orj 194hp
1450kg ımı unutmayalım
bujilerim bitik ve 95 oktan var. bakımları yapıp bidaha çıkacam bakalım nekadar fark etcek.
http://img190.imageshack.us/img190/179/dsc02646.jpg
Printable View
orj 194hp
1450kg ımı unutmayalım
bujilerim bitik ve 95 oktan var. bakımları yapıp bidaha çıkacam bakalım nekadar fark etcek.
http://img190.imageshack.us/img190/179/dsc02646.jpg
Maşallah nazar değmesin ama yetmez be kanka yürüyenin sorunlu senin hep geçiliyorsun.
yere vermede ciddi problem var ama 17 ler yüzünden :) nema problema :D
maşallah eray:D güzel sonuç başarılı:) ama iyi bir vtece karşı şansın yok ahahaha:D
iyi bir b18c ye karşı evet ama çevremde daha beni geçen b16a2 çıkmadı inş çıkar :D heheh
Maşallah v6 ya :)
mavi olan çizgi tork.
bu torkun bukadar ciddi şekilde kayıp vermesine ne neden olur ?
eray yürüyen ile ilgili problemlerini çözmediği sürece o arabanın hakkını veremez ön takım bozuk debriyaj bozuk ve sen her zamanki gibi adam gibi yaptırmak yerine uyduruk kaydırık geçici çözümlerle iş halletmeye çalışıyorsun adam gibi topla şu arabayıda ticaret yapalım :hehe:
azıcık kayıp var gibi kazasız belasız
maşallah moruk o kiloya rağmen iyi ama bide +10 hp ekle şöförden :D
sende -10 sa bende -20 :D maşallah yinede tosunların bakımları yapalımda daha iyi olacaklar inşallah :)
biri şu benim torkun düşmesine anlam getirsin :D
tork ciddi çakılmıs cidden sasırtıcı .. sonucda normal hatta bekledıgımden az dusuk bıle, demekkı motor guclenınce cok daha ıı olucagı asıkar..:D
moruk ben kim sorsa 205 hp falandır diyodum ztn. problemleri giderdikten sonra illaki geçer bir filtre bir de egzost başka bişi yok :)
bence torkun dusmesi normal redline a kadar o torku o sekilde asırı beslemeli motorlar gibi koruyamazsın zaten bide grafikde olcek buyuk oldugu icin dusus cok sert gorunuyor mesela ornek olsun buda corvette z06 dynosu sende tork 4500 civarı peak yapip iniyor bundada 5 bin civarı
http://image.vetteweb.com/f/8952094/...dyno_graph.jpg
denemelerde benım devrimde yani 4 sonuna kadar kafa kafaya gittiğim bi 306gti a benım devrimde bastıpımda 3000devir oluyo bariz bi fark açıyorum öle böle değil :) dynodan önce çözmüştümde bukadar kayıp olduğunu beklemiyodum arıza değildirmidir diyosun
Eray senin arabanın Tork değerini çizgisini bilmiyorum ama benim arabamda 7400 lere kadar gidiyor düşmeden.
1. sayfadaki mavi çizgi tork eğrisi
Tork eğrisi dediğin böyle olur.
http://i0905.hizliresim.com/2009/5/20/2056.jpg
tayfun peki bu 40 hp lik kayıp neden ?
bende de 30 hp kayıp var bu kayıpları onlersek motorla uğraşmamıza gerek yok
aynen bro genel anlamda sormak istemiştim zaten yani özgürdede aynı şey var diğerlerindede yani 10 hp olsun kayıp ama 30-40 hp çok ya yazık günah onca emek para harcanıyo.
alıcaz tayfuncum..ayrıca bende birkaç fikir daha var onlarıda bilare paylaşıcam seninle..
Tool bildiğim kadarı ile değiştirmişti Özgür hadi değiştirmedi diyelim bende volan debriyaj sıfır yine aynı kayıp.
vteclerde bi 30 kayıp oluyo genelde
bazı araçlarda bu rakam daha fazla
h22 de 40 - 50 arası bişeydi teker kayıbı
Dynoda tek viteste deneniyor ancak motor geriye doğru standart kulaklarla daha çok esniyor. Bunlar ile karşı kuvvet direnci artacak ve salınımı azalacaktır buda teker gücüne etki edecek.
Vites aralarında silkelenme olayı nedir anlamadım gazdan ayağını çektiğin zamanımı kast ediyorsun.
evet şimdi dediğin gibi motor esniyor vites deişirken bi gitgel yaşıyor
bu arada tekerde bi kayıp oluyor ve demek istediğim bu ürünler yolda kendilerini gösterirler
h22 yi integraya oturtup direkt olarak bağlayan tanıyorum kulan yok yani uymuyomuş :) esneme diye bişey yok anlayacağınız
güç kaybını yukarda yazdım paşaoğlunda denenmiş kağıdına bakmıştım geçen hafta
bende o parçaları almak istiyorum mutlu oluyorum para harcayınca arabama önce bazı masrafları war bitsin alacam
ama kesinlikle dynoda bir teker gücü kazancı beklemiyorum anca yolda sarsılmalarımı önleyecek
olmadı kulakların içine silikon sıkarız:D
çok para değil urethane motor kulakları yaw bir ara hep beraber geitrtiriz olmadı :)