arkadaşlar 2008 golf tsi 140 hp aracım war..37 000kmde..
aracımda kendımce uyguladgım bı kac bısı war fakat yeni we werimli olabilecek performans adına bişiler yapmayı planlıorum.. yardımcı olursanız sewinirim..
Printable View
arkadaşlar 2008 golf tsi 140 hp aracım war..37 000kmde..
aracımda kendımce uyguladgım bı kac bısı war fakat yeni we werimli olabilecek performans adına bişiler yapmayı planlıorum.. yardımcı olursanız sewinirim..
Güzel bir yazılım, egsoz, filtre ve kesinlikle 97 Oktan benzin. 100 oktan sizin araçta baya bir farkettiriyor fakat artık yok. :(
Daha tecrübeli arkadaşlar bir kaç bir şey yazarlar fazladan...
yorum için teşekkür ederim...
maliyeti we yapılacak olan parça markaları hakkında bilgi alırsam yawaştan yapmak istiorum...
Vmax remap, eğer istersen HKS bov, egsoz(marka olarak bilmiyorum ama Milltek'te falan kesin vardır egsozun), HKS mantar en küçüğünden olabilir ama çokda şart değil...
Filtre, komple eksoz, ve yazılım... Yazılım olarakta hazır yazılım değil, Kingpin gibi remap öneririm... Başlangıç için ideal bunlar...
Eksoz için örnek: Keyfine göre başka marka yada el yapımı birşeyde kullanabilirsin...
http://www.supersprint.com/USP00vwgol113.asp
Gibi, gibi...başlangıç için bilindik şeyler aslında...
su an aracımda orta susturucu ıptal we son susturucu war..
hks bov, we ıyı bı marka olmasada mantar fıltre war...fıltreden once 160hp pasaoglu dynom wardı..
sözde vw serwisinde yazılım yapılmıştı fakat 160 hp olarak paşaoğlunda görünce bu 20 hp nin nerden geldiğine anlam weremedim..
egzoz sistemi olarak bu cok dıkkatımı cektı tsi ne kadar werimli olur ki acaba???
http://i0907.hizliresim.com/2009/7/24/2037.jpg
Turbo da en iyi egsoz "no exhaust" :D demişler doğru söylemişler... :D
bu egzoz için olumsuz dıosun yani:))
ses olayıda sorun tabi fakat ,
iyi bir egzoscu ile konuşup yaptırmak lazım
orj. egzos çapına göre kaçlık egzos olabilir düşünmek lazım
yazılım olarak araştırırsan işini güzel yapan kişiler mevcut
filtre olarak kutu içi öneririm
birde tsi motorlarda kaliteli yakıt oktanı bol yakıtla kullanırsan çok keyifli performansı olur aracının...
ses olayı derken resımdekı sıstemın seslı olacagını soyluyorsun sanırım ama zaten su an epey sesı war..remus falan takan tsi dan cok daha seslı...
aldıgımdan berı 95 oktan kullanıodum bundan sora asla kullanmam:)
iyi bir ustaya yapılmış egzoz, üzerine hava filtresi, ve uygn yazılım işini görür çok abartmaya gerek yok bence
bu yapılanlarla sorunsuz 210 hp alınıyormuş zaten bu da 1400cc bı motor oldukca ıyı b deger..:):)
walla işin en zor kısmı yazılım şu anda...ben tr daki hiçbiryere güvenemiyorum malesef.
Revo istiyorum fakat onunda tr dist. yok şu anda.
Bu arada yazılımdan sonra muhakkkak Dump Valve i değiştir.Bir süre sonra yırtılıyor.
daha once uygulayana rastlayamadım onun için egzoz hakkında bişi diyemiyecegim.
fakat verimli olan buldugum kadarı ile güzel bir son susturucu ile katalizorden sonrasını düz çekmekte fayda var.
son susturucu olarak belki GTİ susturucusu olabilr.
Ama senin yolladıgın resimde fena değil.Mutlaka faydalı oolacaktır.
su an bende normal bı susturucu war.. motordan son susturucuya kadar duz gelıo soradan kıwrlıp cıkıo epeyde dolanıyo..
o fotoraftakı sısteme sahıp r32 ile karsılastım yurt dısından gelmiş..
atmosferık oldugu ıcın bızımklerde werımlı olurmu dıye sordum ama malesef cok ılgılenen olmadı:)
zaten su an sadece yazılım kaldı.anlatılana göre 210 hp elde edılıomus ama ne kadar saglıklı dusundurucu:(
210 mu ?
o kadar kapasite old. bilmiyordum
su an 210 hp yi abt chip tuning garanti edior..
ama ne kadar werimli bilen halen daha yokmu yaa..
240 a kadar cıkan gt ler var. filtre yazılım ve egzoz ile...
dump valf tabi ki kullanıyosun..
http://img233.imageshack.us/img233/4...engine1124.jpg
yazılımdan sonra basıncın artacak, dv yırtılabilir..
oraya ne tür bişey uyuyor bilmiyorum ama benimkine mesela 2.0 tfsi valflerinin iç kısımları şak diye oturuyor.
eksozda paran varsa direk markaya git. yok diyosan 60 - 65mm sanayi işi de olur.
kat ı iptal etmesende güzel güçler alınıyor.
tek ihtiyacın iyi bir yazılım artı catback eksoz ve cold air.. hatta 207rc lerdeki gibi intercooler e bile ihtiyacın yok..
200 üstü çıkartırsın.
paşaoğlunun dynosu fazla çıkartıyor.
oraya sadece yapılan işlerin farkına bakmak için gir.
bizde 175 ken 190 veriyor..
benım bov takılırken d v ıcın farklı bısı yapıldı arza ısıgı yanmaması ıcın kendısı halen daha calısıo fakat işlewsel olarak degıl..
yanı bı newı ısık yakmasın dıye kandırıcı yaptık.. halen daha sorun yaparmı bılmıorum..
benım su an uzerındekı eksoz ıcın resımleme yapacagım ona gore sızlerde yardımcı olursunuz..
zaman ayırıp yorum yazdıgın ıcın cok tesekkur ederım..
ya bana sorarsan hks bov asla takmam. dv ye kör atma işlerine de asla girmem.
çuflatacam diye sistemi niye bozayım.
hks bovları sonradan turbo yapılan arabalara koyulmak üzere tasarlanmış şeyler.
bizim görevini fazlasıyla yerin getiren dv selonoidlerimiz var.
Rica ederim ne demek.
Yazılım dışında bi fark yok.
Ben var diye biliyordum fakat bi kaç kişi ısrar etti fark yok diye.araştırmaya vakit bulamadım onun için kabullendim:)
kesinlikle katılıyorum.
Ayrıca bizim araçlarda Bildigim kadarı ile Blowoff gorevini zaten goren bir sistem var.
onun için zaten forge sadece daha fazla işlevsel ve ses alınsın diye Blowoff Adaptoru yaptı.
Kesinlikle boyle hassas motorlarda boyle işlemler pek hoş olmayan sonuçlar doğurabilir.
araçta bildiğim kadarı ile çift sensörlü katalitik konvertör var bu sorunu nasıl çözdünüz motordan düz boru ile son susturucuya geliyor demişsiniz ama ?
yapabilseniz çok faydası olur ama çift sensör ü iptal edebilmek sıkıntı :) aynı dertten bendede var
resmdeki egzoz sistemi R32 nin sanırım tsi a n kdr verimli olur kimbilir??
yanıltma işlemi çok basit ki niye ısınamayasınız?
orjinal sensör düzeneğine bişey yapılmıyor
172 cıkmamısmıydı dyno ben öle hatırlıorm