Üstadlar a2 ehliyet almak için kursa yazıldım.Şimdi gelelim konuya ilandaki motoru alıp motoru ıvırını zıvırını yaptırıp binmek mantıklımıdır?Motor kapalı kutu elbet ama aşağı yukarı masrafları ne tutar?
Connecting site...
Printable View
Üstadlar a2 ehliyet almak için kursa yazıldım.Şimdi gelelim konuya ilandaki motoru alıp motoru ıvırını zıvırını yaptırıp binmek mantıklımıdır?Motor kapalı kutu elbet ama aşağı yukarı masrafları ne tutar?
Connecting site...
ehliyetini al korumalarını tam takımını al sonra motora bak derim.. bu motorda yorar seni sıfırdan yapman lazım motoru uğraşılmaz hevesin kaçar..
Aman diyeyim alıpta memnun olanı duymadım,öğrenmek için yamaha ybr 150 veya honda cbf 150 gibi seçenekler her bakımdan daha avantajlı olcaktır.
hiç gerek yok
Daha motor tecruben olmadan bozuk motor alman baya büyük bir kumar olur. Tamircinin insafına kalırsın. İlk motor olarak başına sorun çıkarmayacak bir tane alman çok daha mantıklıdır.
o fiyata satıyorsa bence masrafı 1000 den çook daha fazladır. ayrıca gt 250r da kesici yok galiba alabildiğine dönüyor. motorun canına okunmuş olabilir kullanıcıya bağlı olarak. yakıtı az kaliteli ufak racing tarzı almayı düşünüyosanız hondaya bakmalısınız (tecrübe etmedim ama araştırmalarım sonucu edindiğim bilgiler). ninja da iyi bir seçenek
gt250r da iyidir ama bu motor alınmaz 2008 sonrasında galiba yanlışım olmasın kesici var..
türkiye de motorsiklet motoru yapabilen usta varmıki :) gerçi bunun motoru pek şatafatlı deil basit belki yapılırda maceraya gerek yok.
hyonun kullandığı 250cc lik motor aslında çok kaliteli bir motor çünkü cruiser motoru v motor .. :) o motoru gv gt naked ve gtr serisinde kullanıyor ufak değişikliklerle.. :) yani motor sağlıklı ve yorulmadan kullnılsa aynı motorun gv de 130 bini görmüşleri var motoruna daha anahtar değmemiş :)
Yanlis ve agiza sakiz olmus konular var.darkmoon abimizin dediği gibi. Alan adam insan gibi binmedigi icin her gun kesiciler sikistirmalar.adam 10 15 dk kesici de son hiz gidiyor. Alincaksa 2008 ustunu tavsiye ederim daha yeni ve sorunsuz eger birazdaha cikabilirseniz 8 e ninja bulursunuz ama o paralar 250 lilik icin değermi tartışılır
şimdi yanlış bilgi değilse zaten 2007 ikinci partisi gelen motorlar enjeksiyonlu ve kesici mevcutmuş.Honda ve ninjalara baktım net üzerinden fiyatları bunlara göre daha fazla (illaki japon kalitesi vardır)ve daha küçük duruyorlar.Hyo 250 lik 600 lük şasesine kurulmuş ve gösterişli bi motor.böyle bir motor tercih etmemin sebebi illaki düşecektir.Sıfır alıp daha fazla değer kaybedeceğine bunu alıp toplamak mantıklı gelmişti.Bilgiler için teşekkürler üstadlar
ben bu aralar 250 lik makineleri inceliyorum bunun testine baktım frenler rezaletmiş bilginiz olsun 250 ler arasında en iyi gidenide buymuş en berbat freni olanda
Hyosung Gt250r - YouTube
videoyu izleyin bence
önce korumaları alın. sonra hedef honda cbr250r olsun.
Honda CBF 500 cok guzel ve cok saglam motordur... O fiyat civarinda alinabilecek en iyi motor bence.
al bi vespa kuruş masraf etmeden bin hem tarz olur
makyajlanan seride motor komple yenilendi frenler falanda elden geçirildi ama sıkıntı şu eski seride esas sebeb tam olarak frenaj değil bunun çözümü var gtr forumlarını gezerseniz görürsünüz orjinal balatalardan daha kaliteli üst seri italyan performans balatalar kullanıyorlar...
birde hyo larla gelen lastikler vasat. onları kaliteli lastiklerle değiştiriirse yol tutuşu ve frenajı çok fark ediyor iyileşiyor.. üstündeki lastikler yanılmıyorsam shinko bendede gv var benden önceki sahibi metzeller takmış gayet kaliteli lastik idi ömrü bitti bende michelline döndüm motorda her şey lastikde bitiyor frende yol tutuşda frenajda her şey..
gtr bence ilk motor olucak bir motor değil 250cc diye millet küçük görüyor ama en çok yan yatma olan motorlardan biri çünkü dengesi özellikle virajlarda ustalık pilotaj istiyor yüksek hızlarda..
Zamanında Avantajlıydı fiyatları çok makuldü şimdi gtr larda baya pahalılaşdı tutunca.. zamanında dehşet bir satış yapdı hyo lar motor prim yapmaz mantığını yıkdılar ikinci elde en çok rağbet gören tutan motorlardan peynir ekmek gibi satılıyor ikinci eli çok kuvvetli o açıdan.
hyo nun birde en büyük avantajı hyo kullanıcıları bende dahil hyonun direk fabrikasından orjinal parçanın siparişini verebiliyoruz hyosungsource.com sitesinden.. o çok güzel bir şey.. diğer fabrikalarda bu olay varmı bilmem ama işleri motorun bakımını ve fiyatları baya dibe çekiyor..
videoya dikkat ederseniz yeni eklendiğini yani yeni çekildiğini anlarsınız ben bildiğim bilgileri paylaşmak istedim ne motoru kötüledim ne bişey dedim biraz sizinki motoru savunma gibi olmuş
video yenide motor eski :) 2012 2013 model değil 2011 model savunma değil anlatım.. bu motoru alıcak olanlar olursa en azındaın bunları bilsin.. :)
ben savunsam niye gidip ninja alın diyim her yerde ben her yerde söylüyorum küçük hacimde imkan güç varsa bence gerçek sport makine ninja 250 sonra cbr 250 ki ben şahsen hiç sevmem bana sport gibi gelmiyor pek üçüncüsü gt250 r derim bunu forumda çok yerde yazmışımdır..
ağzınla diyorsun işde pcx 125cc lik şehir içi makine bile 2.5 yakıyor :) gtr daki motor benim gv dede var enjeksiyonlu 120 den sonra motor yakıyor :)140 dan sonra hiç sorma :) ama alt devirlerde ekonomik kullanımda rahat zun yolda 3.0-3.5 yakıyorsun..
kasarsan 3 ün altınıda görürsün..
oda tarz farkı aynı motor gv de var choppercı adam süratle işi olmaz keyifçi adamdır geze geze gider :) ama aynı motor gtr da var genç adam kasada afilli şekilli tapa gaz gidiyor kadranın sonuna dayıya dayıya iki motordada aynı motor var biri 4-5 yakıyor diğeri 3-4 yakıyor..
tarz sürüş farkı orda belli derecede etki ediyor..
özellikle enjektörlü seriler karbüratörlü serilere göre 1 litre yakıtta ekonomi sağlıyor.
neyse sanada diyim imkanın varsa bence ninjalara bak derim.. :)
abi şöyle diyim yorumları okumadım... hyosungta V twin motor var yani 2 silindir 125X2... çok güzel bir motoru var aslında rakip 250 lerin içinde çok daha iyi giden bir motosiklet 250r... buna gelince v motorun herşeyi daha pahalı bundan emin ol hyosung parça konusunda sıkıntılı onu diyim... şanzımanı motorun krankı pistonu kafası ne alemde bilemezsin... yatıp şasenin içine etmiş olabilirler... krankı tek silindir gibi uygun olmıyacak... bunun yataklarıydı pistonlarıydı sana büyük dert açacaktır... suspansiyon ve fren sistemide ne alemde allah bilir... bide baktığın model 2007 model karburatörlü 5 para etmez gazı güzel yer ama kesicisi olmaz motorunu yiyenlerde kesici olmadığı için yer ;)... bide kime yaptıracaksın motoru ? benim gibi eve çıkarıp dağıtıp takarım dersen ayrıda bu motosiklet için değmez... kişilik yok çünkü (bana göre)...
tamam iyi güzelde rakipleri 250 cclere göre daha fazla yakıyor şimdi cbr a binip 3-4 litre yakmak var buna binip 5 litre yakmak var sonuçta gercek 4 silindirli gerçek makina değilki bu aman buda benim zevkim 10 yaksın deyip geçiyim benim amacım 250 likte iyi bi deneyim kazanıp 600lük gerçek makinaya geçmek:) o yüzden baya bi araştırmasına girdim pcx imi satıp 250 lik bi çakma race alıcam
yorumlar ve bilgilendirme için teşekkür ederim üstadlar.Hyo kullananlara sorduğumda iyibri lastik ve balatayla yol tutuş ve fren baya bir iyileşme sağlıyorumuş.Dediğiniz gibi bunu alıp para harcayacağıma modelli enjeksiyonlu almka daha mantıklı.Timu motoru sanırım Ankarada Kanun ve Hyonun yetkili servisi 444 diye bir firma.Ben alırsam direk orda toplatırım diye düşünmüştüm.250 cc karşılaştırma konusunda aşağıdaki videoyu izlemenizi tavsiye ederim.Video sonunda inzumadan hemen hemen herkes memnun fakat fiyatı en az 10 bin tl den başlıyor ve tam bi racing görüntüsü yok.
https://www.youtube.com/watch?v=Fkrnax74lUw
cbr da aynı yakıyor.. 250 lik cbr da 3-4 litre yakan adam hyodada 3-4 litre yakar 250cc likler üç aşağı beş yukarı aynı yakar üstlerindeki teknoloji aynı aldıkları benzin aynı dediğim gibi yakış farkı daha çok sürücü ve motor tarzında fark ediyor tarzda gene dönüp dolaşıp biniciye denk geliyor..
@timucintt
en başda bendede gv250 olmasına rağmen hep derim 250cc lik racede bence önce ninja sonra cbr en son gtr ..
marka konusunda abartmamak lazım parça sorunu var demişsin neye dayanarak diyorsun...
ben şahsen türkiyeden almıyorum ama a dan z ye her tür parçasını kanuni online tedarik sitesinden alabiliyorsun artı olmayan parçayıda 1 hafta içinde tedarik ediyorlar yani şu anda parçada en sorunsuz marka hyo dur..
Kaldıki direk kendi fabrikasından bile sipariş verebiliyorsun ben hep direk hysoungsource dan sipariş veriyorum 1 haftada her tür parça elime geliyor şu an istesem komple motorun a dan z ye her tür parçasını direk ana fabrikadan sipariş verebilirim..
parçada türkiyede sıkıntısı olmayan tek markadır diyebilirim.. bu konuda yanlış bilgiye sahipsin.. Gerisinde katılıyorum..
250 likler içinde zaten cbr veya ninjayla karşılaştırmıyorum bile... ama kendi çapında ve kalitesinde gayet sağlam yürüyen bir motor...
Bende 25 yıllık honda parçalarını internetden aldığımda 1 haftada belçikadan elime geçiyor... ama kendi servisine gittiğin an 1 ay yada getirmiyoruz derler :) hyodada bazı parçalarını haftalarca beklediğini biliyorum arkadaşımın.... istese internet üzerinden 3 gündede parçayı bulurdu tabiki... ama yetkili servis üzerinden parça getirtmek bekletirler ve giydirirler... :)
aynen yetkili servisden hiç parça almadım ben hyosource dan alıyorum direk ordakilerle kanki olduk zaten :) adamlarla hatunlarla kişisel sohbette ediyoruz türkiye nasıl diyorlar yazın tatile gelsek nerelere gidelim diyorlar :)
Şimdi hyo cbr den daha kalıplı daha hızlı bu doğru güzellik görecelidir.ama bence honda daha sorunsuz servisi daha yaygın ikinci eli hızlı.
Birde KTM var bence bir incele DUKE 200 şimdi 390 da çıkardılar Abs li bir 200 yada 390 gayet ideal.
KTM 200 Duke 2014 - Highlights
KTM 390 Duke ABS 2014 - Highlights
Ama ne alırsan al önce ehliyet sonra koruma ekipmanlarını tamamla en son motor al bence.
gayet ıdeal ? :) ktm 390 nın anahtar teslım fıyatına bı bakalım bence :)
7000 euro...
20.000tl :):)
Hyosung 250 ile başlıyan bir arkadaşım oldu ; sonrasında 600f aldıve dediği laf aynen şu aldı " nasıl bir mallık etmişim de hyosung ile başlamışım " eğer ki kendimi kontrol edebilirim diyorsanız 600 f bulun temiz derim. Hyosung un frenajı olsun , amörtisör sistemi olsun pek başarılı değil mağlesef. Bu hyosung 250 den 600 f e geçmiş birinin direk verdiği bilgi açıkçası. Şimdi bazı arkadaşlar 600 lük ile başlanır mı hiç diye klasik repliklerini yapıcaklardır :D
hyosung almayın.bi ev alıcaksınız ilk baş bi çadırda kalıyım sonra daire alırım gibi birşey oluyor bu
bilgiler için teşekkürler arkadaşlar
iş dönüp dolaşığ amaç araç olayına gelir çatar..
250cc katogorisi şehir içi az yakar uzun yolda ciddi bir beklentiniz yoksa 140 /160 km hızlarda yeterli gelir..
iş süratse bir şey diyemem ama 250 cc gibi maksimum sürati 140-160 olan bir motorla yan yatmak düşmek kaçırmak var..
600 lük makinede son hızı 260++ olan motorda yan yatırmak kaçırmak düşmek var..
insana vericeği hasarda bir olmaz kontrol hazsıda bir olmaz..
belli bir süratin üstünde profesyönellik ve tecrübe ister.. 120 km deki kontrol ile 200 km deki 220 km hızdaki kontrol tecrübe pilotaj tecrübesi bir olmaz.. insan oğlundada hep bir açlık kadranın sonunu görme istediği doyumsuzluk vardır.. acemilik ile bu iki şey yan yana geldimi saatli bomba bence...
Walla ben bir aceminin deneyimlerini aktardim hyosung 250 den 600f e geçen , 2 motor arasinda konfor ve denge olarak daglar kadar fark var maglesef , ben ilk motor olarak alicak olsam s1000rr hp4 alirim :) dtc rain mode a alirim gucu kisar keyfime bakarim :) kullanilabilicek en guvenli motor su anda racing olarak piyasadaki :) Gaz elinizin altinda , kisacasi nasil kullanicaginiz size kalmis ...
O ole olmuyo malesef . Sen hayatinda 70 80 bg arabadan fazlasini surmemesin ama ferro alırım snow modda surerim gibi bisey. Bu sonucu degistrmez. Yavas gidebilirsiniz hatta 100u gecmessin ama aradaki gaz tepkisi nolcak acaba?
s1000 rr tri mode sanirsam , hic bir acemi gaz tepkisine e5 te alismiyor , motor kullanirken deneyimliyerek bunu ogrenicek ki hyosung 250 de alsa cart diye e 5 e giremiycegi icin hicbir sorun teskil etmiyor gaz tepkisi. Tek sorun kullanicinin kendini tanimasi bu noktada. 250 likten 600 e gecen arkadaslarim asla gaz tepkisi soyle aman altimdan firladi demedi :)
tartışmaya kenardan katılmak gibi olmasın ama arada ağırlık, gaz tepkisi, orantısız bi güç farkı, sürüş pozisyonu gibi farklar olduğu için iki tekere 250 lik ve 600-1000 likle başlamak arasında çook fark olacağını düşünüyorum 600-1000 likle başlamak ciddi seviyede hayati risk taşır bence :)
düzgünü 6 bin liradır ztn, 4 bine adam olmaz o motor ve olsada keyif vermez, maxi scooter alman daha keyifli ve tarz olacaktır ;)
ben şunu anlamıyorum bu yeni başlasam 600 lük alırım 1000lik alırım diyen arkadaşlar hayatlarında hiç 2 tekere bindiler mi acaba?
motorum var,motoru aktif kullanıyorum viteslide kullanıyorum hiç bi sıkıntım yok allaha şükür deli gibi de 600rr istiyorum allaha şükür alabilecek maddi gücümde var ama ben cbr 250 yada hyo 250 bakıyorum neden?
600lük bi makinanın gaz tepkisinin ne olduğunu az çok biliyorum
600 lük bi makinada şehir içinde gazı bi kaç derece fazla kaçırmak nelere mal olabilir onları biliyorum yeni başlayan biri kesinlikle ve kesinlikle 250 likden fazlası ile başlaması hayatıyla kumar oynamaya eşdeğer buluyorum
herkesin kendi kararıdır saygı duyarım ama yeni başlayanlara tavsiye olarak kimse 600lük iyi dir yok 1000likle bile başlarsın demeyin
Benim kendi arkadasim 250 lik hyosung ile basladi , sonrasinda 600f e gecti aktardigim onun deneyimi . 250 lik ile basliyabilir arkadas , ama hyosung ile baslamasin uzun lafin kisasi cbr 250 gibi birsey olabilir . Ayrica a2 ehliyetim var arkadaşlar , 125 lik gidonu yamuk lastigi inik motorla ehliyete calistirilip sonra gsx r600 un ustune oturup alismak icin kullanmisligimda var ilk dedigim sey arkadaslarima bana neden iskence cektirdiniz olmustu , 4 ay ara ile 2 arkadasimi kaybettigimden daha fazla bulasmadan elimi ayagimi cektim motordan . Ama hala bir k1200gs yada k1600gtl alip yollara cikma hevesim korelmediginden arada bir bakindigim oluyor.