Benim Fn2 yi satmıştım 3ay önce ve şuan 2004 model s2000 almak üzereyim bu araç hakkındaki görüşleriniz nedir?
Printable View
Benim Fn2 yi satmıştım 3ay önce ve şuan 2004 model s2000 almak üzereyim bu araç hakkındaki görüşleriniz nedir?
beyaz koing lifn2 seninmiydi?
evet gördünüzmü?
arkadan itişli güçlü bir arac daha önceden sürmediysenız cok dıkkatlı kullanmak lazım 2000 cc olmasına ragmen cok zorlanmadınmı 1.6 arac gıbı yakıyor ama zorlarsanız 2000 cc deıl oluyor 4000 cc :D karızmatık sekıllı guclu arac ama 2 kısılık olması ınan nerden aldın bu arabayı dedırdıcektır zamanı gelınce ya kız arkadasn yada 2 erkek gezceksın sureklı asla arkanı donup makara yapck bırı olmucak genel bakımda cok ıyı aRac ama 2. bı araba yokken 2 kısılık arac almak cok mantıklı olmuyor kullandıkca anlarsınız ancak sonucta alınırmı alınır ama dıkkatlı kullanmk lazım :D
canını yırım ben s2000 ın:)
arkadan itiş tecrübesi olmayan sürücülerin vsa'lı modellere yönelmesi tavsiye edilir :)
öte yandan , s2000 , bu dünyadan göçüp gitmeden mutlaka sahip olmak istediğim bir otomobil :)
şasisi çok özel , motoru muhteşem :)
tasarımı da bence asla hiçbir zaman eskimeyecek :)
her erkeğin gerçekden binmesi gerekn bi araç :)
bir sorum daha olucak vsa lı modeli hangi seneden sonra başlıyor
temizini bulduysan kaçırma
eyvallah 1.5 seneye yakın bindim ve çok keyif alarak bindim şanzıman ,motor sesi ,kalitesi tartışılmaz ama biraz benim pistte ki kullanımlarımda lastik biraz yıprandımı kafadan kaymalar çok zaman kaybettiriyordu.Bakalım birde s2000 denemek istiyorum arkadan itiş ayrı bi zevk olabilir tabi kıçını kaçırmassak
bana gore mını corvette dıyorum eylencelı bır arac her yerden yan yan cıkarsın ama arkadan ıtısı bılmek lazım :D
Konuyla az biraz ilgisi olduğu için soruyorum,bugün bir s2000 aldık.Yağ olarak orjinal yağımı yoksa 10-60 tam sentetik castrol mu ? arabada çift 76 lık egzost ve aem v2 var başka bişey yok.
FN2 type-r ın malesef en büyük handikapı understeer :)
Ep3 'te olur piste :)
s2000 aldıktan sonra eğlence masraflarını azalır zaten her köşe başı eğlence oluyor o arabayla :D
ben olsam alırım zaten typerle hıza alışkınsın birde arkadan itişe alıştıktan sonra oyuncak edersin..
Hızlı,karizmatik ve honda...
Mükemmel
bence, castrol edge - kışın 5-40 veya 0-30, yazın da 10-60 :icon_tup:
her ikinize de şimdiden hayırlı olsun :)
valla dikkatli olduktan sonra... tabiki vsa lı olsa daha iyi de... olmasa da olur yani... az biraz da sürücünün deli olma seviyesine bağlı sanırım:)
Ikinci bir araba yoksa eger s2000 tarzi bir roadster kullanmak oldukca zor..Su an 350z roadster kullaniyorum ve ici kucucuk(s2000den biraz buyuk olabilir:) ).Arkadan itis asiri zevkli ama olmadik zamanlarda arkayi birakmasida bir o kadar tehlikeli.Ayrica iceri gelen ruzgar ses asiri rahatsiz edici.Uzun lafin kisasi boy +1.85 ise ve ikinci bir araba yok ise s2000 tarzi tum roadsterler gerkesiz.
Merhaba ...
Ben VSA olayını öneren arkadaşları yadırgamamakla birlikte onlara katılmadığımı en baştan belirtmek isterim. Araçların her iki modelinide uzun süre kullanma fırsatım oldu. Vsa olayı gelene kadarki modellerin tümü gerçek S2000 (erkek model) olarak değerlendirilebilir. Bu tiplerde gaz kelebeği ve emme manifoldu mekanik sistemdir ve sizin isteklerinize anında tepki verir. Japon adamlar bu araca Vsa denen arabayı olurda bi kadın, çocuk, yada az yetenekli biriside kullanmak isterse patlamasın sağdan sağdan takılsın diye icat etmişler. Bunu yapabilmek içinde elektronik tepkimeli gaz kelebeği kullanmışlar. Bu gereksiz aygıt siz viraja girerken veya sokaktan çıkarken gaza basınca pedala ilişkin sensörler vasıtası ile türlü kademelere bu durumu iletirler, bu kademeler olayı değerlendirir ve birtakım hesaplamalardan sonra araca ait motora yakıt, akabinde hava gereksinimi olduğuna kanaat getirirler. Türlü çağrışmalar sonucu o motor bu olasılıkları toplar ve size istediğiniz akselerasyonda geç de olsa bir hareket kazandırır. Bu hareket mekanik olandan daha yavaş daha sönük ve daha evcildir, ki biz bunu istemiyoruz spor araba sevdalısı olarak. Neyse siz hangisini beğenirseniz onu alın karar sizin ama rolling falan yada driftsel kullanımlara itafen kesin olarak vsa'sız olanı hayırlı
olur diye düşünürüm.
demek vsa'lı s2k ve vsa'sız s2k arasındaki fark , ep3 ile fn2 gibi bişey...
şaka yapıyosun galiba :D
VSA veya ABS veya bunlara benzer sistemler tehlike anında içindikeleri korumak için varlar adamlar milyon dolarlar arge yapıyo sistem geliştiriyor sen buna kadınlar için diyosun :D
İkinci olarak s2k kullandıysan 2 şeyi çok iyi biliyosundur :
1. Vsa'lı modeller dyno'da 240 verirken vsa'sızlar 220 civarı veriyorlar.
2. Vsa'lı modelde 1 düğmeye basarak arabanı vsa'sıza çevirirsin ama vsa'sız da bunu yapamazsın. ;)
yuruyeni sanzimani motoru herseyi ayni, tek farki sadece elektronik gaz kelebegi ve telli gaz kelebegi farki var VSAdan dolayi... o yuzden ben dyno konusu tesaduf olabilir diyorum
normalde amerikadaki gibi bizde ap2 ap1 farki maalesef yok, amerikada ap2lerin hepsi f22 motorlu bununla beraber sanzimani diffide farkli bizde ise sadece makyaj! sonradan da vsa cikti...
ayni zaman da vsasiz araclarin ani gaz tepkisi vsalilara gore telli gaz kelebiginden dolayi daha hizli
dyno kesinlikle tesadüf o zaman 2009 s2000nı benim 2005 nasıl geciyor 20 hp fark varsa :)
Vsalı Vsasıs fark etmez 2nci senesine giricek arabam bir kere spin atmışlığım var onunda tek sebebi eski lastiklerimdi şimdi canavar gibi maşallah...
İçine sıgıyormusun bence bir ona bak once bir dene aracı ben sıgamamıstım o yuzden almadım dermişim :) :)
ben 1.85 102 kg sıgıyordum :)
dyno olayı abartı olmuş biraz yok öle bişi :)
vsa lı alın bence FN2 deki vsa ile pek alakası yok çünki :) kapattığınıda istediğiniz zevki verir
05 lerden sonra başladı bildiğim kadarı ile vsa lı modeller