Arkadaşlar Aracım Stage 0 Dır :D . sadece Düzboru 60mm egsoz73mm (degişicek) . SimotaBig Hava filtresi ve p28 Vardır . Şimdi Motor açmadan Performans almak amaclı Yapılabilicek İşlemler için Sizden Yardım istiyorum .. ( Afr Zengin çalışıyor)
Printable View
Arkadaşlar Aracım Stage 0 Dır :D . sadece Düzboru 60mm egsoz73mm (degişicek) . SimotaBig Hava filtresi ve p28 Vardır . Şimdi Motor açmadan Performans almak amaclı Yapılabilicek İşlemler için Sizden Yardım istiyorum .. ( Afr Zengin çalışıyor)
beyın yap yıgen sonrası gelır ama duz boruda yorumsuzumm :D
S300 + port polish hidir devam
B16A2 ya da K20 olsa guzelim vtec acma sesini kaybetmemek icin sadece ve sadece filtre ile kullanirdim
en öncesi bakımdır. doğru subab ayarı. doğru buji.. sicak hava cekmeyen bir filtre kiti..headers.. p28 ve araca göre yapılacak doğru bir yazılım..
motor açmadan yeterli olacaktır.
düz boruya gelirsek 60mm yeter.. 70mm civarı ile vtec de bilyalı turbo koyarsınız:)
egzantrikli bir b16 sesini stock bir b16 sesine asla tercih etmem.
daha önce her iki halinide kullandığım için bu yorumu yapabiliyorum.
araba sessiz olsun ama sapık gibi gitsin :D
60 lık boru 1.6 hacımlı vti kesınlıkle onermem ..
Ilk basta iç çapı 51 veya 55 lık olan ara boru yaptır
2 ınch dc sports headers tak
60 lık veya 55 lık free flow son susturucu ılk eksozunu degıstır
daha sonra emme gaz kelebegı polısh yaptır
p28 varmıs arabanda guzelce ısı bılen bırıne tune ettırırsen arabanın tadından yenmez
daha fazla zevk almak ıstersen bu setup ıle 4.40 kısa son dıslı takabılırsın :)
Bujı olarak NGK Bkre 6 e n - 11 kullanmanı onerırım
genel anlamda soyleyeceklerım soylenmıs bende bir tane şeyi hatırlatıyım filtreni değiştir :)
mertcan abi gayet güzel açıklamış benim vtida 57 catback vardı iç çapı 55 gayet geçerliydi
ek olarak aktarmada güçlendirme yapabilirsin hafif jant lastik fren diskleri gibi egzantrik takabilirsin hafif volan takabilirsin baskı balata olabilr klima falan ne varsa sök at hafiflesin :D
Kitabını yazdık size okumadınız :)
http://www.techturkey.com/forum/atmo...alar-icin.html
ilk işin o filtreden kurtulmak olsun :) simota cai ucuna aem filtre
HAcı abi eg kasa zaten benimki hafifliği yeterli araç sökmeye karşıyım :D
Simota cai Tarzı filtre kiti sipariş ettim . sizce oem manifold iyimidir yoksa headers konmalımı ?
stage 1 baskı taktım . Volanda Mantıklı geliyor ? fikirleri alıyım başka neler yapabiliriz .
Yaptıgım son ayarlara göre.
Subab ayarı Avans ayarı 60lık boru OBXR(twinloop) . Simota Cai(KN Filtre) . Ngk buju kablosu ve orjinal buji . Stage 1 baskı -itryag pmpa. Bu şekilde Eski performansa göre Yüksek bir Fark elde ettim Ayrıca vtec acişindan sonra Filtre sesi sanki içerdeymiş gibi Emiş yükseldi . Yorum yapan arkadaşlara Teşekkür ederim . Biraz daha kurcalamak istiyorum . Yorumları bekliyorum.
kelebek polish den sonra başına buyruk bir rolantin oluyor bende kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Tavsiyem bulabilirsen hafif volan ve msd ateşleme kiti takman :icon_tup:
Bende öyle düşünüyorum o yüzden polish e karşıyım . Direk ederblock ve kelebek düşünüyorum. msd ve hafif volan mantıklı geldi
launch launch launch
Fabrikanın koyduğu mekanik parçaları sökün:D:D:D
kapağı açmıycakmış haspammm ( :
sanki dayanabileceksin 3 ay sonra hangi pistonu taksak dicen kendi kendine
boşa para harcama sonradan yapacağın işi şimdiden yap
Olum ben kafayı kırarsam İtb yada turbo yaparım :D Ama stock binicem Büyük Söz verdim ..
Furkan seni piçaklarım..
Müco sen arabayı yak bence :D :D Furkan'da kurtulsun bizde kurtulak :D :D
Yemin ettim ben emme koyucam arabaya hahaha :D
kaç beygir şuan :)
kapak değiştirmeyi düşünürsen b16b takabilirsin komple subab ve egzantrikleri ile b16b fark gösterebilir.