Ayhan Yildirim - Ayhan Yildirim, yeni bir fotoğraf ekledi. | Facebook
Ayhan Yildirim - durmak onemli 😂😂😂 | Facebook
hortum Goodridge 10 mt kadar var elımde ucları araca gore degısıyor ortalama tanesı 50 tl
Konu I-HANN tarafından (22-05-2020 Saat 04:54 ) değiştirilmiştir.
“Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır.”
Ben hala yaptırdığım çelik örgülü teflon hortumu kullanıyorum. Gayet memnunum.
Bir fren sisteminde hortumun iç çapının önemi yok.
Sistemin belirleyici unsurları üst merkez piston çapı ve kaliper piston çapı (ve, kaliper piston sayısı. Piston sayısı arttıkça toplam yüzey oranları değişiyor)
Bu iki bileşenin arasındaki oran, size uygulanan gücün kaç ile çarpılarak yükseldiğini veriyor.
Hortum cinsinin, çapının, renginin ya da markasının basıncı yükseltmesi de imkan dahilinde değil. Mümkün değil.
Basıncı sadece ve sadece üst merkez pistonuna uygulanan güç ve yukarıda bahsettiğim çaplar arasındaki matematiksel oran belirler.
Böylesi bir devrede, hortumların frene basıldığında şişmesi bir kayıp doğurur, bu da kaliperde daha düşük basınç - dolayısı ile verimsizlik anlamına gelir.
Hortum şişmesi de, eskimiş ve zamanla niteliği bozulmuş hortumlarda görülmesi muhtemel bir durum. Bu olduğunda, pedal freni doğal olarak daha fazla hareket etmek zorunda kalır. "Pedal düştü" deriz.
İç çeperi spiral olan hortumların avantajı da, daha küçük çaplarda kıvrılabilmeleri. Yani, kırılmadan daha keskin dönüşler yapabiliyorlar.
Ama, bu tür hortumlar da fren sistemleri gibi akışın (sıvı hareketinin) ihmal edilebilir seviyelerde olduğu yerlerde kullanılmalı. Yoksa, iç çeper direnci çok yüksek olacağı için yüksek debi gerektiren uygulamalarda boşuna kayıp yaratırlar.
Yerli üretim LGL Tuning'in fren kitine benziyor.
Lögel Tuning, LGL Fren Sistemleri ve Tuning, Kocaeli, Turkey. Modifiye, tuning, benzin regülatörü, blow off, fuel control, fren kiti
Seçenekler bunlar maalesef başka boyut yok. Yazışmıştım kendileri ile.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
Ön fren kaliperleri tek pistonlu mu ?
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Üzerindeki balataların herhangi bir numarası mevcut mu? Normalde ghibli için verilen balataların boyutları bu disk için küçük kalıyor. Bu disk daha çok Quattroporte Biturbo balataları ile kullanıyor gibi duruyor.
Pad depth yaklaşık 70 mm olduğundan bulduğum diğer diskleri kullanmak ideal olmayabilir ama belki balataların derinliği farklı versiyonu ile kullanılabilir. Ya da mevcut balataların üzerinde bir pah kırma yapılabilir, çünkü diğer yandan çift parça disklerde genelde pad depth yaklaşık 40mm olur yani standart kaliper için çok küçük bir mesafe.
Konu OmerRS tarafından (25-05-2020 Saat 01:20 ) değiştirilmiştir.
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)