S3 ile ilgili izlenimlerimi şöyle bi blogda topladım, ilgi çekebilir;
ukku'nun blog sayfası: Audi S3... "Aşk kaç beden giyer?"
Printable View
S3 ile ilgili izlenimlerimi şöyle bi blogda topladım, ilgi çekebilir;
ukku'nun blog sayfası: Audi S3... "Aşk kaç beden giyer?"
tanıtıma bak beee eline sağlık :) turbonun tadı olmuş :D
bugün okumuştum, çok güzel ve detaylı olmuş :)
eline sağlık kuzen her detayı ele almışsın :)
tebrikler guzel productıon olmus
Utku , harika yazı ... gayet akıcı ve sade Türkçe'ni sevdim :)
Araçların arasındaki bu karşılaştırmayı da gayet başarılı buldum , güzel yazı olmuş ;)
Cok güzel bı yazı olmuş tebrikler....
evet güzel bir yazı olmuş.ama ne olursa olsun o aradaki 300-350kg fark a3ü herzaman benim gözümde daha mantıklı kılıyor.yinede maddi durumum ilerde müsade ederse a3ümün yanına bir s3 almak isterim :)
Başarılı kanka, eline sağlık :)
S3 ilanlarına baktırır :D
Takipteyiz yigenn ağzına sağlık :)
Okudum eline sağlık ama biraz A3 'e haksızlık var sanki:p
Spor direksiyonlu olan A3 ve döşemeleri recaro kadar olmasada bu görünümde olanlarıda var:) Tabi direksiyondaki S3 logosu ve torpidodaki quattro yazıları yok.
http://i1122.photobucket.com/albums/.../53/deneme.jpg
Benim merak ettiğim çamurluk genişlikleri S3 'ün daha fazla mı gerçekten?
ve iz genişliği jantların ET değerleriyle mi alakalı? Benim orjinal 16 'lar ET42 ama S3 'lerin 17 'ler ET35 sanırım.
Güzel yazı s3 baktırır cinsten :)
Gtx3582 ile nasil olacak bakalim ? ;)
ellerınıze saglık,mukemmel bır anlatım olmus
zaten 2 aydır s3 bakınıyorum dikkatimi çekiyolar
gelde alma şimdi
şu aracın borcu bitsin satıyım anında alacam
Tek solukta okudum, kalemine sağlık. :)
Güzel yazılmış, sıkılmadan okudum. Çamurluk muhabbetini bende merak ettim cidden.
Bugun okumustum..
Karsilastirma,anlatim herseyiyle cok guzel..
Nacizane,cok begendim..tebrikler :)
cok guzel anlatmıssın. vıdeolarıda beklıyoruz
s3 ü beğeniyordum artık duygusal bir bağ da oldu :) çok güzel bi yazı tebrikler.
bu arada bu araçların bandrolleri ne kadar yıllık ?
Understeer kelimesini kullanman bile yetti abi.. Tebrikler
kalemine sağlık utku keyifle okudum... :)
Eline sağlık, güzel anlatım :) s3 tecrübesini bende merak ediyorum açıkçası :)
her iki aracı takip eden için iyi bir kaynak olmuş, tebrik ederim ancak gözlerim otoban izlenimlerini içeren bir paragraf aradı,
okuduktan sonra google a s3 8l yazdım. Birkaç saattir bakıyorum :)
emeğine sağlık ,merak ettiğim bir araba hakkında kullanıcı bilgisi olarak çok aydınlatıcı olmuş yalnız yakıt tüketimi hakkında bilgi göremedim yada gözümden kaçtı...o konudada aydınlatabilirsin sevinirim ..ayrıca beygir gücünü 210 dan fazla biliyordum ben .
Vay be super anlatim olmus, eline saglik :)
Yorumlarınız için herkese teşekkür ederim.
Soruları da yanıtlamaya çalışayım;
A3 1.8T 1210 kg idi. Bu da 1430 kg. İkisi de aynı kantar, kendi ölçümlerim.
A3'ümde deri döşeme ve subwoofer vardı. Sunroof yoktu.
Yani fark 200-220 kg civarı. A3'de sunroof da olursa 200 kg'nın bile altına iner.
:)
Benim A3'üm de 3 kol deri direksiyon ve gri deri koltuklu idi.
Ancak ona rağmen S3'e geçmek çok daha sportif bir hissiyat sunuyor.
Ben anlatımın etkili olması için daha baz bir a3 fotoğrafı üzerinden gittim.
Yoksa her a3 o kadar da moloz değil tabi, haklısın :)
Asıl soruya gelirsek; S3'ün salıncakları farklı, haliyle tekerleklerin dışarda durmasının tek sebebi jant ET'si değil. Arka zaten bağımsız süspansiyon, A3 ile hiç ilgisi yok.
Ebatlara bir göz atarsak;
A3'ün genişliği: 1735 mm, S3'ün genişliği: 1763 mm
A3 ön iz genişliği: 1513 mm, S3 ön iz genişliği: 1527
A3 arka iz genişliği: 1495 mm, S3 arka iz genişliği: 1503 mm
Çamurluklarda (önde de, arkada da) bariz bir fark var yani.
Zaten fotoğraflarda da çok net belli oluyor.
Golü senden bekliyoruz Bahadır. Benim ufukta k04'den başkası görünmüyor :)
Şu an elimde hazır video yok, ancak full stock bir s3'ün hızlanmasına örnek;
Audi S3 8L 0-200 km/h - YouTube
Yazılım ve egzoz ile de 60 hp aldığı düşünülürse, gidişi gayet yeterli. :)
Standart motor içi 400 hp lere kadar sağlıklı dayanabildiğine göre, yazılımlı hali sittin sene sorunsuz hizmet eder :)
190 tl x2 :)
Açıkçası daha 210-220 km hızı geçmedim. Ancak üst süratlerdeki stabilliği çok güzel.
Hızlanma ile ilgili de referans bir video koydum.
Yazılım yaptıktan sonra (takribi 270 hp) bi video da ben çeker yüklerim.
2002 ve sonrasında 225 hp olmuş, Türkiye'de 225 hpsine denk gelmek oldukça zor. 2000-2002 arası 210 hp.
Yakıt tüketimi için, uzun yolda sabit sürüş ile 6.5 l/100 km.
Şehir içi yine sakin sürüş (İstanbul içi) 11-11.5 l/100 km
Aksiyonlu kullanımda (destekli gidiş :D) 13.5-14 l/100 kmlere kadar tırmanıyor.
max. alınabilen güç ne kadar ?
videodaki hızlanma stock hali mi :S 0-100 çok iyi
Audi S Serisi S3 2001 Model 38.000 TL Sahibinden satılık ikinci el Gümüş Gri renk - 87868649
peki bu araç hakkında bi yorumun yada bilgin varmı ? pm de atabilirsin.
uzun süredir favorilerimde ciddi niyetlendik sahibiyle görüştük falan derken işten güçten vazgeçtik. aklımızda hala vardı sen iyice canlandırdın :)
Helal olsun uğraşılmış yazılmış.
Tanıtım da harika..
blog sayfası olduğunu bilmiyordm sık kullanılanlara ekledim okurum bol bol elinize sağlık :)
utku sen muhtemelen depodaki benzinle falan cıkmıssın kantara :) a3 fabrika verisi agırlıgı 1175kg dır.senin aracında sunroof falanda yokmus muhtemelen 1150kg civarındaydı.tabii teyit etmek istersen google yapabilirsin :) bu arada s3ün camurluklarını bende cok begeniyorum ,hatta benim a3ün arka camurlukları bayagı bir kurcaladık s3e göre bile daha siskin oldu gibi ama önlerde cok bir fark yok.iz genislikleride totalde 1cm civarı ,muhtemelen o camurluklar standart 17 jantlarla geldigi icin biraz acık +sportif görünümü desteklemek acısından bir detay gibi.
alınabilen gücler bayagı cesitlilik gösteriyor ,utku yazmıs özetle zaten ama tr sartlarında stok turbosuyla 300 civarı maximum diyebiliriz egzoz,fmic,remap,meth vs tarzı takviyelerle.s3lerdeki internallerde agu gibi forged oldugu icin 450hplere kadar internal girmeden cıkılabilir tabii limit olur ,internal upgrade yapılırsa sonu yok ama ,dogru setupla 600leri rahat rahat asabilirsiniz ,ornekleri mevcuttur.