Yazılım sonrasinda 20-160 32 sn civarı bekliyordum ama 37-38 sn gibi gidiyorum. Sorun bende mi, arabada mi, yazilimda mi çözemedim simdilik. İyi seyirler
https://youtu.be/KCicen_aIvY
Printable View
Yazılım sonrasinda 20-160 32 sn civarı bekliyordum ama 37-38 sn gibi gidiyorum. Sorun bende mi, arabada mi, yazilimda mi çözemedim simdilik. İyi seyirler
https://youtu.be/KCicen_aIvY
kadrana bakınca hiç yazılım var gibi gitmiyor gibi geldi bana
Hevesinizi kırmış gibi olmayım ama 92 lik 120 veriyor.Videodada hiç 120 gibi kadran çevirmiyor keza hafif araç olmasına rağmen.
Sanki arabayı tutan bir şey var yüzden sonra.
Yakıt filtresi yenilensin,akışmetre temizlensin bir de öyle deneyin.
bu işte terslik var
gıtmıyorkı arac
bedava ya mı yapıldı ? :D
Yaptırdığım yer Booster Performance @erh bey yaptı. Kendisi ile alakalı bir durum olduğu aklıma gelecek en son şey. Tek yanlışım oraya gitmişken yazılım öncesi ve sonrası dyno ya çıkmamak oldu. Eğer sorun kaynağı yazılımsal ise düzeltileceğine eminim. ama araç ile ilgili bir sorun varda süre alamıyorsam onu en kısa zamanda çözmem lazım. çünkü moralim baya bozuldu
yazılımı yapan kısı arabayla test surusune cıkmadımı ?
Valla sanki tutan bisey var arabayi
Bence yazılanlar kontrol edilip muadili araçlar ile süre karşılaştırılmalı çünkü bariz bir sıkıntı var öyle azımsanacak gibi değil. Akışmetre, filtreler, varsa dpf, egr veya katalizörun durumu. Bi bilgisayara bağlanıp sensörlere de bakılır.
Devir göstergesi ile tutarlı gittiğini gördüğüm için baskı balata aklıma gelmemişti ama yine onun durumu, ayrıca Turbo basıncını da görebilseniz en azından sorun dışlama hakkında fikir verirdi.
Herhangi bir kaçak sesi var mı? Manifold veya başka bir yerden bir kaçak da olabilir ama sesi çıkardı sanırım. Aklıma gelenler bunlar.
Bence aracı orjınale cevırın
oyle bır test yapın
basınc degerlerıne bakın ?
Forum konu acmadan once Erhan ıle gorusmedınızmı aracda boyle bır sıkıntı var dıye ?
yazılımsal olmayabılır aracta mekanık problem olabılır basınc kacagı olabılır
bı onları kontrol edıp tekrar yukleyın yazılımı
uzun bır teste cıkıp kontrol edın
Kendisiyle görüştüm. Ben Ankara da olmadığım için telefon ile herhangi bir şey söylemesi olanaksız. Filtre, akışmetre ve dpf,egr baktıracağım. Sivas ta aracı alırken 63 kW çıkmıştı gücü. yazılım sonrası aynı dynoda 67 kW çıktı. bu değerler mekanik sorundan dolayı bu şekilde olabilir dedi.
Konu acildiktan sonra durumdan haberim oldu fakat buraya da yazayim konustuklarimizi.. biraz farkli aktariis gordugum kadariyla..
Daha onceden cok sayida yaptigim ve guzel sonuclar veren bir arac. Once ve sonra yol testinde de aracta ciddi bir degisim oldu. Hatta sizde araci test ederken hissettiginizi soylemistiniz bu bariz degisimi. Fakat herhangi bir memnuniyetsizlik veya bir problem varsa da, aracin videosu veya tahmini ile degil, araci ancak gorerek yardimci olabilecegim ancak.. bakalim bir sikintisi mi var yazilimsal mi her neyse yardimci olurum her zaman.. ayni ayarda yapilan baska bir aracin once sonra yol testi olarak ornek olmasi acisindan yine ayni aractan onceden yapilmis bir videoyu ekleyeyim
. Peugeot 301 1.6 Hdi Chip Tuning by BoostER Performance - YouTube
Ek olarak turbo hortumunu da bir kontrol edin.Kelepçe kenarında,arka kısımdan yırtılabiliyor.
Egt den olabilir mi benim puntomdada benzer bi sıkıntı vardı
Yanlış anlaşılmaya mahal vermek istemem Erhan bey. Memnuniyetsizliğim sizden değil aracın durumundan telefonda da bahsettiğim gibi sizden zerre kadar şüphem yok. Değişim oldu evet ama paylaştığınız video da ki kadar bir değişim olmadığı da ortada araçta ne sorun olabilir onu anlamak maksadım. Ankara ya önümüzdeki ay kardeşimi askere teslim etmek için geleceğim. O zamana kadar aracın filtreler, akışmetre, dpf, egr, turbo hortumu vs kontrollerini burada yaptırmaya çalışacağım. yok olmadı zaten sizin yardım edeceğinizi biliyorum. Saygılar
yanlış anlamayın ama kendi paylaştığınız video'da pek ümit vereci değilki?
ilk denemede aracı bariz zorlanmaya başladığı 150km üstü hızlarda 161-162km'ye kadar götürür ve 42sn derken ikinci kıyaslandığı video'da 158-159da kesiyorsunuz onun haricindede bir numarasını göremedim?
yada 80-120'yi alın en sağlıklısından çoğu yazılımcı yabancı firma gibi, video 1'de 21-21.5sn de 80de, 30-30.5snde 120de arada 9sn var, ikinci videonuzda kaç sn?
110 ile 119sn yani 9sn?
kusura bakmayın ama muhtemelen şimdiye kadar gördüğüm en zayıf öncesi sonrası hatta sonrası varmı dedim içimden
ÖNcelikle araca ve yolun durumuna gore önce sonra videolarımız değişkenlik gösteriyor. kimi aracta 0-200sunarken kimisinde 20-120 sunabiliyoruz. ayrıyetten 80-120 gibi kısıtlı bir hızlanmayı sunmaktansa, daha geniş bir sure ve hız aralıgını sunmak hızlanmayı daha fazla disiplinde göstermez mi?
sizin yazdıklarınız, aslında biraz itham edici sözler. ama bütün bunları kötü niyetli değil detaylı incelememiş oldugunuza baglıyorum. videoda ilkinde daha uzun cekilmiş fkat ikincisinde daha az cekilmiş olması, orda yazan surelerin videonun gosterilen kadarına göre olculmus olması anlamına gelmiyor. tekrar incelerseniz sizde farkı goreceksiniz diye tahmin ediyorum.
son olarak, önce sonra fark varmı dediginiz videodaki arac ile, aynı kişinin yakın bir arkadasında bulunan aynı arac ile dısarıdan cekim deneme videosunu da ekledim simdi. bu sizin için yeterli bir fark değilse, üzgünüm prensip geregi gunluk aracları daha fazla zorlamıyoruz biz. kısa surede DPF problemleri yaratıp duman aatan sekilde gezmesindense, uzun omurlu problemsiz ve yeterli güc artısı sunuyoruz musterilerimize. istenildigi taktirde daha yuksek guc alabiliriz fakat bizim stage 1 uygulamalarımız bu sekilde..
Peugeot 301 Chip Tuning by BoostER Performance - YouTube
Peugeot 301 1.6 HDI Chip Tuning by BoostER Performance - YouTube
diğer videoda bi problem var sanırım burdan izleyebilirsiniz.
sanki yazılım hızlanması için değilde gitmemesi için yapılmış gibi :D şaka bi yana arabayı tutan bişey var gibi şirket spec c-elyse var o stock daha iyi hızlanıyo gibi geldi bana
Zaten bu 8v olan psa grubu motorları da performans konusunda çöplük. Bence yazılımla falan bir ilgisi yok.
işinizi kötülemek gibi bir niyetim yok sakın yanlış anlamayın ama ... yanlış hatırlamıyorsam citroren c elysee ile aynı motor bu 301 ler ... şirket aracımız var c elysee 92 hp olandan ( stock ) çok daha iyi gidiyor yazılımlı olandan bile...
edit: araçların sağlıklı olduğunu düşünmüyorum
Peugeot 301 1.6 HDi 92 HP test (0-100 km/h, 100-0 km/h) // e-otodergi - YouTube şu video daki süreleri inceleyin
burdaki stock olan 301 20-120 arası : 11 .xxx civarı geçiyor
sizin yazılım yapılmış 301 : 20-120 arası : 16.xxxx saniye civarı geçiyor bariz bir fark var
tam eşşekmiş bu 301 ler arkadaş. Multijet e kurban olayım.
eline kablo alan belıne leptop alan yazılımcı oldu su memlekette.
ben daha evel 1.4 85 hp ıbızama mg remapsta yazılım yaptırmıstım,yapmadan evel 2 aynı aracla ıle roll denedık lpg oldugu ıcın bende yarım boy cıkarmıstı benzınlı ıbıza yazılımdan sonra lpg ıle 2-3 boy atıyordum aynı aracın benzınlısıne. 2 aracta sıfıra yakındı km olarakta arada 4 bın km fark vardı. dynoda 9 hp alındıgını gorduk kı sızın aracta turbo var barız bellı olması gerekırdı.
Kontrol edildi mi araç?
Eline klavye alan arkadasim burda kac boy var yazabilirmisin ?
Peugeot 301 1.6 HDI Chip Tuning by BoostER Performance - YouTube
Tarafsızca yazıyorum. Aracıma bu firmada yazılım yaptırmadım. Ancak aracın arızasını firmaya yıkmaya çalışıyor olabilirsiniz.
Öncelikle aracınızı arıza tespit cihazına bağlayın. Hangi arızalar var öğrenin. Sonrasında hava akış bozuksa değiştirin, egr arızalı ise değiştirin. Egzoz dolu mu kontrol edin.
Yukarıda söylediğim şeyler deneme yanılma yolu ile kendi araçlarım da yaşadığım sorunlar.
Motorda sorun varken 3 bar basınçta bassanız o araba gitmeyecek.
Pazartesi servise goturecegim randevu aldim. Detayli inceleme yapilacak. Aracı tutan birsey oldugunu onlarda farketti. Akismetreden supheleniyor bakalim nebolacak.
Yanlis dusunuyorsunuz. Erhan bey ile gerekli konusmayi yaptik biz. Firmasini kotuleme veya hatali oldugunu asla dile getirmedim, getirmemde. Sagolsun @erh yanimda oldugunu soyledi. Sorunu yazilimda degil mekanik olarak ariyoruz. İns. Haftaici belli olacak durum
aracının saglıksız gıttıgını o anda tespıt edıp gereklı eksıklerı sıze soylenmıs olsaydı yazılımcı arkadas, hıc bu sekılde skntı bıle yasamayacaktınız.
aracın yazılımda sorun oldugunu dusunmuyorum, handikapınız gereksız yere aracı yormanız eksıklıklerı gıderınce kendı gucune gelir dusuncesındeyım
ilk yorum yaptıgımda emin olamadığım için söylemedim yorumları okuyunca emin oldum. yazılımlı hali orjinal olması gereken gibi c elysee ile aynı gitmesi gerekiyo gibi düşünüyorum. araçta muhtemelen bi sıkıntı vardı yazılımla birlikte olması gerektiği gibi oldu depoda tam oldu oda azda olsa etkiler belki