Arkadaslar benim sormak istedigim turbo bir aracta egzozun uzunlugunu kisaltmak yani downpipe dan sonra kisa bir boru ile ya yanda ya da usten disari vermenin performansa olumlu bir etkisi olur mu?
Printable View
Arkadaslar benim sormak istedigim turbo bir aracta egzozun uzunlugunu kisaltmak yani downpipe dan sonra kisa bir boru ile ya yanda ya da usten disari vermenin performansa olumlu bir etkisi olur mu?
İllaki olumlu etkisi olacaktir turbo aracta ama seste bir o kadar rahatsiz edici ve cok cikacaktir.
drag amaçlıysa olur gündelik hayatta kullanılmayacaksa direk kaputa verilen örnekler var
Ben Aracımda sadece Dowmpipe Düz boru 70'lik kullanıorm ses lamborghini Gibi çıkıyor Alt devirlerde ise kamyon gibi :))) Ama turbo araç free flow yani serbest eksoz olucak şekilde sevio ve eksoz kapalıyken araba yürümüyor acınca baya bi fark oluo şehir içinde biniorum ses bayaa bi yıkıcı cat out'un olması şart yoksa rahatça binemezsin...
Turbo araçta en iyi eksoz olmayan eksozdur:icon_tup:
olmayan egsoz israilin oyunlarıdır hep:D günlük binilen fındık turbolu araçlar için geçerli değildir
Arac nedir ? Uzerindeki turbo nedir ?
SLR gibi yap yandan çıkar kısa mesafede.
http://www.itusozluk.com/image/mercedes-slr_64615.jpg
Turbo + super genis egzoz
Artilari:
- Ust devirde geribasincin olusturdugu darbogazin azalmasi
- Daha dusuk isi uretimi (EGT, CHT vs)
- Yuksek devirde daha az zorlanan turbo sistemi
Eksileri:
- Daha uzun doldurma suresi (spool)
- Daha fazla gurultu
Hangisi lazimsa ona gore karar verirsin durum kabaca boyle.
dostum 76 lık düz boru kullanıyorum alt devirlerde bildiğin kamyon gibi ses çıkarıyor ama tünellerde yüksek devirde herkez kendini sağa sola atıyor kumandalı vana şart tabi son susturucum orjinal bir düğme ile son susturucuya veriyor bu tarz birşey yaptırabilirsin yada bende polis kimliği var sorun olmaz diyorsan 76 lık düz boru hks son susturucu tavsiye ederim :)
Rally araclarinin egzozu neden arkada? Yandan vermek akillarina gelmistir mutlaka:soru: