aracıma çelik fren hortumu alıcam ne marka almalıyım sizce ve ıstanbulda nerden bulabılırm ? bı yardımcı olun kardeşlerım :D
Printable View
aracıma çelik fren hortumu alıcam ne marka almalıyım sizce ve ıstanbulda nerden bulabılırm ? bı yardımcı olun kardeşlerım :D
Goodridge ;)
Kim demiş sadece motosikletler için olduğunu :D
Goodridge Brake Lines honda crx | eBay
cıcegımm ben trde arıyrumm kım satıyor dıyee :D
Allah kolaylık versin o zaman...
arastırma sonucu eg lerle aynı cıktı :D
Bostancı Oto Sanayi Sitesi
Tokman rakor ve hidrolik vs vs
Çelik örgü teflon hortum ile ihtiyacınızın on kat fazlasına yetecek speclerde fren hortumu yapıyorlar.
Tek sıkıntı, fren hortumlarını söküp götüreceksiniz, orada ölçü alıp aynılarını yapacakar, siz geri gidip takacaksınız. Araç bir gün yatacak yani.
Bir konuşun derim.
Goodridge herkes ayni fikirde...
Özellikle fren hidroliği için üretilmiş diye yazmışsınız ama ne derece güvenilir? Asıl Basınçtan ziyade merak ettiğim hidroliğin kimyasına ve çözücülüğüne dayanımı?
Çıkar ilişkisi aklıma bile gelmedi. Konularınızı takip ettiğimden bu konularda titiz ve özenli olduğunuzu tahmin ediyorum. Bu nedenle sizin referansınız önemli benim nazarımda.
http://www.tekmateknik.com/wp-conten...lon.hortum.jpg
bahsettiğim olay bu, çelik hortum kullananlar deneyimlerini yazabilir mi?
Ben de merak ettim şimdi?
[IMG]https://i.hizliresim.com/Y76jTI.jpg[/IMG]
Ayhan Yildirim - Ayhan Yildirim, yeni bir fotoğraf ekledi. | Facebook
Ayhan Yildirim - durmak onemli 😂😂😂 | Facebook
hortum Goodridge 10 mt kadar var elımde ucları araca gore degısıyor ortalama tanesı 50 tl
Ben hala yaptırdığım çelik örgülü teflon hortumu kullanıyorum. Gayet memnunum.
Bir fren sisteminde hortumun iç çapının önemi yok.
Sistemin belirleyici unsurları üst merkez piston çapı ve kaliper piston çapı (ve, kaliper piston sayısı. Piston sayısı arttıkça toplam yüzey oranları değişiyor)
Bu iki bileşenin arasındaki oran, size uygulanan gücün kaç ile çarpılarak yükseldiğini veriyor.
Hortum cinsinin, çapının, renginin ya da markasının basıncı yükseltmesi de imkan dahilinde değil. Mümkün değil.
Basıncı sadece ve sadece üst merkez pistonuna uygulanan güç ve yukarıda bahsettiğim çaplar arasındaki matematiksel oran belirler.
Böylesi bir devrede, hortumların frene basıldığında şişmesi bir kayıp doğurur, bu da kaliperde daha düşük basınç - dolayısı ile verimsizlik anlamına gelir.
Hortum şişmesi de, eskimiş ve zamanla niteliği bozulmuş hortumlarda görülmesi muhtemel bir durum. Bu olduğunda, pedal freni doğal olarak daha fazla hareket etmek zorunda kalır. "Pedal düştü" deriz.
İç çeperi spiral olan hortumların avantajı da, daha küçük çaplarda kıvrılabilmeleri. Yani, kırılmadan daha keskin dönüşler yapabiliyorlar.
Ama, bu tür hortumlar da fren sistemleri gibi akışın (sıvı hareketinin) ihmal edilebilir seviyelerde olduğu yerlerde kullanılmalı. Yoksa, iç çeper direnci çok yüksek olacağı için yüksek debi gerektiren uygulamalarda boşuna kayıp yaratırlar.
Yerli üretim LGL Tuning'in fren kitine benziyor.
Lögel Tuning, LGL Fren Sistemleri ve Tuning, Kocaeli, Turkey. Modifiye, tuning, benzin regülatörü, blow off, fuel control, fren kiti
Seçenekler bunlar maalesef başka boyut yok. Yazışmıştım kendileri ile.
çok aradım ama herhangi bir alternatif bulamadım maalesef...
https://www.bremboparts.com/en/catal...3-d5a2dd10165b
Ön fren kaliperleri tek pistonlu mu ?
Üzerindeki balataların herhangi bir numarası mevcut mu? Normalde ghibli için verilen balataların boyutları bu disk için küçük kalıyor. Bu disk daha çok Quattroporte Biturbo balataları ile kullanıyor gibi duruyor.
Pad depth yaklaşık 70 mm olduğundan bulduğum diğer diskleri kullanmak ideal olmayabilir ama belki balataların derinliği farklı versiyonu ile kullanılabilir. Ya da mevcut balataların üzerinde bir pah kırma yapılabilir, çünkü diğer yandan çift parça disklerde genelde pad depth yaklaşık 40mm olur yani standart kaliper için çok küçük bir mesafe.
evet LGL kalıperlerde yazıyor zaten, lındekıler dolu tıp havalı tıpler daha uygun Lögel Tuning, LGL Fren Sistemleri ve Tuning, Kocaeli, Turkey. Modifiye, tuning, benzin regülatörü, blow off, fuel control, fren kiti