuş , diğer desteklenen parçalarlada çok şık bir araç çıkmış ortaya
Tabiki yeni pistonlar yataklar gerekicekti.. Teflon coated pistonlar bu araç için gayet yeterli..
Bu arada tavanı da siyah yapmak istedigim için işlem başladı.. Yapıştırıcısını özel oalrak tabancayla atılması gerekiyor..
Bu arada kapagı PPR motorsport Kaan kardeşim göndermiştim.. Sağolsun o da özenle hazırlamış kapağımı.. Polished ve ported head.. Güzel gorunuyor..
Bu arada motorumuzda yapıldı ve takıldı.. Sıfır motor gibisi yok..
Mazot pompamız da komple revizyon yapıldı ayarları yapıldı..
Önceden fotolarda görmüş oldugunuz bi buyuk bi kucuk portlu emme manifoldu da artık ikizhem port matching yapıldı hemde genişletildii..
Yeni delphi enjektörlerimiz..
Araca buyuk turbo uygulaması ve nos düşündüğümden orjinal debriyaj yetmeyecekti.. Hemen brnoz balatamızı da yaptık..
piskopat herif17 milyon parça halini de görmüş tamamen toparlanmış halini de görmüş bir insan olarak sana gönül rahatlıgıyla o yorumu yapabiliyorum. satmayıp konuştuklarımızı yapsan
o kadar güzel olurdu ki
![]()
Heryeri dynamayt yapıp motoru sökmüşken buraya yapmamak olmazdı.. Motor bölümümüzde de Dynamat var..
Bitti sayılır burda artık![]()
Alcantra Tavan.. Çok güzel bir detay.. Çok keyifli
Artık bitmiş olan iç mekanımız.. orjinal corsa tek kapıya cevriliş hikayesi... Herseyiyle olması gerektigi gibi..
bugun çipçinin önünde duruyoduhata baktım dedim güzel arabaymış
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)