Aracımı bilen biliyor reklamaj için çalışmalar değil diğer clio sahiplerine stock olarak(yazılımsız) neler yapılabilceğini göstermek
Araç 4 hafta evvel aynı dyonda 183-184HP vermişti
Yapılan işlemlerden kazancı görmek adına güzel oldu
Aracın speclerini tekrarlıyorum
-71mm boğumsuz flanşlı eksozt sistemi
-Otto son
-Kelebek genişletilip parlatıldı
-4 bar regülatör takıldı
-Hava filtresi borusu çapı büyütüldü HKS mantar takıldı
-Hava filtre borusu sarmalandı gram sıcak hava alışı yok :)
Araca nasıl baktığımı biliyor çoğu kişi
Bujidir - kablodur - manyetik kaptördür-O2 sensörüdür hepsi sıfır zaten :)
İnanın çok şaşırtıcı bi sonuç, bu aracın yürüyüşünü acayip merak ediyorum white rs'le filan...
Kocaman bi maşallah...
Dipnot: Yazılım olsa nolucak kim bilir :)
08-03-2011, 09:55
Cliosportve
Alıntı:
JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı
İnanın çok şaşırtıcı bi sonuç, bu aracın yürüyüşünü acayip merak ediyorum white rs'le filan...
Kocaman bi maşallah...
Dipnot: Yazılım olsa nolucak kim bilir :)
Orjinal yazılımdan çok memnunum 7000 çeviriyor :)
4000 de aşırı bir patlama yapıyor Dyno eğrisindede belli:)
VVT teknolojisi yani Hondalardaki Vtec teknolojisi RS lerde mevcut :)
Yazılım konusunda bu yüzden gerek görmüyorum
Ama ilerde HP ler yetmeyebilir :)
Teşekkür butonu aradı gözüm yüreğine sağlık seninde
White RS fena saplar bu arada bana :)
08-03-2011, 09:58
SONE-R
SS rs ile bir deneme yapman lazım yeniden :D :D
08-03-2011, 10:00
KMR2-GT
maşallah cok guzel degeler.70lık egzos fazla gelmedımı.gercı sonda otto var yazmıssın 60lık heralde.
Alıntı:
SONE-R Nickli Üyeden Alıntı
SS rs ile bir deneme yapman lazım yeniden :D :D
ss i geçen rs olmuş demektir :D
08-03-2011, 10:05
Ek.Civic_Spoon
selçuk facedede yazdım maşallah aracına yaptıklarının karşılığını almışsın, şimdi benim merak ettiğim ss le sonuç ne olacak . gerçi siz en yakın zamanda bi deneme yaparsınız sanırım :)
08-03-2011, 10:05
SONE-R
bunun üzerine bir de wimmer yükletip öyle çıksan dyno'ya.. acaba faydası olacak mı wimmer'ın?
08-03-2011, 10:08
Cliosportve
SS ile problemsiz zamanımda iken Gökhanrs(YKY Megane RS) baskısı üzerine kalkmıştık
1.5 ay evvel - 183 verdiğim zamanda yani
Kıvanç - Gökhan - Aytug başkanda şahit olarak izlediler rollingi
Ozamanlar kafa kafaya gitmiştik :)
Çoğu videomuz mevcut benimde geçtiklerim var onunda var
Bu sonuçlarda denemek gerekir :)
08-03-2011, 10:12
CLIORS
Masallah, gayet guzel sonuçlar.
Bir noktayı düzelteyim, RS deki VVT'nin Honda nın VTEC ile hiç alakası yoktur. 4000 de ki agresiflik tamamen egzantriklerin ve motor üst kapağının volumetric efficiency den kaynaklanır. RS de VVT 1000 li devirlerde ve motor yukune göre devreye girer ve 6000 lerin sonunda devreden çıkar amaç da egzantriklerin yüksek derecesi ile emisyon kurallarını karşılamaktır.
08-03-2011, 10:16
JDM_5
çok güzel sonuç... kazasız belasız...
08-03-2011, 10:27
chiefkadir
Maşallah Selçuk, araban tam formunda çıkan değer nekadar sağlıklı hava çektiğininde göstergesi fabrikadan çıkan hali 160-165hp anca gelirken seninki 190 ları bulduysa burda bi başarı vardır illaki:icon_tup:
amaa sen hala 170hp SS rs' i geçmeden sınıfı geçmiş sayılmassın:D:hahaha::D
08-03-2011, 10:27
Cliosportve
Alıntı:
CLIORS Nickli Üyeden Alıntı
Masallah, gayet guzel sonuçlar.
Bir noktayı düzelteyim, RS deki VVT'nin Honda nın VTEC ile hiç alakası yoktur. 4000 de ki agresiflik tamamen egzantriklerin ve motor üst kapağının volumetric efficiency den kaynaklanır. RS de VVT 1000 li devirlerde ve motor yukune göre devreye girer ve 6000 lerin sonunda devreden çıkar amaç da egzantriklerin yüksek derecesi ile emisyon kurallarını karşılamaktır.
1800 devirde devreye giriyor 6000 devirde devreden çıkıyor hocamında dediği gibi
VVT teknolojisi dediğim açı kaydırıcı mevcut demek istedim hocam
08-03-2011, 10:32
chiefkadir
Alıntı:
Cliosportve Nickli Üyeden Alıntı
1800 devirde devreye giriyor 6000 devirde devreden çıkıyor hocamında dediği gibi
VVT teknolojisi dediğim açı kaydırıcı mevcut demek istedim hocam
6900dd çıkıyo ;)
08-03-2011, 10:33
CLIORS
araç gayet iyi durumda, selçuk güzel bir kadran videosu ister son haliyle + tabiki SS vs VE videosu :)
bu arada yazmayı unutmuşum, güçten çok tork fenalarda maşallah :)
08-03-2011, 10:36
CLIORS
VVT nin devreden çıkmasını önlemek az da olsa işe yarar da RS i yürütmenin en güzel yolu, sıkıştırmayı arttırıp avansı açmak
08-03-2011, 10:38
Cliosportve
SS ile Final round yapılcak
Tek deneme yeterli olcaktır vites kaçırma gibi bir durum olmazsa
Neden derseniz SS ile artık kalkmaktan bıkkınlık geldi
Ama sizleride kırmıycam :)
SS'i geçsemde en az 10 boy atmalıyım ki Okan kabullensin durumu bilen biliyor zaten :):)
maşallahımı esirgemeyin ama kızıyorum :)
08-03-2011, 10:55
ukku
eğriler falan güzel de.. önce söyledim, yine söylüyorum, sayılara bakmak masturbasyondan farksız :)
cvk nin ve white rs'in bunun az üzerinde olduğunu düşünenlere diyecek bişey yok tabi.. :)
08-03-2011, 11:06
Madeth
Alıntı:
Cliosportve Nickli Üyeden Alıntı
SS ile Final round yapılcak
Tek deneme yeterli olcaktır vites kaçırma gibi bir durum olmazsa
Neden derseniz SS ile artık kalkmaktan bıkkınlık geldi
Ama sizleride kırmıycam :)
SS'i geçsemde en az 10 boy atmalıyım ki Okan kabullensin durumu bilen biliyor zaten :):)
maşallahımı esirgemeyin ama kızıyorum :)
sen ilk önce SS i geç te 10 boyu sonra düşünürsün :)
en son denemede SS ten 4-5 boy yediğini unutma bazen rakamlar herşey değildir unutmaki SS hala sadece filtre ve 51mm egzosu ile yürüyo :)
08-03-2011, 11:07
Cliosportve
Alıntı:
ukku Nickli Üyeden Alıntı
eğriler falan güzel de.. önce söyledim, yine söylüyorum, sayılara bakmak masturbasyondan farksız :)
cvk nin ve white rs'in bunun az üzerinde olduğunu düşünenlere diyecek bişey yok tabi.. :)
Tabirlere bak :D
Dyno videosuna bakarak C.m shot yaptım defalarcada güzel olurmuş :D