arkadaşlar atmosferik şekilde bir ies'i yükleyerek
standart vti ayarına getirebilirmiyiz?
yani honda olmasının avantajını kullanarak (skunk vb...) parça açısından diyorum
neler yapmalıyız klişe şeylerden bahsetmiyorum bile egzos , filtre felan....
Printable View
arkadaşlar atmosferik şekilde bir ies'i yükleyerek
standart vti ayarına getirebilirmiyiz?
yani honda olmasının avantajını kullanarak (skunk vb...) parça açısından diyorum
neler yapmalıyız klişe şeylerden bahsetmiyorum bile egzos , filtre felan....
d16 lar için üst kapak uygulaması yapabilirsin, ilave olarak yanılmıyorsam crx dişlisi kullanarak kısa şanzumanda yapabilirsin ama bir ies yi vtec atarına getirmek mantıksızlık.yapacagın harcama ile haratca vti alabilirsin.
sohc vtek icin beyin
d16y8 kapak
yuksek dereceli egzantrik
emme ve egzos manifodlu
yuksek sikistirma piston
150yi yakalar sanirim...
..................................................
ies için hondata ,p serisi felan beyinler yokmu ?
honda için olanlardan....
minik bir turob kiti ile 0.4 barda gayet güzel vti ları geçebiliyorsun :) maliyetide inan deli gibi yüksek değil ama makinayı Sohc a çevirdiğin zaman sanırsam kollarıda dğeiştirmen gerekiyorki D serisinin yağlama açısında güzel sorunları var malesef
turbo yapman daha mantıklı
i es e obd1 harness ile chiplenebilir beyin takabiliyor diye biliyorum hondata da mümkün olur bu durumda bir de yüksek sıkıştırmalı piston kullanabilirsin
beyin olarak ne uygulanabilir yani ?
p28 kullanılabilir saten ** biraz maliyetli o arabaya Beyin o lmuoyor belki aem fic gibi bi piggyback
Merakımdan spruyorum custom olarak turbolamanın maliyeti ne kadar oluyor? Tahmini bi rakam verecek olursak
evet haklısın maliyetli olacaktır benim aracım ex i es silindir kapak si tesisatı p29 beyinle kullanıyorum ama tabiki bi i es e direk bunu uygulamak çok maliyetli olabilir bi de crx 3 4 iyi olur hatta 2 3 4 ama i es lerin son dişlisi 4,058 yani 4,25 si son dişlisi de faydalı olacaktır
p28 beyin
d16y8 kapak
skunk subap yayları we dereceli eksantirik
yüksek sıkıştırmalı piston
skunk emme manifoldu
headers otto
komple system exhaust OBX war
crx 3-4 uygulayın ii olur diosunuz ? bunlarla ok'dur yani...
yağlama sorunu nasıl anlayamadım ?
yüksek devirlerde yağlamayı yetiştiremiyo pompa ve yatak sarıyosun özeti bu
o masarafları yapana kadar direk B16A2 oturtsun şanzuman taksın kısa oranlı takmışken..bunları bile yapmaktansa bi vtec al neden ugraşasın ki fantaziye gerek yok bence
konu dışına çıkmak gibi olmasında pıpercross cold air ıntake airmass header 4-2-1 düz boru dc egsoz bu uygulamalardan sonraki sırayı ne alır sizce
safc ıle destekelyebılırsın bundan sonra bide
vafc yide koyduk sonra :)
vafc koyamassın safc ile olur d serisi
crx 3-4 dişlisi 1.6 ies in şanzımanına direk oluyor mu? uyum problemi var mı?
benim bildigim olmuyo şanzımanlar farklı..
bence hiç ugraşma derim ona yapıcagın masrafa ies in üstüne koyarsın orjinal vtc alırsın....
amacin vti ayarinda guc ise ve yetiosa bu sana bence direkt b16 swap yap olsun bitsin,temiz is :)