Arkadaslar ben bu araçları denedim ama bazı forumlarda bazı arkadaslarımızın süpeleri var. Burdaki düşüncelerinizi merak ediyorum sizce sonuc nasıl olurdu?:soru:
Printable View
Arkadaslar ben bu araçları denedim ama bazı forumlarda bazı arkadaslarımızın süpeleri var. Burdaki düşüncelerinizi merak ediyorum sizce sonuc nasıl olurdu?:soru:
328 stockmu? chıp egzoz fıltre varsa vtecı gecıyor rahatca. senın avantajın kılon var. senın aracında neler var yoksa stock vtec makınesımı
Benim aracım tamamen stock. Ama bildiğiniz gibi 160lık bir stock :) 3.28 de egzoz vardı yanılmıyorsam. İncelemedim hiç 3.28 i
benım gorusume gore kafa kafaya gıdersınız bellı bı sure sonra 3.28 alır
Peki ayırıyorum desem?
328 yurumuyor derım cunkı bız headers egsos fıltrelı vtı ıle chıplı 328 ı denemıstık 328 gecıyor ustlerde
eğer ikiside stocksa 328 in üstlerde geçiceğini sanıyorum
arabaların kondisyonları cok önemli bence.bakımsızdır yürümeyebilir.crx almalı.
ps:söförlükte cok fark ettirir.
walla vtec ilk defa kullanıyorum. Ama 1. vitesin ortalarından bastık ikimizde. 1. vitesten itibaren gayet güzel ayırıyor. 3. vitesin sonuna kadarda uzaklaşma devam ediyor.
tamamen stocksa basta biraz kafa kafaya gidip 328 almalı...
ama bu yaslarda 2 arabanında temızlık durumu çok önemlı...
madem bu kadar 3.28 i savunan var,sen 3.30 la m3 rüyası görme bence :D
750 kılo dıyorsunuz. araba bosaltılmısmı anlayamadım? stock d16zc ıle vtec makıne agırlık farkı vtec makıne daha agır. ozellıkle bı hafıfletmemı sozkonusu?
stock d16 zc ıle vtec makıne arasında 40 50 kılo farkeder sanırım. arka plastık aksam ve arka koltukların olmaması 700 kılolara ındırgemez aracı nerden baksan o arac suan 900 kılo cıvarlarındadır dusunceme gore
arkdasım bmw 328i e46 sa e36 328i den 200kılo yakın agır e36 328i de 330i yanyana gıden arac 1320kılo ve bende vardı en az 15 vti denedım stockken 2 sonunda yanı 110 gıbı vti sankı duruyo moduna gecıyodu. sonra ıvır zıvır(egzantrık, beyın ,egsoz, emme manıofltu) ekledık vti 10-15 boy acıyodu rahat e36 328i. stock typerlada denedık, stock 328i, 160 kadar yanyana gıdıyolardı, 160 dan sonra 328i gecıyodu. egsozlu, fılıtrelı typerda e36 328i ye 220 kadar 3 boy acıyodu, ondan sonra e36 328i yıne gecıyodu.
ıste cvp budur :) sagol resıt
Benim denediğim e36 kasa benim yanıma yanaşamadı. 3. vites sonuna kadar bastık o da ortalama 400 ediyor. Aracı kullananda sasırdı tekrar yarıs isteniyor. Antalyada Dyno olmadığından size G-tech videosu ekliycem bmw nin teknik verilerini biliyoruz. Kullanan arkadaslarda varmıs değerlendirirseniz sewiniriim. Amacım 330 gecmek m3 le kalkmak falan değil. Gecmek gecilmekte muhim değil ben arabama yaptığım değişimin sonucunu görmeye calısıyorum. Denediğim 3.28 yürümüyor veya sahibi kullanamıyorsa bu benim arabamı geçmiş yapmayacağından sizlerdende bu şekilde faydalanmış olucam. Derdim ve gayemi umarım anlatabilmişimdir
test verılerıne bakarsan 0-160 da, uzak ara actıgını goruceksın 160 vti a e36 328i nın, e36 328i nın ıntergra typerıda gectıgı testler var 0-160 400 metrede sen bıde 160hp bahsedıyosun bence komık, nasıl gectıgını bılemıyıcem ama yurudugun arac saglıksız sa yurumez bmw ben 15 aracla denedım yaklaşık hemde ıstanbulda ıyı yuruyen araclarla daha bısey demeye gerek yoktur, yada adam kaldıramamıstır. sen 70 le gıderken basarsan drek ayırmaya başlar.sıfırdanda kalktıysanız artık bılemem nasıl kaldırdı ne yaptı.
Stock 3.28i Teknik veri olarak:
5500 dd / 193 HP
3500 dd / 280 NM
0-100 / 7.3 sn
0-160 /
Ağılrık / 1415kg
Stock CRX 1.6i VT Teknik veri olarak: Umarım araç orj Vtec'tir swap değildir :)
7600 dd / 150 HP
7100 dd / 144 NM
0-60mph / 8.0 sn
0-100mph / 22.1 sn
Ağılık / 1025 kg
0 1320kg 3.20i nin ağılığı olması lazım...Zaten aracı görmeden ağırlık tahmini yapmak yanlış, Sunruf vs donanıma göre ağırlık çok farklılık yartıyor.
Stock için konusuyorum. Verilerinde 7.0 veya 7.3 gördüm. Ortasını alalım 7.1/5 olsun :D Benim aracımın 0-100 ve 0-400 verisini gtech de ölçüp vericem. Bu arada aracım swap. Stnd. CRX VTi değil. O veriler benim arabamla alakalı değil.
3.28i yide aynı g-tech ile ölçmek lazım o zaman :) Torktan ötürü bir yerden sonra vereceksin zaten. kaçarı yok bu işin :)
Yok önce kalkıcaz sonra benim g-tech ölçüm videom eklenicek siz aradaki farkla hesap edin. Bu kadar hazırcı olmayınız :D
video bekleniyo.. güncel :)
benden kaynaklanan arıza nedeniyle beklemedeyiz
0-100 bilmem de yaklaşık olarak 140 tan sonra falan 3.28 ışınlanır gibime gelior ***** hacim moruklar :)
0-100 bilmem de yaklaşık olarak 140 tan sonra falan 3.28 ışınlanır gibime gelior ***** hacim moruklar :)
eğer 328 e36 kasa ise kafa kafaya gidip sonra 328 in geçmesi lazım ama e30 ise hiç şansın yok gibime geliyo beni dragda e30 325 ayıramamıştı ama 2. vites rool da adam deli geçmişti beni ben 230 gördüm adam hala arayı açıyodu
e36 328 boş araba değildir hepinizin bildiği üzere..eğer gerçekten sağlıklıysa(bmw nin yorgunu şahin gibidir) crx vti ile denemelerde ilk iki yada üç viteste kafa kafaya gidip daha sonrasında vti duruyor gibi gitmesi gerekir..eğer bunun dışında bir sonuç varsa, ya vti yüklüdür yada 328 yorgundur..ben benim aracımla e30 325 ve e 36 325 ile denemiştim zamanında, 1.vites rollingde 4.cü vitesin sonuna kadar 1-1.5 boy geride kalıyolardı ve yol bitiyodu..ama daha uzunda hacimden yana şansları olacağını düşünüyorum..
Tuğral'ın da dediği gibi o akşam yaşanan bir teknik şanssızlıktan dolayı (kameranın pili bitti ) video ekleyemedik. Yeni bir deneme de henüz gerçekleşmedi ama olayın canlı şahidiyim;
Araç swaplı, 2. jenerasyon CRX kasası üzerinde B16A2 (dikkat A1 yani 150 hp'lik orj. CRX Vtec motoru değil, 160 lık vti motoru) stock motor var.
Hafiflik konusuna gelince; Tuğral'ın da dediği gibi plastik döşeme aksamları yok, sunroof mekanizması yok ve birde klima motoru yok :D
1. vitesin ortaları gibi gazlandı 3. vitesin sonuna doğru fark CRX'in lehine baya bir açılmıştı, yaklaşık 3 boy kadar diyebilirim.
3.28' i tanımıyorum, daha önce deneyen arkadaşların dediği gibi yürümüyor olabilir ancak pilotajdan kaynaklanacak çok büyük bir fark olacağını düşünmüyorum çünkü sıfırdan kalkılmadı. Kendi adıma, bana bir CRX sever olarak anın keyfini sürmek kaldı ;) Gerisi yoruma açık tabiiki, teşekkürler...