Aracım 1.3 95 olanlardan bunun yazılımı var mıdır? sonuçlar ne olur turboyu çok zorlamayacak soft birşeyle?
Printable View
Aracım 1.3 95 olanlardan bunun yazılımı var mıdır? sonuçlar ne olur turboyu çok zorlamayacak soft birşeyle?
110 115 olursun 125te olursun ama 2gün sonra turbon ötmeye başlar :)
bende de punto evo nun 95 liği vardı. ankarada Remaps Umit Doğan'a gıtmıstım. 115 civarı bısı olmustu tahmınım. e5 motor oldugu ıcın dpf tıkanmıstı 3-4 ay sonra.
oldukca memnundum. sımdı fd6 cıvıc var ozluyorum punto nun tork unu.
95lik lerde degısken geometrılı turbo oldugu ıcın daha saglam denıyordu ama yıne de pahalı oldugu ıcın ben pek cesaret edememıstım.
aslında ben de cesaret edemiyorum parçaları falan pahalı olduğu için turbo falan başa dert açarmı die düşünüyorum
bir de arabada dna sistemi olduğu için yazılım da 3 farklı moda göre ayarlanıyor mu acaba?
dna sistemi devre dışı kalmıyor diye biliyorum soft bi yazılımın aracınıza zararı olmayacaktır
softla sıkıntı yaşamazsın ama hard istersen 3-5 ay sonra dpf başına iş olur.
30000km de yazilim yaptirdim. 70000 de ben sattim. Alan arkadasim 85000e falan gelmistir. 55000km gibi dpf i bosalttirip yazilimdan iptal ettirdim. Bence dusunme bile yolda cok sakaci oluyor 1.3 mjet 120hp :). Benim ki otomatikti bi de hele manuel olaydi off off
Alfa nin dna sistemi sayesinde isterseniz yazilimi sadece dinamik moda yapabiliyorlar aklinizda bulunsun
1,4 benzinli 135bg aracıma hafta sonu yazılım atacağım, detayları sizlerle de paylaşırım.
yok valla dostum benimkinde de :/ 2 eksik var bence, oto. kararan ayna ve aux/usb girişi.
yavaş yavaş onları da çözeriz inş az daha canlansın da makina :)
haftasonu sateg 1 custom yazılım yaptırdım, limitlerde tuttuk hard'a kaçmadık.
aldığımız değerler +30bg, +70nm. son geldiğimiz noktada 165bg 300nm olduk. aracın standardı 135g, 230nm idi. downpipe ve intake kit'le 8-10 bg arası daha alabiliriz ama henüz karar veremedim yaptırma noktasında.
ilk izlenimler, kalkışlar ciddi canlandı, ara devirler oldukça hareketlendi. 0-100 süresinde 0,6sn iyileşti. tüketime bişey söylemek erken. haftaya bi Eskişehir yapacağım, orada netleşir yakıt durumu da.
gelişme oldukça paylaşırım.
Procar Barbaros abiye yaptırdım. Yurtdışında multiair'lere yapılan yazılım. zaten ayar esnasında italya ile birkaç kez yazışıldı.
araç otomatik olduğu için dynoya çıkarmak istemedim. aynı yazılımın uygulandığı araçların grafiğine baktım. değerleri ordan aldık. yazılım girdisinde de aynı değerler mevcut.
düşünürsen tavsiye ederim, oldukça bilgili ve ilgili bir usta.
170'lik için 20bg çok az bi çıktı bence, kimlerle görüşmüştün?
İsim yazıp kimseyi kötüymüş gibi göstermeyim ama aklınıza gelecek en bilindik yazılım firmalarıyla konuştum. Onlara da hak veriyorum. Her gün 10 tane TSI yapıyorlarsa, yılda 2 tane multiair denk geliyordur. O yüzden bu motor üstüne çok kasmıyorlar. Yurtdışında başarılı örnekler mevcut tabi. Ama önerinizi dikkate alıp araştıracağım. Teşekkürler.
dilersen iletişim bilgilerini verebilirim. yaklaşık 3 ay araştırma sonunda karar verdim ve yaptırdım. yurtiçi ve yurtdışı forumlardan bol okumanı tavsiye ederim. hem için rahat olur hem de yapılan işlemlerle ilgili fikrin olur, yazılımı yapan ile daha rahat anlaşırsın.