ygtrn Nickli Üyeden Alıntı
dostum öncelikle mümkün ise karma bi kit kullanmanı tavsiye ederim, şöyleki, mümkünse enjektörlerin keihin marka, yada muadili piyada bulunan hannah marka enjektörleri tercih et, ecu ve tesissat olarak atiker kullan, araban turbo olsaydı prins marka regülatör öneriridim fakat gerek yok atikerin performanslı bi regülatörü işini görecektir, şamandıra kesici valfler önceki mesajlardada denildiği gibi 8mm kullan, ayar konusuna gelince... oem ecudan lpg ye göre avansı ayarlarsan benzine göre fazla güç dahi alırsın lakin busefer benzinde kullanırsan aracın avans vurur, benzinde hiç gazlamıyacaksan oem ecudan avansı açmanda hiçbir sakınca yok, afr yi 15.5 e ayarlarsan iyi olur anca bunu yine oem ecudan ayarlaman lazım zire clooseloop denen zamazingo lpg ecusundan nekadar ayar yaparsan yap afr yi yine 14.9 a çekecektir... bunun dışında sana önerim lpgyi ayarlıyacağın zaman oem ecudan clooseloop u kapatıp lpgyi o şekilde ayarlayın ondan sonra clooseloop u açın, bu şekilde ayar yapıldığı taktirde ilk marşta zor çalışma vs gibi sıkıntılarda kesinlikle yaşanmıyacaktır.