Arkadaşlar Cai , FMIC uptade , Re-Map ,Test Pipe a sahip 207 RC (Krank 203-5 vites) ile
Stock 2008 Leon Cupra (krank 238 -6 vites )
2 de 60 dan 4 de 180-190 a kadar ne olur?:rolleyes:
Printable View
Arkadaşlar Cai , FMIC uptade , Re-Map ,Test Pipe a sahip 207 RC (Krank 203-5 vites) ile
Stock 2008 Leon Cupra (krank 238 -6 vites )
2 de 60 dan 4 de 180-190 a kadar ne olur?:rolleyes:
sen dün denemedinmi dayıı :D
Sus çaktırma yeni moda bu :D:D
Geçmişin belli Özgür :) Bu arada senin o dyno yanlıs bence 203 baya az geldi bana gidişine göre
yeni moda mı başladı :D
ozman cupra diyorum :D
Geçmişim karanlık benim karıştırma onu .:p:pDyno konusuna gelince Senna derki Dyno ya takılı kalma gidişine bak...
Şimdi deneme tam olmadı o yüzden yorumları merak ettim.Şimdiden açayım konuyu dedim..
Tr de fazla RC modlayan olmadığı için böyle bir karşılaştırma olmamıştır diye düşündüğüm için açtım.:soru::soru:
Konuştuğumuz ;Maks. Gücü hp (kw) / dd 240 (177) / 5700 - 6300 olan ve
Maks. Tork Nm / dd 300/2200-5500 arası sabit tutan 2000 cc turbo bir araç ile benim 1600 modlu dandik şanzımanlı turbom.Dyno verimi de koymuştum 203Hp krank -190whp
Yorum yapanlara,yapacaklara teşekkürler...:icon_tup::icon_tup:
Ya yerim yeni adeti.Bu ne lem Türk televizyonları gibi "AZ SONRA" :hahaha:
İlk videodan sonra 23 dakika da reklam ver sonra ikinci videoyu koy:D
katil balik cupra :D
ben sonucu biliyorum gibi:D:soru:
neden 180-190 sonrası yokmu bu araçların ?
Ben 5 ileri kısa şanzımandan kaynaklandığını düşünüyorum
18o 190 sorasında buyuk olcude sanzıman bırazda hacimın etkısı vardır muhtemel...
denk gitmislerdir ..
bence az farkla GT geçmiştir...
aslında konuyu yapmadan açsaydınız leon geçer derdim.:D
Profesyonel bi kullanımda Leon 130 gibi kafayı çıkartacaktır diye düşünüyorum.
özgür senin torkun 300 civarı, kağıt ūzerinde aynısınız.
6000 rpm i geçirmeyip doğru zamanda ve seri vites atarsan 200 e kadar beraber gidersiniz. sonra cupra açmaya başlar
Stock Cupraların kağıt üstündeki güçlerine bakmamak lazım çünkü dynoda orjinal gücünü çıkaran Cupraya rastlamadım..
Benimkisi stock hali ile
262.5 HP (186.1 KW) Krankta - 223.2 WHP 158.2 KW de teker gücü.
320.4 NM vermişti 20 derecede Paşaoğlu dynoda..
Yani tekerde 158 kw 1.363634 çarpımı ile 215 WHP yapıyor..
Buda stock hali ile senin aracın arasında tekerde 25 WHP fark demek..
Cupra 1370 Kg senin araç kaç kg veya herhangi bir hafifletme varmı?
Çoğu kişi söyler sonradan alınan beygirler fabrika çıkışından daha çok etki eder diye :)
Geçtiysen tebrik ederim Cupra hangi Cupra merak ettim ?
Aslında karşılaştırmada 2005-2009 cupra desek daha doğru olur. (240 hp'lik versiyon) :icon_tup: O şimdi 265 hp (2010 new cupra) :D :cool:
şuda var ama 5 ı bıtırdı atıyrum 180de, araba 190da gıdısı yavaşlıosa o turbodan deıldır muhtemel, aero gıbı cesıtlı olaylarda etkın olabılır, he devır bandının bıttıgı yerde arac yavaslar o zmn tamam;).. 5800 6000 devırde kaclarda oluyor arac son vıteste?
cuprada 215 220 fılan 5te, 240 eleman ıyı sallamıs:D
zevkli bi deneme olmuştur bu arada bende rc deddim
180 civarının resmi .Öyle konuştuğumuz için 190 da ben frene bastım :cool::cool:
http://img97.imageshack.us/img97/2161/41828425.jpg
katil çekirdek çupra gonlumden gecen ama gectiysen helal :D
Rc 1 boy gibi önde sanki videoda:)Maşallah...
Bu akşam ikinci ve net(in-car cam) denemeyi yapacağız? Bakalım ne olacak?:soru::soru:
Sonuçları videolar bölümünden paylaşırım arkadaşlar...
heyecanla bekliyoruz. ekşın da yapın biraz polis jandarma fln :D