2000 senesi motor ve elektronik revizyonunun olduğu sene.
Elektronik gaz kelebeği, bununla birlikte değişen ecu, 2. lambda sensörü ile 1.8T 'de olduğunu bildiğim, diğer motor seçeneklerinde tamamı olmasa da, çoğu olan hava ve basınç hattını uzattıkça uzatan 2-3 dalgametre var..
Bu sürüşün, tepkilerin daha yumuşak ve emisyon değerlerinin daha düşük olmasına yardımcı malzemelerin sökülebilir olanların sökülüşünü ve artan parçaları şu linkte görebilirsiniz :D
VWVortex.com - DIY: Ultimate SAI/N249/PCV/EVAP Delete
Aynı zamanda emme manifoldu portları, silindir kapak portları, piston kolları ve piston pimleri AGU'larda, 2000 ve daha güncel 1.8T 150 ve 180 'lere göre daha iyi.
Farlar ve sinyaller 2000 öncesi ayrı ayrı ve merceksiz iken, 2000 sonrasında tek parça ve mercekli oldu.
Sis farlı, değişik tampon alt ızgarası geldi.
Direksiyon simidi tasarımında fark var, konsol renklerinde farklar var, teyp şekli ciddi farklı, biraz da orta konsol tasarımı. Kadran tamamı kırmızı yerine ışıkları beyaz, ibreler kırmızı oluyor.
Sunroof ve tavan ışık panelleri farklı.
Falan filan, çok da gerekli değil yani :D