https://www.youtube.com/watch?v=qvuq...ature=youtu.be
-34 LP 5000 -
Aracın tanıtım ve yapılış aşamaları aşagıdaki linktedir :heyoo:
http://www.techturkey.com/forum/otom..._200_7_sn.html
Printable View
https://www.youtube.com/watch?v=qvuq...ature=youtu.be
-34 LP 5000 -
Aracın tanıtım ve yapılış aşamaları aşagıdaki linktedir :heyoo:
http://www.techturkey.com/forum/otom..._200_7_sn.html
Sinan şimdi 220 ile arabayı tekrar viraja soktu demi :D
And olsa 10 yıl konuşurdu 500 bg golfü yola soktum diye :D
Islak çim eşittir ölüm ...
Herhalde Otopark.com pistte hothatch pert etmeden duramayacak, hayır arabayı geçtim ki pert ettikleri (km) plaka rs i güç bela topladılar ... can daha önemli ... 11 de kafadan kaydıktan sonra baktı çime gidiyor keşke tekrar yola dönmeye çalışmasaydı orada kaçabileceği yeterli alan var ...
Kurgu sırasını bilmiyorum ama olaydan sonra kapalı olan esp hemen açılıyor acaba bu sizin telkininizle mi oldu ?
Sinan şu esp yi aç ölecez *** şeklinde bir muhabbet döndü mü ?
Allah korumuş , büyük şans.
Beyler arac sahibi gonlu rahatsa bizede rahat olmak duser,keyfini cikarin.Maşallah diyin :)
Gayet güzel gayet keyifli bir Video olmuş. Sinan bir An şevke gelmiş. Ama iyi toparlamiş . Zaten youtubeda bu isi düzgün yapan Burak Ertemle , Sinan var onlarında çok üstüne gitmeyelim. Güzel insanlar.
Gayet guzel gayet keyifli bir Video olmus. Sinan bir An sevke gelmis. Ama iyi toparlamis. Zaten youtubeda bu isi duzgun yapan Burak Ertemle , Sinan var onlarnda cok ustune gitmeyelim. Guzel insanlar
Abi katılmıyorum,neden? Aracın limitlerini pistte de göremeyeceksek başka nerede göreceğiz? O aracı 220 ile çimden tekrar yola sokmak iyi de pilotaj ister fakat aracın da limitleri hakkında çok olumlu bilgiler verir bize diye düşünüyorum. Araç sahibi için Sinan'ın bu limit denemesi sorun olmadıysa bence tam anlamıyla pistte yaşanabilecek normal bir durum olarak karşılamamız gerekir..
Video çok güzel beğendim ve zevkle izledim :)
2:12 dönen 458 bile orayı 214 ile dönüyor , Sinan Reis 5. viteste kesicide kese kese 229la dalmış ESC'de kapalı.Neyse allahtan kontra verince araba tepki vermişte sonuç güzel olmuş.
Hızlı girmesine laf edebilirizde o hızda 230 la giderken kopmak hiç hoş olmayabilir :D
4 çekerin faydası yada yardımı oldumu sizce orda yoksa tamamen kişisel becerimi? Hiç piste çıkmadım bilmediğimden soruyorum.
Sinan güzel refleks vermiş. Ama hayatı film şeridi gibide geçmiştir gözünden :) geçmiş olsun. Araç sahibinin soğuk kanlı olmasıda güzel. Aracada maşallah büyük emek
Ben videoyu beğendim. O ***** anda direksiyondaki kişinin Sinan abi olması büyük şans :) Araca diyecek söz yok. Kesinlikle bulunduğu fiyat bandı ve yükselebileceği çıta göz önüne alınınca bi golf r'ın bi s3'ün rakipleri yok. Güle güle keyifle kullanın.
%50 %50 diyebilir, aynı virajı stage3+ 7Gti ile 190-195 gibi girdigimizde ciddi ciddili donuyorsun ama sag arka boyle bende biraz kendimi biraksammı diye dusunuyor ki kuru zemin temmuz ayindaydik.ayni hizla gti la girsek kopma ihtimali cok cok yukselti ve zeminde islak kaymaya birebir.
Araç bu kadar güçlü olmasa o kontrada verdiği gazın hiçbir anlamı olmazdı. Ciddi risk alınmış gerçekten. Video montaj olduğu için kaçıncı dakikada oldu lastik soğuk mu sıcak mı bilmiyoruz ama kademeli olarak her geçişte o noktada hızlanmadan vede kısa süre kullandığı bir araçta o hız ile o virajı test etmek gereksiz risk.
7 kasa Golf R larda kaptinca tamamen kapaniyor mu esp?
arac guclu, 220 gibi viraja girip toparladiginda dahi 200 olan bir gosterge. 200 uzeri hizlarda hatta daha da assagiya cekelim 150+ hizlarda araci yoluna sokmak ciddi bir olay bence.
pist tecrubesi arac bilgisi vs olmayan birisi o anda gazi biraksa nurburgring kaza videolarina benzer cekim olurdu. ben kendisini cekimlerini anlatimini ve direksiyonunu basarili buluyorum.
daha once de evo testinde de benzer kayma yasandi fakat orada islak cim yoktu dogru hamle yapti. o videoyu da izlemenizi oneririm.
Gosterge hızından 10-15km dusun. 458 ıle hız kıyası yanlıs cunku bambaska ıkı arac.
Klasık 11.vıraj kacırma hatası olmus. Tutunmaya gore fazla hızlı gırıyor,sola acıyor aracı. Sunı cıme gırınce arac kopuyor ama hem sınan hem aracın coil vs gıbı modıfıyelı olması kurttarıyor.
Arac cıddı hızlı,pıstte muhtemelen 500hp de kullanmadılar. Sanırım 5.30 da falan benı anmaları hosuma gıttı. Kazasız belasız ınsallah.
Bence buradaki sorun hızlı girmiş başarılı çıkmış değil. Araç sahibine çekim öncesinde aracı limitlerinde zorluyorum izin veriyor musun bir sakıncası var mı diye sormuş mu ? eğer sormuşsa sahibi de ok demişse tamam .
Ama böyle olmadan spontane geliştiyse olay bence yanlış olan bir şey var.
Araç kaydığında anlık 242 km/h görüyor kadranda :D Rekor olabilir o virajda :)
Alan memnun veren memnun, çekenin eline sağlık yapanın kesesine bereket :)
Çok güzel bir proje olmuş.
Ben arabamı bazen arkadaşıma veriyorum. Vitesi 3k devirde atınca şöyle bi bakış atıyorum ona :D Benim başıma gelse bu nefesim kesilirdi heralde :D
Bence güzel bir tecrübe olmuş :) Bir daha yapmamak kaydıyla efsaneler arasına girer o giriş. Çok şükür ki kaza , bela da olmadığına göre eleştirmenin pek bir mantığı yok gibi , alan razı satan razı. Mal sahibi yan koltukta neticede :)
Çok keyifli bir video olmuş , bir çırpıda bitti. Araç buram buram emek,vakit ve nakit kokuyor :) Özellikle iç taraf çok hoşuma gitti , Sinan'ın da dediği gibi içeride 13231 tane göstergeler falan olmaması orjinalliğini bozmamış. Dışarıdan da çok hoş görünüyor , maşallah tekrardan.
ben pek keyifli bi ana benzetemedim, nabızlar bi 14o falan olmuştur rahat
Eyy 458 sen kimsin ya ?
Golf dururken burada, zaten her segmentte her pistte her koşulda Golf en iyi araba ...
Tamam Vagcısınız anlıyorum ama bi arabaya tapmayın yav ...
Aracın limitlerini aracı kullanan kişinin aracını kullanırken görmesinden doğal birşey yok ama burada limitlerini bir başkası görmeye çalışıyor. Yeri geliyor ne bileği olanlar otomobili toplayamıyor, neticede fizik kanunlarına karşıda fazla itiraz etmemek lazım. Orada birçok kuvvet bir araya geliyor. Yol kuvveti, lastiğin yere verdiği kuvvet, yanal kuvvet, lastiğin her ne kadar yanakları az olsada yanakların kıvrılmaya çalışmasını sağlayan kuvvet, çimenlerdeki veya yol yüzeyindeki sürtünme ve daha birçok kuvvet ve faktör bir araya geliyor. Sende o arada esp, esc ...vs kapatmışsın ben buradan çıkarım diyerek bir başkasının otomobili ile dalıyorsun. Herkesin bu kadar fazla faktörün bir araya geldiğini bildiğini sanmıyorum. Merak eden özellikle googledan arasın baksın derim. Yüksek lisans tezimin içinde bu konulardan da bahsetmiştim ve üzerinden kaç sene geçti o günde Subaru kullanıyordum bugünde Subaru kullanıyorum ve özellikle otomobilde benden başka birisi daha olduğunda hep o faktörler gözümün önüne geliyor. Ben bu şekilde yani bir mühendis kafası ile olaya bakıyorum. Sinan'ın direksiyonu iyidir kötüdür, reisdir değildir beni hiç ilgilendirmiyor. Ben, kullanıyor olsaydım böyle bir risk almazdım demeye getiriyorum.
Kendi otomobili ile istediği hızda girsin çıksın. Birşey olursa o da tamamen kendi tasarrufu olur.
Peki ya bir kaza olsaydı, ikiside burunları kanamadan otomobilden çıkmayı da başarsaydı, hasar bedelini kim karşılayacaktı. Bir tüyo vereyim, sigorta şirketi ödemezdi.
Ferrari'nin dinamikleri, ağırlığı, gücü, ağırlık transferi...vs'si ile tamamen farklı karakterde olan Golf ile niye karşılaştırmaya çalışılıyor ki?
P.S: Bu arada, normalde huyum değildir, beğenmediğim görüşü eksilemem ama sen eksiledin diye bende empati kurmanı istediğimden böyle tercihte bulundum.
iyi dileklerinden ötürü herkese cok tesekurederim.
11 viraj hakkında baya söylemler olmuş , video montaj hersey elimizdeydi istesek o bölümü koymaz kesebilirdik tabikii ama inanın görünsün istedik. biz keyif aldık ve o anında espisi olsun diye videoyu yavaşlatarak yanına smliy ekledik :D
Sinandan önce pist i ben döndüm sonrasındada aracı ona verdim ve bi kac hot lap tadında viraj giriş çıkışlarımız oldu.
Kaza bela yaşanmamış olması tabiki sevinirici , cok şükür. Fakat çekimlerin başındada sinanla konumalarımızda istanbul parktayız hakkıyla güzel bi test yapalım, burdan başka yerde bu araba test edilmez diye cekime başladık. Gercektende güzel bi çekim oldugunu düşünüyorum/ruz. Dün akşam saat 19:00 dan bu yana youtube panelinden baktıgımızda 60.000 izlenmiş :icon_tup:
Maşallah araç çok güzel yapılanlar çok güzel test sürüşü çok çok güzel ama o an ben bile kaba etimi kastırdım oturduğum yerde :D
araba çime girmiş pilotajdan ziyade şanslı olduğunuzu düşünüyorum.İzlerken çok keyif aldım
kazasız belasız bol gazlı günler:icon_tup::icon_tup::icon_tup:
kaçıncı dk da bu olay ben atlaya atlaya gidip denk gelemedim bir türlü :)
Abi tabiki de benim senin gözünden olaya bakmam çok zor. Ben bir mühendis olarak değil tamamen izlediğime yorum yaptım. Haklısın kendi arabası olsa istediğini yapar. Başka birinin malı olunca insan karşı taraftan onay bile almış olsa bunun sorumluluğunun bilincinde olması gerekir. Araç sahibi ile aralarındaki diyalogdan görüldüğü üzere araç sahibi de rahatsız görünmüyor diyebilirim. İzleyenler olarak ben de kendi adıma aşırı keyif aldım. Saygısızlığım olduysa affola, geri alıyorum hemen.
O hızla biraz da erken girmişler sanki, araç doğal olarak çıkmış. Sinan değil de, başka pilot olsa düz salması tavsiye edilirdi ama Sinan toplamış. Bileği sağlam, otomobilci pilot.
Yolda çıkılmasını kenara bırakıp olaya başka yerinden bakmak lazım:
2 kişi, çok da hafif olmayan 4 çeker hot hatch ile 11nci viraja 230 kadranla gelebilen bir araç. GPS 220 civarıdır. Aşırı aşırı hızlı. 458, GT3, Turbo S hızları o viraja kadar ki hızlanma. Allahın hot hatchine bak.
Yaşar uğraştın baya. Emek verdin, para verdin ama bokunu çıkardın. Eline sağlık.
Bu arada aleyküm selam.
11'e girmek için direksiyona ilk kırmaya başladığı anda kadran 202, kopma anında 229!!!
Arada kadran bi 249 gösteriyor ama o yüksek ihtimal patinaj hızıdır.
İnanılmaz bir ivmelenme!!!