http://www.youtube.com/watch?v=NTSAW4MGN9I
Printable View
video açılmıyor bende sizde açılıyormu
Utku link görünmüyor.
abi açıyorum
bi sorun oldu galiba küçük harfe geçiyor direk link koydum
100-200 23sn. bence iyi değer maşallah
Maşallah utku emeği geçenlerin eline sağlık
keyifli oldu hacı konfor ve turbo 2 si bir arada :icon_tup:
@Edit video olarak eklenmiyor..
Maşallahh..
Bilgisiyle,insanlığıyla,sağladığı güvenle 10 numara insan Utku Selamoğlu'na verdiği emeklerden dolayı teşekkürler ederim.sağlam adımlarla,sabırla kısa bir sürede çok güzel bir işçilik ve muhteşem sonuçlar aldık sayesinde.
uzun zamandır bitakım teknik sorunlardan dolayı aracımla gazlıyamıyordum ama suan utku abinin sayesinde haltech sprint 500 var aracımda :) emeklerinden ve ilgilerinden dolayı Honda tech çalışanlarına,Şeref ustaya çok teşekkür ederim. bu vıdeo tadımlık arkası gelecek :) Mehmet ÜRÜN...
öncelikle maşallah..
araçta basınç durumu nedir?
motor içi stokmu?
100-200 23 sn civarı..
Abi en sonunda istedigin oldu senden cok sevindim Allah ağız tadıyla binmeyi nasip etsin , utku abi ve diger emegi gecenlerin ellerine sağlık :icon_tup:
niraz spec bilgisi verilseydi iyiolurdu
Honda Civic Sedan
Model: 2010
Motor:
Zage Turbo Kit
Zage External Westegate
Greddy Intercooler Kit
Greddy Son Susturucu
K&N Hava Filtresi
HKS Blow Off Valve
Walbro Benzin Pompası
NGK İridium Buji
RC 440cc enjektör
Fren Sistemi:
Stoptech hava delikli ön ve arka fren diskleri
Stoptech fren balataları
Stoptech fren kaliperleri
Süspansiyon:
Vogtland50mm-35mm helezon kiti
Konı Sertlik Ayarlı Amartisörler
Alutec Kule Gergisi
Jant-Lastik:
Advan RS Gold 18’’ Jantlar
Pirelli P-Zero Lastik 225/40zr18
Dış Kısım:
Mugen Karbon Kaput
Mugen Ön Izgara
Type-R Ön Tampon
Type-R Arka Tampon
Type-R DTM Bagaj Spoyleri
Mugen Maşpiyeller
Mugen Cam Üstü Spoyler
3M Cam Filmi
İç Mekan:
Greddy Turbo Basınç Saati
GReddy Profec B-Spec2 Boost Controller
Greddy Turbo Timer
Aem Wideband
Haltech Sprint 500
Atölye: Tork Garaj
Yazılım : Utku SELAMOĞLU
ben 20 sn gibi gördüm. herkesi eline koluna sağlık harbiden çok zevkli oldu yeni kasa sedan civic gerçekten zevk veriyor insana.
maşAllah emeği geçenlerin eline sağlık...
çok güzel olmuş...:)
hem duruşu hem gidişi on mumara maşallah emeyinize elinize sağlık:)
Maşaallah emeğinize sağlık hondatech ve utku:)
utku harika olmuş maşallah
utku eline saglık ! :)
Zannetmiyorum ki aracin gorselligi adina bir civice bu denli para harcayan bir kisi daha olsun...
Motor parcalari haric Listede yazanlarin fiyat toplamina vti alinir desem yalan olmaz, sadece orjinal advanlar dahi aracin nedenli ciddi harcamalara maruz kaldiginin gostergesidir...
Goruntusu 10 numaraydi aracin, gidisi de ona denk oldu nihayet...
41 kere masallah!!!
masallah videoları bekliyoruz utkunun ve hondatech garajın eline sağlık :)
Yazilim icin utku selamogluna, motor modifikasyonu icin TORK GARAJa, we en onemlisi werdigi GAZ ile mehmet kardesimin kanina girip boyle bir araci ankaraya sunan TSK Subayi AAAMET KADİR SAYILIRa ayrica tesekkurler ;)
güzel olmuş maşallah. fotoğrafları var mı?
boyle n/a dan turbo yapilan araclara harcanan emekleri bildigim icin hayran olmadan edemiyorum. Allah kazasiz belasiz bunmek nasip etsin...
tatildeyim karsilastirma yapayim dedim...
benim meggynin 215 hp 320nm oldugu zamanlar,
.9 bar basiyordum, sikistirmamiz 8 idi...turbom sizinkinden kucuktu...
kilom 1100 kg...
100-180 surem 10 saniye...
sizin 100-180 sureniz 12 saniye...
biraz daha basinc acarsaniz daha zevkli olur:)
http://img823.imageshack.us/img823/2940/100180b.jpg
bnm video...
maşallah maşallah .. bende de vardı turbo fd6 , rahmetli çok keyifli oluyor turboluyken.. nacizane tavsiyem stock motorla basıncı fazla bızıklamayın ..
her kesin eline sağlık abi.)
bu arada videoda yokuş yukarı eğim mevcut..
Maşallah Utku Ellerıne Kollarına Saglık
Cok uğraştın ama emeklerının karşılıgını aldık
Mehmet abı kazasız belasız kullan ınsallah :)
Vsa neden yanio baskannnnnnnnnnnnnnn ellline saglik
tebrıkler utkucum..
masallah, o kadar sikinti cektin gereksiz kisilerden vsvs umarim istedigin gibi olmustur
@reso ugurun arabanin basinc problemini cozun kaldigi yerden devam edelim