http://www.youtube.com/watch?v=8JamW...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=rr7xN...eature=related
Printable View
maşallah adamların emekleri boşa çıkmamış süper olmuş
swap için K20 mi? yoksa k24 mü?
fenaa :D darısı bizim başımıza :p
akıllara zarar
k24 kimde var niye stage 3 egzantrik takılıyor?
yada soru şu mu k24 yapıp stage 3 atmosferik yüklemek istiyorum kaça çıkar mı?
eger soru oysa
k24 allmotor e85 tadındn yinmez
ama oraya kdar k20 turbo yap daa mantıklı :)
Yine b k muhabbeti olucak ama b serisinden de bu güçler alınıyorsa nededn k
Eg hatch, custom kit, s366, 795whp/480tq, s300
Car: Eg hatch
Engine: 84 x 89mm, sleeved, 9:1 compression, manley valvetrain, Pro 1 cams, edebrock intake manifold and 65mm tb
Mods: FR pro street t3 manifold, s366 .70 a/r t3, tial 44mm wg, 3" custom downpipe, 3" exhaust, no cat, custom 2.5" charge pipes, FR 20x11x3" backdoor intercooler, tial bov, bosch 1600cc injectors, aeromotive a1000 fuel pump, aeromotive fpr, -10 feed line, -8 a.n return line, MSD digital 7 and coil, hondata boost solenoid, hondata s300
Tuning at 30 psi on Q16:
http://dynos.evans-tuning.com/mikebalintfinalpull.jpg
This set-up made sick power on t3 frame. Duty cycle was 65%. Pulled off the dyno so we did not break the OEM gears. This set-up will run 9's as soon as it hits the track. Same car with 600whp was a consistent low 10 second car a few years back
o ısın sonu yok seko ıstekler cok degsıyo.
tam setup yazarsan nelerin olduğunu ona göre eksik listeyi tamamlarım istersen.
ep3 typer a k24 kuru blok getirip takmayı mı düşünüyorsun? krank kol piston ne olucak yağ pompası ne olucak? sıkıştırma kaç düşünüyorsun maliyet nedir? bu işlerin sonu yok 5bin dolarada yaparsın 10bin dolara da:) k24 gerek yok derim. k20 yi all motor yapıp limitlerine taşımayı deneyin.
guzel bır takım egzantrıkle saka arabası oluyo seko he bırde manıfold alman lazım.
ne kadar ekmek okadar köfte bu işler
fantezimiz çok var ama hpsini yapmaya yeticek para yok :)
moruk şu listeye bakıp daşu güçleri alabiliolarya bazn cenke inanmamak elde deil
aynısı K serisi içinde gecerli bazı dyno sheetler cok abartı
800 teker yw şaka gibi sece olabilirmi B serisi ile ugraşan adamsın
ben acık konuşayım bu turbo ile K serisinde ips kt1 cam kullanalım 600 teker en fazla cıkar
hem para hemde ımkan yok mınıklerın dedıgı gıbı.
mesela stock blok stok kapak Allmotor K20A 270 WHP (teker beygiri)
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1162191
germeyin arkadaşlar birbirinizi bukadar alnganlıgı bırakalım artık
Typer cıların hayali cupraları gecmek
cupracıların hayali typerları gecmek
hepimiz biiyoruz artık bu gerçegi :)
Ne derdim olacak severim cupra ayrıca rakı ile guzel olur ama deniz cuprası olacak:D
Piyasada yuruyen bir type r lar var yakındada cupralar olacak bol bol, baska arac sık sık goruyormusun goremiyorsun dimi .
Cupra turbo bir araç fakat turbo bir k20 ile yurumusun yurumezsin zira denk olmazlar o zaman SC yada k24 yapabilirsin diye dusundum sonra dediki arkdaslar k24 e gerek yok iyi yapıolmıs bir k20 de gider dediler mevzu bu:)
=) yoruma gerek duymuyorum açıkca belli ediyor video herşeyi =)
Cupranın Turbo k04:)Rakı olursa cupranın nerde yetiştiği çok önemli değil bence..İyi yapılmış n/a type r varmı tr de??Varsa nerde..Miniks güzel özetlemiş konuyu rekabet güzel tabi ama,dostça olması koşulu ile..Senide görmek isteriz rollerde sadece buraya yazmakla olmuyor;)
akşama kadar 198471982472398 sayfa tartışılır artık.
konuyu type-R , cupra karşılaştırmasına çevirmeyelim lütfen.
konuşulmak istenenler varsa bir karşılaştırma açabilirsiniz, hatta ben açayım size
konuyu dağıtmayalım, type-R vs cupra olayına girmeyelim
adamlar yapmıs