Arkadaşlar Opel Vectra CDX 2000 motor aracımızda lpg enjöktörleri arızalanmış biz de sistemi komple değiştirmeye karar verdik.Hangi markayı tavsiye edersiniz? Tanık güvenilir ustası olan arkadaşlardan konuya bi el atmalarını rica ediyorum.
Printable View
Arkadaşlar Opel Vectra CDX 2000 motor aracımızda lpg enjöktörleri arızalanmış biz de sistemi komple değiştirmeye karar verdik.Hangi markayı tavsiye edersiniz? Tanık güvenilir ustası olan arkadaşlardan konuya bi el atmalarını rica ediyorum.
Enjektörü veya komple enjektörleri kite uygun, daha kaliteli enjektörlerle neden değiştirmiyorsun? Ankara'da her markanın enjektörlerini çok rahat bulursun.
Kitten genel bir memnuniyetsizlik mi var?
şaşmaz oto sanayi quattro garaj bekir usta... dahası yok yani öyle söyliyelim :)
quatrro garage bekir abi arıza neyse en iyi şekilde çözüm bulur
enjöktör ve beyin için bayisi 700 tl fiyat vermesinden dolayı yeni sistem taktırmaya karar verdik.Sadece ön kiti değişricez depo tesisatımız yeni sayılır
bugün tomeseto diye bi markaya italyan malıymış ön kit için 800,brc için aynı şekilde ön kit 1300 (ama brc enjöktörleri yerli üretimmiş ve sesli çalışmaktaymış)lavatoya 1300 tl fiyat aldım işin açığı bu fiyatlar sadece ön kit için brc ve lavato yüksek geldi
Arabanın şu anda üstündeki kit nedir? Ve sorunu tam olarak ne?
İstediğiniz markayı takamazsınız. Şamandıra ve seviye sensörü uyumu şart. Yoksa araç çalışır ama seviyeyi göremezsiniz. Şamandıra ve seviye sensörünü de değiştirmek gerekebilir.
Bu arada adamlara helal olsun vallahi. Fiyat verirken bile BRC'ye ne giydirsek kar mantığıyla yaklaşmışlar. Bu kadar mı taşlanır...
Aracın şuan üstündeki lpg kiti stafenelli
şimşekten alındı yanlış hatırlamıyosam akşama kadar o kada çok yer gezdim ki isim malesef hatırlayamıyorum
Baska konu acmayim burdan sorayim eski usul lpgden anlayan usta onerisi olan var mi?
eray ostimin girişinde kuruçayırlının karşı çaprazında kalan totalin üstünde milangaz var orda lpgci hüseyin var eski sisteme güzel ayar yapıyor tavsiye ederim
yardımcı olur bi göster istersen ama büyk ihtimal beyindendir
Bende bir omvl bir de tomasetto kit bagli araba var tomasettonun sadece enjektorunu degistirmistim 170 tl 2 yil garantili.soguk havada bazen rolantide dalgalanma yapiyor ama suana kadar seyir halindeyken gaz kesme vs b iisey hic yapmadi.ama omvl icin ayni seyi soyleyemem takildi takilali stop etme problemi var beyin ayari vs fayda etmiyor herhangi bir bozuklukta gostermiyor bilgisayarda.ama brc nin son sisteminden cok memnunuz enistemin arabasina taktirdik tik demedi.usta da bizim kiracimiz var baskent sanayide onun yanina gideriz istersen bakar komple kit degistirceksende halleder
Aradım bekir abiyi dukkandaymis arayabilirsiniz haber verdim
Aradım bekir ustayı atiker marka lpg takarım sorunsuz 1100 tl dedi ama çoğu kişi atigerden şikayetçi.iyice kafam karıştı
Opelinde Atiker kullanan arkadaşların çoğu şikayetçi,iyice kararsız kaldım
bende yeni konu açmayım 2001 model tek nokta enjeksiyonlu doğanım var. Lpg kitimden hem emmnun değilim hemde tankının değişmesi gerekiyor ve komple değiştirmeye karar verdim Marka olarak ne taktırmalıyım.
Palio 1.2 8v kesinlikle lpg takmayin diyorlar ama sorunsuz kullanan bir suru arkadasim var.Bekir usta sorun olacak olsa soyler palio ariyorum suan anneme aldigim gun gidip sana dedigi kitin aynisini taktiricam dedigim gibi icin rahat olsun git quatro garaja 30 dakika otur anlarsin demek istedigimi :) ki ekliyorum aracina uygun olmasa o kit baska kit soylerdi sna benim subarumada bekir abi takti ama 3500tl :) 400hp ye kadar sorunsuz kaldiriyor cift regletorlu enjektorleri regletorleri herseyi farkli vs. ve asiri az yakiyor son derecede memnunum.
tek nokta takmıyorlarmış aradımda
Mocana gidebilirsiniz ovunc bey yardimci olur 2A brc iyidir opele.subaru vs. olsa quattro garaj kesinlikle ama mocanda iyidir en az 5 araca taktirdim orda hic sorun yasamadim tavsiye ederim isterseniz araci olurum benle irtibata gecin yardimci olurum
brc taktıacaksanız eğer brc nin bölge bayisi olan mavi denizleri tavsiye ederim
bekir ustada çok başarılı onada gidebilirsiniz
ayrıca ankarada hangi lpgciye giderseniz brc ve atiker arayın yardımcı olurum :D:D
araştırıyorum muthtemelen perşembe günü taktırcam sistemi.fiyat ve işçilik olarak ve aracta sorun çıkarmyıcak hangisiyse oraya gidilcek bu gidişle
Selamlar,
Quattro'nun ortağıyım ben :) Tabi LPG işine karışmıyorum, o iş tamamen Bekir'in kontrolünde ilerleyen bir iş.
Türk imalatı olup da İtalyan diye satılan BRC'den, halis muhlis Konya üretimi, her bir parçasında anında arıza değişimi garantili olan Atiker daha iyi.
1- En azından TR sathında zibilyon tane servisi var.
2- Kullandığı Ecu son derece stabil ve bir çok ayar olanağı sunuyor.
En basiti , bir çok LPG kitinde sabit bir kalibrasyon var iken, Atiker'in Safefast yazılımında 16 x 16 bir tablo geliyor. Bu tablo ile istenilen devir ve load'da istediğimiz gibi LPG zenginleştirme ve fakirleştirme yapabiliyoruz.
Gene yeni nesil Atiker'lerde LPG'nin yetemediği yerlerde (mesela geçen 155 Q4'a taktık, 1.5 bar basıyor ve yüksek devir ve 1.2 bar civarından itibaren enjeksiyon zamanı 20ms'ye çıkıyordu) benzin ile lpgyi beraber vermek, yada sadece benzine dönmek gibi ayarlar mevcut.
Onun dışında demin de bahsettim, Atiker'in tüm parçaları garanti sürecinde birebir değişim garantili. Regülatör ısı sensörü , gaz sıcaklık sensorü , lpg enjektörleri gibi genellikle bozulan parçalar sorunsuzca aynı gün değiştiriliyor.
Atikerin bazı innovatif ürünleri var. Mesela 160kw'lık gücü tek başına karşılayabilen regülatör gibi.
Bu arada genellik olarak bizim fiyatlarımız piyasaya göre %10-15 pahalıdır. Bunun sebebi de kullandığımız malzemeler ve işçiliğimizdir.
En basiti LPG taktığımız her araçta OBD diagnostic tool ile bağlanıp , uzun yola ve şehir içine çıkıp , benzin ecu'su ile LPG'nin sorunsuz çalışması için gerekli olan LTFT ve STFT değerlerinin oturmasını sağlıyoruz. Şu ana kadar yaptığımız arabaların %95'i check engine yakmadı.
Gene elimizde Innovate LM-1 ve Aem Wideband ve Innovate MTX-L wideband cihazları mevcut, gerekli gördüğümüz durumlarda Wideband ile de LPG'yi tune edebiliyoruz.
Bekir'de , ben de önce Arabacıyız, Petroseksüeliz , ondan sonra LPG'ciyiz diyelim :)
Reklam gibi oldu biraz ama Quattro Garage'ı biraz tanıtayım dedim.
Gürsel abi eyvallah.Bi sorum olcak sana brc artık yerli üretimmidir?çoğu kişi bunu sölemekte ve enjektörlerin sesli çalışmasından şikayetçi bu işin içinde biri olarak ve bizden biri olarak cevaplarsan sevinirim
BRC'lerin çoğu yerli üretim evet. MTM'den aldıkları enjektör rail'i ve enjektörleri de feci sesli.
Eğer Atiker almam derseniz, BRC yerine gidin BRC'nin de eskiden neredeyse tüm parçalarını aldığı MTM'in kitini tercih edin.
MTM'in yaklaşık 1700-1800 TL'ye bir kit'i var. Keihn enjektör kullanıyor.
Atiker ve BRC'nin enjektörleri aslında enjektör değil, selenoid valf.
Fakat Prins'in tüm ve MTM'in iyi setleri Keihn LPG/CNG enjektörü kullanıyorlar.
Atiker taktır geç git. En fazla 1 seneye enjektör'lerin arızalanır, değişirsin hemen. 2. senenin sonuna doğru regülatör'ün bozulur oda değişir.
Garantiden sonra da enjektörlerin bozulursa 150 lira, regülatörün tamir takımı ise 125 lira mı ne?
Aradaki fiyat farkına kesinlikle değer.
Forumdaki yazılarından gördüğüm kadarıyla kıymetli bir arkadaşımızsın. Ama kendi taktığı malı övmek adına diğerine asılsızca iftira atmak ne derece esnaflığa sığar? Ben LPG sektörünü yakından bilirim. BRC'ci değilim. Ama yiğidi öldürürüm, hakkını yemem. Reklam yapacaksam malımın artılarını, üstünlüklerini sayarım. Ötekini yermem.
BRC'nin hangi malzemesi Türkiye'de üretiliyor? Bana kalem kalem kalem ve üretici firma bilgileri ile yazarsan biz de öğrenelim. Elinizde kitMTM de var. BRC'nin malzemesini tanıyorsunuz yani. Bilmediğiniz mal da değil ki karacahil LPG'ciler gibi sıkasınız... İddianızın aslı varsa lütfen burada paylaşın. Kim yerli kiti ithal diye satıyor, kim iftira atıyor belli olsun. Hep beraber yargılayalım. BRC MY 11 yerliyse hep beraber gidip tükürelim 2A'nın, Kadir Bey'in yüzüne.
Saydığın özelliklerin tamamı aynı zamanda eski BRC sequent ECU'su olan kitMTM ecu'sunda da var, BRC Sequent 24 ve BRC MY serisi ECU'larda da... Hatta Atiker'de olmayan motor suyu sıcaklık, TPS, oem map bağlantısı ve kalibrasyonu, her türlü oem devir sensörünün kullanımı, tip-in, tip-out ve enrichment tablosu gibi daha birçok özellik de mevcut. Ve hatta bazı serilerde ateşlemeye bile müdahale etmek mümkün.