Loading site please wait...
Loading site please wait...
iyi akşamlar ne diyorsunuz bunlara ? veya bu fiyat aralıgında acil önerileriniz varmıdır acaba simdiden tesekkürler
Printable View
Loading site please wait...
Loading site please wait...
iyi akşamlar ne diyorsunuz bunlara ? veya bu fiyat aralıgında acil önerileriniz varmıdır acaba simdiden tesekkürler
ikiside aynı araba?
2 linkte ayni araca ait..
iki linkte aynı olmuş, 122'lik rocco çok tat vermez, Giulietta derim ben
170lik deri koltuklu bir giulietta tadından yenmez
veya max bu fiyat aralıgında baska öneriniz varmıdır
Bu ikisi arasında kesinlikle alfa .
peki 50 ye kadar 160lık güzel bi scirocco bulunurmu
Seat Leon al !
düşünmeden scirocco alın.
bugüne kadar 5 alfa sahibi oldum. giulietta'ya her zaman ön yargılıydım, bir şans vereyim diyip, spor 2 paketli bir dizel giulietta aldım, 60.000 km de, 4 ay kullandım, 69.000 km de üçüne beşine bakmadan zararına verdim gitti, açık ara kullandığım en kalitesiz otomobildi.
örnek ver diyecek olursanız ; bagaj kapağını açıp kapatarak kırılan kablo demeti kronik problemidir,çözümü basit ve az maliyetlidir ancak böyle bir hatanın olabilmesi için daha önce hiç hatchback otomobil üretmemiş olmaları gerekiyor..böyle bir hata kabul edilemez, net kalitesizliktir.
http://i.hizliresim.com/MkN2p1.jpg
hahaha , 3.5 yıldır Giulietta kullanıyorum şuan satıyorum mini jcw almak için.
Volkan abinin bahsettiği gibi tipik italyanlar işte dedirtiyor , aslında ben alfa nın bütün modellerinde rakiplerine göre bir kusur buluyorum.
Giulietta iyidir hoştur , insanlar bakar , değişik gelir vs ama rakiplerine göre her zaman saçma sapan sorunlar çıkartır , yukarıda ki buna bir örnek.
Benim başıma hiç gelmedi bu tip şeyler ancak ;
Trim seslerinden kafayı yiyenler
Sunrooftan problem yaşayanlar
Alt takımın 50 yıllık araba gibi bir kasisten geçince garç gurç ses çıkarması (!) henüz daha arabam 57 binde , 30 binde de vardı , 25 binde de vardı.. Havalar soğuyunca yolda derin bir çukurdan yavaşça geçsen bile araba esneyince gıırç ediyor.. Alfacılar buna bakırlı gres yağı sıkınca çözülüyor diyorlar ama yine saçma sapan bir üretim hatası , 25 bindeki arabaya gres ile yağ ile niye müdahele ihtiyacı duyulur sorgulanmıyor :)
Araba yol tutsun diye spor amortisor sistemi gibi alt takım yapmışlar , sonrada bunla övünüyorlar. Evet araba gerçekten iyi yol tutuyor ancak saçma sapan derece de sert.. Netice de kompakt sınıfta C segmentinde bir araba bu kadar sert olmalı eğer bu kadar sert ise iyi yol tutuyor demek polyannacılık oluyor. Çünkü başka markalar bunu hem iyi yol tutuşu sağlayarak hemde konfor sağlayarak sunuyor. Burada da yine giulietta bir adım geride kalıyor.
Alfacılar , roccolara *** atar apaçidir , kullanıcı kitlesi vs diye hatta vw grubuna da malzeme kalitesinden dolayı laf atanlar da olur ancak Giulietta gerçekten işçilik ve kalite olarak kötü.
Bu gidişlede zaten Alfa sadece kendisine baktıran , tasarımı ve nadirliği ile tercih edilen bir otomobil olacak. Fiyat/Performans açısından tercih edilebilir ona lafım yok ancak yüksek rakamlar verilecekse kesinlikle almayın. Zaten bütçeniz 50 bin lira civarında belirtmişsiniz , eğer temiz ve güzel rocco bulabiliyorsanız alın. Kullanıcı kitlesi ne olursa olsun , bir giulietta kullanıcısı olarak giulietta'dan daha kaliteli olduğunu söyleyebilirim.
Ancak 50 bine alacağınız rocco nun canı çıkmış iken temiz bir giulietta bulabilirsiniz (belki) buda tercih sebebi olabilir , zaten bütün modellerinin asıl tercih sebebi de Fiyat/Performans ilişkisidir.
Bakmayın siz alfa şöyle iyi böyle iyi diyenlere :) 25 bine boseli - deri koltuklu - xenon - sunroof vs dolu arabaya başka hangi markada bu kadar kolay ulaşılabiliyor :) asıl tercih sebebi de bu.
Aklıma gelen kronik problemlerden bahsettim , bunların sadece 1 tanesini ben yaşadım , diğerlerini yaşayan arkadaşlarım, dostlarım oldu ama sizin yaşayacağınız anlamına gelmiyor.
Eğer o problemler benim için önemsiz boşver diyorsanız gerçekten tercih edilebilir bir araç , yol tutuşu iyidir , sürüşü hissiyatlıdır , keyiflidir , dikkat çeker , gözler üzerinizde olur.
Ben zamanında 76 bin lira vererek "0" aldım , şimdi aklıma geldikçe kendime sövüyorum. Hele birde yeni satış fiyatları 90-100 bin arasında falan :) o paraları zerre haketmiyor !
Al bi Honda CRZ farklı farklı takıl derim ben. Hem ele ayağa düşmemiş hem de donanım manyağı. GT paket olmasına özen göster.
@ozoozo gayet objektif şekilde anlatmış. nokta virgül imza atarım.
Giulietta alın, temiz, donanımlı bir Giu tüm ihtiyaçlarınızı fazlasıyla karşılar :)
2011'den tutun 2016'ya kadar türlü çeşit-donanımda Giu üzerinde çalıştık. Sahiplerinden her araçta olabilecek sorunlar dışında anormal bir sorun duymadım. Ben de gözlemlemedim.
Hem Alfa Romeo Servisi ve ikinci el satışlığı yapıyorum . 50 bine Giulietta daha mantıklı bir araç , Giuliettada Mk2 alabilirseniz arkadaşların söylediği sıkıntılarla karışılaşmazsınız.
bu yaklaşımla bozulan DSG şanzıman da kalitesizliktir, hiç otomatik araba üretmemiş olması gerekirdi VW'nin.
guilietta bence değerine göre kaliteli ve giderli araba. italyan saçmalıkları yok değil, iç trim veya ön takım kalitesi vs ama bana göre albeni, yol tutuş görsellik vs. sebeplerle tercihim Alfa olurdu.
2. el satışta üzebilir, alırken karlı almaya dikkat etmek lazım
şanzıman komplikedir, kullanıcı hatalarına ve yol/hava şartlarına bağlı çok değişken vardır.
ancak lanet olası bir bagaj kapağında kaç değişken var?
toplam 10 tane kablo, bir sarmalın içinden geçecek, bagaj kapağı açılacak kapanacak, hadi olsun bir de size buz gibi hava etkeni..başka ?
Ben iki aracıda kullanmadım bilmem ama sadece ilanlardaki resimlerden bile scirocco derim, dışı-motoru kadar içide önemli benim kriterlerimde, şimdiden hayırlı olsun.
Ben de zaten Alfa'dan yanayım.Adam akıllı kullanılmazsa bozulması normal dsg nin,belki fabrikadan belki kullanıcıdan,arza çıkarmayanlarda var.Ama kablo konusu hoş.. bana göre önemsiz,ama çok ta saçma,e tabi bunlar kötü yapmamalı arabayı.
Leşi çıkmış rocco yerine potansiyel sorunlu gulietta daha mantıklı gibi.
Alfa en azından rocco kadar sık görülmüyor bence.Hele o deri koltuk opsiyonlu cülyettalar efsane cidden. :D Ses gelir,gelsin nolcak (:
ben de aynen böyle diyip almıştım :) herkes uyarmıştı trim sesi vs. diye , ya kaç km yapıyorum , mis gibi içi deri vs. dedim aldım.
yazın kaşa gittim geldim, kaşa 100 km kala tırtıklı asfalttı yol başlıyor.
istanbulda tek trim sesi gelmeyen araba, yaklaşık 250-300 km o tırtıklı asfaltta gidince , takometrenin içinden bile cızırtı gelir oldu ve işin kötüsü o cızırtı hiç bir zaman gitmedi, ara ara kendini hep hatırlattı orada.
ben de tüm o cızırtılara, konforsuzluklara, 130km hızda yandan gelen rüzgarda savrulmalarına ek olarak bir de kablo demeti kırılınca satıyorum diyip, 3 sene boyunca çıt demeyen , yola oturduğunu hissettiren sattığım 159'un , otomatik vitesli olanını alıp 2. 159 la yola devam etme kararı aldım.
C segmentinden çok yüksek beklentileri olmayan 25-35 yaş grubu için giu tatmin eder.
Ancak premium otomobil kalitesi bekleniyorsa, en son tercih giu.
Eleştiriler oldukça haklı. Ama kablo demeti yüzünden olmasın bence bunlar. Hala dahi Trim sesleri ile ünlü bi marka oluyor olması komik, yalnız denediğim ve gördüğüm bir çok giuliettada o Trim seslerine rastlamamıştim, bu konuda 147den zaten alışkın olduğum için daha yeni olmasından ötürü farkedememiş olabilirim çünkü sadece üç dört aracı bir kaç gün kullandım ama şu an geçici olarak kullandığım Focus ve Fiestada da bu sorunlar var. Kaldı ki sen her ne kadar on yaşına gelse de alfanın en premium aracı ile kıyasladın hep. ayrıca 19 inç custom jant ve yayı da buna dahil edersek o araçta Trim sesi oluşmuş olmasının değil de aynı şartlarda 159da o sesin oluşmamış olması mucize.
Rakipleri ile kıyaslanınca ufak tefek eksilerinin olduğu muhakkak fakat kendince olan artıları ve bulunduğu fiyat aralığı yine bir alfa romeo olan giulietta cazip kılan, yine de o kadar da itin münasip organına sokmayın bence
Ayrıca o rüzgardan o hızda ben etkilenmiyorum 200 seviyesine gelinceye kadar, giuliettanın 130da etkilenmesi çok abes geldi.
Bu konuda su götürmez bir diğer gerçek alfa romeonun tercih edilmesindeki en büyük sebep ikinci elde sunmuş olduğu düşük bütçeye oranla yüksek doluluk ve görsellik. Ama giuliettada artı olarak güvenlik ve artmış kaliteyi de eklediklerini düşünürdüm. Taa ki iş diğer markalar ile kıyaslamaya düşünce yine geride kaldığını görmek zor olmuyor.
50 55seviyesine ben temiz bi giuliettayı tavsiye ederim ama bu scirocco'dan üstün olduğu için değil kesinlikle.
Ben aldığım arabayla oynayan birisiym mesela, alfa da yazılım ile de çok güç alamıyorsun
rocco da imkan geniş, 160 lık rocco yu çok rahat yürütebilirsin, hem de hiç hafife alınmıcak şekilde
bu bile etken olabilir benim için.
Alfa hakkında yorum yapamayacağım ama attığın linklerdeki fiyat aralığında bana göre binilebilecek rocco bulman çok çok zor. Megane coupe'lara da bakabilirsin bence.
2013 senesinde arkadasıma 0km spor2 paket 170 tct aldık yazılan sorunların hiçbiri yok araçta hala bizde araba. araçla 5000km en azından ben yapmısımdır bodruma gittim geldim istanbuldan nerdeyse her müsait yerde 160+ gittik ne savurdu ne şişti araba. o paraya tip olarak kalite olarak daha iyiside yok gibi piyasada. Bende suan mercedes var ondada trim sesi vs. geliyor eğer ses geliyormu diye dinlersen her arabadan gelir hoşuna gidiyorsa gönül rahatlığıyla alabilirsin rocco piyasada mim lendi artık bu saatten sonra binilmez bana göre.
94 ten 2002 ye kadar alfa kullanmış biri olarak iç trim ve ön takımdan gelen seslerde alfada degişen hiç bişey olmadıgı belli oluyor. :)
ama onu hazzı başkaydı
Bütçenizi biraz daha yukarılara taşırsanız temiz ve donanımlı bir rocco , giulietta dan kat kat daha iyidir. Eğer biraz daha açmak isterseniz konuyu açarız alfa savunucu arkadaşlara ancak gerek yok , görünen köy kılavuz istemiyor. Merak edenler her şekilde araştırabilirler. DSG mi sorun ? Manuel alırsın sorun çözülür.
Rocco nun çizdiği imaja bir şey diyemem o konuda haklılar ancak benim arabamda olmadı , onlarda olmuş vs. zaten her arabada oluyor demedik , benim arabamda da yok bu bahsettiklerim , buradaki asıl sorgulamanız gereken kısım "premium" marka diye sunulan bir araçta böyle saçma sapan problemlerle karşılaşmanız.
Bir arabanın vites topuzunun üst kısmı kronik olur mu arkadaş ? :) Neredeyse bir çok giulietta kullanıcısının başına gelmiştir , klasik standart vites topuzu 2 parçadan oluşuyor alt ve üst , üst kısım bir çok kullanıcının elinde kalıyor yada tırnağı kırılıyor. Benim birebir şahit olduğum 10 giulietta vardır. Bu bahsettiğim arabalarda öyle 100k larda falan araçlar değil , benim aracım 35 bindeyken elimde kaldı. Yani bu tip sorunlar küçük ama miğde bulandırıyor , sen pazarlarken premium araba , yok şöyle ruhu var yok böyle ruhu var , işte onlar kötü biz iyiyiz diye sunarsan ve bu tip saçma sapan problemler çıkarsa insan sorguluyor nerde bu premiumluk ?
Hadi firmayı anlarım da , alfa kullananlarında böyle bir algısı var bir tek alfa iyi , gerisi kötü.
Giulietta nın benzinlilerinde MA dan başka seçenek yok denecek kadar az Levent. Tjet motor neredeyse 170 lik ile aynı yaktığı için kimse tercih etmiyor. Ayrıca 120 hp olarak geliyor.
Yunanlıları kastediyorsan 155 hplik tjette güzel işler çıkarıyorlar ancak o işi yapacak Alfacı henüz Türkiye de yok :)
1.8 QV 240 hplik olanda zaten doğru düzgün satılmıyor , onu hiç saymıyorum. Haliyle benzinli Giu alınacaksa tek çare iğrenç motor MultiAir.
2011 1.4 multiair 170 kullanıcısıyım. Almadan önce scirocco ve leon çok araştırdım kullandım çevremde çok var diyemi bilmiyorum alfa almak istedim. Şuan çok memnunum . Alfanın sürüş keyfi başkadır alıcaksanız kesinlikle bir giulietta kullanmadan tercih yapmayın derim.Ben yukarıda belirtilen sorunlardan pek yaşamadım illaki insan yapımı ufak tefek sorunları çıkacaktır. Ama kronik ve insanı sinir eden bir hatasını görmedim.
Ceed GT
Loading site please wait...
İlandaki araçla bir alakam yoktur.
@Emre Akçay ın arabası,
2 kişiyiz bagajda subwoofer vs var.
80 kg kendisi, 85 kg ben ıvır zıvırla ekstra 200kg diyelim, boş ağırlık 1450kg . Fikir verir, yol dümdüz baştan sona :)
https://www.youtube.com/watch?v=QhivRn6zURw
ProCee'd GT 40-175 acc. - YouTube