Arkadaşlar, bir süredir bazılarınızın bildiği gibi Z06yla uğraşıyorum. Camaro'nun aksine Z06yı atmosferik yüklemeye karar verdim ve gerekli işlemler için Tork Garaj'ın yolunu tuttum :) Artık projede sona gelindiğinden ve aracın rodajı bile tamamlanmak üzere olduğundan sizlerle paylaşmak istedim :)
Orjinal krank ve kollar yeterince sağlam olduğundan değiştirmeye gerek duymadık. Piston olarak Wiseco'da karar kıldık. Sıkıştırmayı yükselten ve nosa dayanıklı bir piston seti kulandık.
Emme manifoldunu ve gaz kelebeğini ise Hakan Usta hünerli elleriyle elden geçirdi...
Bu da ilk çalıştırma videosu...
Projedeki eksik kalan parçalar headers ve nos kiti. Headers şu an üretimde ve önümüzdeki hafta hazır olacak. Nos kitiyle birlikte 10 gün içinde elimizde olur bir terslik çıkmazsa.
Yazılım konusunu ise headers ve nos geldikten sonra tabi ki Dr Ecu çözecek ;)
Mükemmel işçilikleri, müthiş hızları ve yardımlarından dolayı Tork Garaj ailesine çok teşekkür etmek istiyorum, her birinin çok büyük emeği var bu projede :)
23-03-2011, 08:14
senna
maşallah:)
stock pistonlardaki etekteki coatingin aşınması ne seviyede fotoda pek göremedim ama merak ettim etek sesi vs varmıydı?
birde sıkıştırmayı arttırdınızmı?
23-03-2011, 08:18
JDM_5
maaşallah kasnakta ve tekerde kaç hp elde etmeyi düşünüosunuz....
23-03-2011, 08:41
TaGo
Çok güzel proje maaşallah. Yeni egzantriklerle stok devrin nekadar üzeri çevrilmeyi düşünüyorsunuz?
23-03-2011, 08:42
chiefkadir
Ankarada yaptırmakla en iyisini yapmışsın git gel helak oluyodun hem çarçabuk bitmiş hayırlı olsun kardeşim,nos kiti kaç hp olacak toplamda 850-900 olurmu :)
23-03-2011, 08:50
miniks
İlk fotoda silindir duvarının biri aşınmış gibi duruyor dogrumu görüyorum
Eger öle ise neden böle bişey geldi başına
Parcaları cok dogru secmişsin fakat pistonu neden wiseco aldın cok daha kaliteli pistonlar var yada ince conta ile sıkıştırma arttırıp oem pistonlara da nos basabilirdin ben piston tercihini beğenmedim abi
egzantrikler zaten en iyilerinden
Headers olarak long tube tercih etmişssindir inşallah sonrasına da dümdüz boruyu çektin mi tamamdır bu iş
Hadi Allah kolaylık versin darısı camaronun başına diyelim
23-03-2011, 08:54
senna
Alıntı:
miniks Nickli Üyeden Alıntı
İlk fotoda silindir duvarının biri aşınmış gibi duruyor dogrumu görüyorum
Eger öle ise neden böle bişey geldi başına
Parcaları cok dogru secmişsin fakat pistonu neden wiseco aldın cok daha kaliteli pistonlar var yada ince conta ile sıkıştırma arttırıp oem pistonlara da nos basabilirdin ben piston tercihini beğenmedim abi
egzantrikler zaten en iyilerinden
Headers olarak long tube tercih etmişssindir inşallah sonrasına da dümdüz boruyu çektin mi tamamdır bu iş
Hadi Allah kolaylık versin darısı camaronun başına diyelim
miniks v8cilerin çoğu wisecoyu seviyor sanırım daha kolay bulabiliyorsun bazı koşullarda, birde sanırım segmanlar gfx, gfxide seviyorlar:)
23-03-2011, 09:05
miniks
Alıntı:
senna Nickli Üyeden Alıntı
miniks v8cilerin çoğu wisecoyu seviyor sanırım daha kolay bulabiliyorsun bazı koşullarda, birde sanırım segmanlar gfx, gfxide seviyorlar:)
Kanka ondan degil 8 adet ya en uygunu wiseco oldugu için seviliyor
23-03-2011, 09:07
senna
Alıntı:
miniks Nickli Üyeden Alıntı
Kanka ondan degil 8 adet ya en uygunu wiseco oldugu için seviliyor
diğer markalarda uyguna geliyor yaw çoğu zaman ama eğer custom işe girersen dediğin doğru:)
23-03-2011, 09:19
MiaMi
Wiseco kötü bir marka değilki sizin bahsettiğiniz pistonlar top end projelerde tercih edilmiyormu,. Top fuel araçlarda vs.
23-03-2011, 09:28
Armageddon
Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim :)
Alıntı:
senna Nickli Üyeden Alıntı
maşallah:)
stock pistonlardaki etekteki coatingin aşınması ne seviyede fotoda pek göremedim ama merak ettim etek sesi vs varmıydı?
birde sıkıştırmayı arttırdınızmı?
Aşınma fazla yoktu ama tabi bi miktar vardı. Etek sesi vb yoktu araçta.
Orjinal sıkıştırma 11:1, bu pistonlarla 12:1e çıkardık.
Alıntı:
JDM_5 Nickli Üyeden Alıntı
maaşallah kasnakta ve tekerde kaç hp elde etmeyi düşünüosunuz....
Teoride düzgün yakıtla ve nosla krankta 1000+HPlere ulaşabilmemiz lazım. Tekerde de 900+HP.
Alıntı:
TaGo Nickli Üyeden Alıntı
Çok güzel proje maaşallah. Yeni egzantriklerle stok devrin nekadar üzeri çevrilmeyi düşünüyorsunuz?
Yeni egzantrikle 7250dd dönecek motor.
Alıntı:
chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı
Ankarada yaptırmakla en iyisini yapmışsın git gel helak oluyodun hem çarçabuk bitmiş hayırlı olsun kardeşim,nos kiti kaç hp olacak toplamda 850-900 olurmu :)
Sağol abicim, valla İstanbul'a da gidemiyorum zaten ne zamandır, Corvette'in burda olması cidden çok iyi oldu :) Nos için 300 shotı motor rahat kaldırır dediler, göreceğiz :)
Alıntı:
miniks Nickli Üyeden Alıntı
İlk fotoda silindir duvarının biri aşınmış gibi duruyor dogrumu görüyorum
Eger öle ise neden böle bişey geldi başına
Parcaları cok dogru secmişsin fakat pistonu neden wiseco aldın cok daha kaliteli pistonlar var yada ince conta ile sıkıştırma arttırıp oem pistonlara da nos basabilirdin ben piston tercihini beğenmedim abi
egzantrikler zaten en iyilerinden
Headers olarak long tube tercih etmişssindir inşallah sonrasına da dümdüz boruyu çektin mi tamamdır bu iş
Hadi Allah kolaylık versin darısı camaronun başına diyelim
Silindir duvarlarında biraz aşınma var ama çok değil, motor 100binkmdeydi sonuçta. Aslında motor epey iyi çıktı. Piston olarak Camaro'da diamond kullandık. Fiyat olarak amerikanlara hepsi uygun bi fark yok :D Wiseco bu piston setini yeni çıkarmış ve çok iddialıymış, nosu en iyi kaldıracak pistonun bu olduğunu söylüyorlar. Yoksa ben amerikanlarda kendini kanıtlamış diamond alacaktım yine. OEM pistonlar dökme olduğu için motordaki zayıf halka olarak kabul ediliyor o yüzden değiştirmek istedim.
Headers olarak Kooks longtube alıyorum, genelde o tercih ediliyor ve en verimlilerden diye gördüm.
Darısı Camaro'nun başına evet :)
23-03-2011, 09:31
miniks
Cevab yeterince aydınlatıcı Eyvallah :)
NOS direct port mu aldın
NX in Hitman ini inceledin mi
23-03-2011, 09:49
Cihan Çizmeci
Öncelikle maşallah özellikle sesi her zamanki gibi büyüledi beni :)
Yürüyen aksam sistemi orj. kalmayacağını düşünüyorum ama bahsetmemişsiniz herhangi bir değişikliğe gidilecek mi yoksa C6'da buna ihtiyaç duymayacak mısınız :)
23-03-2011, 09:50
Armageddon
Alıntı:
miniks Nickli Üyeden Alıntı
Cevab yeterince aydınlatıcı Eyvallah :)
NOS direct port mu aldın
NX in Hitman ini inceledin mi
Nos için biraz ucuz yollu bir kit aldım :) Direct port değil boğazdan vereceğiz, uygulamalarda sorun çıkarmıyor.
Aksesuarlarıyla yine 1000 USDlere dayandı o yüzden daha fazla para vermek istemedim. Gerekirse daha sonra değiştiririm kiti.
23-03-2011, 09:52
Armageddon
Alıntı:
Cihan Çizmeci Nickli Üyeden Alıntı
Öncelikle maşallah özellikle sesi her zamanki gibi büyüledi beni :)
Yürüyen aksam sistemi orj. kalmayacağını düşünüyorum ama bahsetmemişsiniz herhangi bir değişikliğe gidilecek mi yoksa C6'da buna ihtiyaç duymayacak mısınız :)
Teşekkür ederim :) Yürüyen aksamda sorun yaşamayacağım gibi duruyor. Aracın iletim organları vb yeterince iyi teoride. Pratikte göreceğiz, birşey gerekirse yapacağız artık yola çıktık bir kere :)
23-03-2011, 10:31
ferhat-a
Maşallah Abi.
Rodaj sonrası gazlama videosunu bekliyorum.
23-03-2011, 10:44
sword
Maşallah lagsız beygır canavarı duz kalkmaz bu araba:) pıston sayısı masraflı ama en azından subap yay takımı az:)
23-03-2011, 10:47
BlackEmperor
Kısa sürede projeyi bitirmene sevindim , camaro ne alemde bu arada?
Çok teşekkür ederim, süreler vb çıkınca burada paylaşırım.
23-03-2011, 11:48
Armageddon
Alıntı:
G R Unique Nickli Üyeden Alıntı
evet maaşallah Armağan, ilk çalıştırdığımız zamanki coşkumuz hala devam ediyor, rodaj da bitiyor.. gazlıycamız günleri bekliyoruz :)
Övgü'cüğüm çok teşekkür ederim, senin ve Sinan'ın da çok büyük desteğiniz oldu, sağolun :) O ilk çalıştırmamızdaki heyecanımız nasıl da güzeldi değil mi :D İnşallah hep beraber güzelce sorunsuz gazlarız :)
23-03-2011, 12:22
khan
Armagan hayirli olsun kazasiz belasiz kullan insallah.
Z06 nin motoru 100k daki bir spor otomobil motoruna gore oldukca iyi durumdaydi soktugumuzde genel goruntu itibari ile. Semih dedigin gibi eteklerde bir miktat asinti vardi coatingler bitme asamasinda idi, genel olcuden etekte 4 4.5 gibi asinmasi vardi. Dry sump olmasina ragmen karsilikli iki yatakta cizik vardi sanirim pislik almis ama calisma asintisi degildi. Onun haricinde oldukca iyi durumdaydi. Piston eteklerindeki asinti da bence sert forged malzeme kullanildigi icin. Cunku ovallesme veya krepaj yoktu.
Gt21 camlar cidden cok agresif araba bildigin vapur gibi calisiyor overlapten.
Miniks bende wisecoyu ozellikle japonlarda cok yuksek gucte tercih etmem ama amerikanlar icin olan pro serisi ciddi farkli malzeme, alakasi yok bizimkilerle.
23-03-2011, 12:25
senna
Alıntı:
khan Nickli Üyeden Alıntı
Armagan hayirli olsun kazasiz belasiz kullan insallah.
Z06 nin motoru 100k daki bir spor otomobil motoruna gore oldukca iyi durumdaydi soktugumuzde genel goruntu itibari ile. Semih dedigin gibi eteklerde bir miktat asinti vardi coatingler bitme asamasinda idi, genel olcuden etekte 4 4.5 gibi asinmasi vardi. Dry sump olmasina ragmen karsilikli iki yatakta cizik vardi sanirim pislik almis ama calisma asintisi degildi. Onun haricinde oldukca iyi durumdaydi. Piston eteklerindeki asinti da bence sert forged malzeme kullanildigi icin. Cunku ovallesme veya krepaj yoktu.
Gt21 camlar cidden cok agresif araba bildigin vapur gibi calisiyor overlapten.
Miniks bende wisecoyu ozellikle japonlarda cok yuksek gucte tercih etmem ama amerikanlar icin olan pro serisi ciddi farkli malzeme, alakasi yok bizimkilerle.
Korhan, gfx segmanlar ne üretimi? wiseconun bazı segman serileri çinde üretiliyor gfxe baktım ama yakından incelemedim, görüşlerini öğrenebilirmiyim segmanlar için mümkünse?
23-03-2011, 12:37
hakotech
41 kere maşallah,allah nazardan saklasın..armagan pm'den kooks headersı nekadara mal ettıgını yazabılırmısın bana..bende artık motora baslıym bıraz :)
23-03-2011, 12:44
Ozan'S
armagancım corvette c6 ıle uzun sure ugrasan bırı olarak allah utandırmasın dıyorum super proje z06 cok ayrı ve asıl bı makına zaten LS7 ne ls3 e benzer ne ls2 ye orjınalınde drysump olan nadır makınalardan parcalarıda cok guzel secmısın bende benım ls3 e wıseco almıstım... eagle kollarla 10 numara olmustu...
sorunsuz sıkıntısız bın...
tekrar hayırlı ugurlu olsun...
23-03-2011, 13:13
alp1903
Lastik takmayı düşünüyomusun Armagan abi tutunması zaten zor bi araçtı şimdi iyice zorlaşıcak ileride supercharger falan düşünmüyo muydun? Kazasız belasız kullan, camaroyuda bekliyoruz.
23-03-2011, 13:31
Armageddon
Alıntı:
hakotech Nickli Üyeden Alıntı
41 kere maşallah,allah nazardan saklasın..armagan pm'den kooks headersı nekadara mal ettıgını yazabılırmısın bana..bende artık motora baslıym bıraz :)
Sağolasın :) Hemen gönderiyorum özelden ;)
Alıntı:
Ozan'S Nickli Üyeden Alıntı
armagancım corvette c6 ıle uzun sure ugrasan bırı olarak allah utandırmasın dıyorum super proje z06 cok ayrı ve asıl bı makına zaten LS7 ne ls3 e benzer ne ls2 ye orjınalınde drysump olan nadır makınalardan parcalarıda cok guzel secmısın bende benım ls3 e wıseco almıstım... eagle kollarla 10 numara olmustu...
sorunsuz sıkıntısız bın...
tekrar hayırlı ugurlu olsun...
Çok teşekkür ederim Ozancım, sağolasın :)
Alıntı:
teoman_rpm Nickli Üyeden Alıntı
Armagan masallah mukemmel olmus ... Allah kaza bela vermesin insallah sıkıntısız dertsiz binersin makine stock ken bile korkunc bi makine ama bukadar doluluk ve nosla nası bişi olur tahmin bile edemiyorum cok saka gibi olur heralde ... Yine bi video cekelim :)
Teşekkürler Teoman, o güzel video gibi yeni bir video çekeriz arabanın herşeyi tamamlanınca :) Nasıl olacak göreceğiz...
Alıntı:
alp1903 Nickli Üyeden Alıntı
Lastik takmayı düşünüyomusun Armagan abi tutunması zaten zor bi araçtı şimdi iyice zorlaşıcak ileride supercharger falan düşünmüyo muydun? Kazasız belasız kullan, camaroyuda bekliyoruz.
Valla Alpcim ben de supercharger düşünüyormuşum diye çok duydum ama öyle birşey hiç düşünmedim :)
Aracı yolda tutmak zor değil, normal yollarda çok fazla sarıyor doğru ama şu anki bitik lastiklerle proje öncesi (yazılım, filtre, catback) otoban asfaltında birinci viteste zıpkın gibi ileri atılıyordu. Lastikler bitik olduğu için yenilemem gerekecek heralde ama bana asfaltı tutarmış gibi geliyor, göreceğiz :)
Alıntı:
temple of vtec Nickli Üyeden Alıntı
Kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle Armağan :)
videoları bekliyoruz
Çok teşekkür ederim :)
23-03-2011, 13:47
RUN
Armağancım kazasız belasız bin 10 numara olmuş :):) 2 gün önce istanbuldaydım iskender ustayada uğradım senin aracı gördüm maşallah oda 10 numara olmuş istersen o konuyuda yavaştan bir güncelle ;) z06 içinse benim tek aklıma takılan lastik. Yol tutuş için bence çok sağlam ve geniş bir lastik takmak lazım bu canavara :) Tekrar kazasız belasız..
Alıntı:
temple of vtec Nickli Üyeden Alıntı
Kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle Armağan :)
videoları bekliyoruz
Arkadaşım son günlerde biraz fazla online olmaya başladın, hayırlısı olsun diyelim :D:D
23-03-2011, 14:03
Sinan'S2k
Alıntı:
temple of vtec Nickli Üyeden Alıntı
Kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle Armağan :)
videoları bekliyoruz
Aybek gözlerimiz yaşardı ya online oluyorsun artık. Eski günlere dönüş sinyallerimi bu? :)
Armağan tanımamış seni :)
şu 10 gün geçsede özgünde gelsede ayarı versekte binsek :)
23-03-2011, 15:41
Armageddon
Alıntı:
temple of vtec Nickli Üyeden Alıntı
Kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle Armağan :)
video bları bekliyoruz
Aybek sen misin?? Gözlerime inanamıyorum yaw :D Hala "temple of vtec" nickini kullandığını düşünmedim bile düşün yani :D
Seni yeniden aramızda görmek süper olur ben de güzel bi dönüş bekliyorum senden :D
Alıntı:
RUN Nickli Üyeden Alıntı
Armağancım kazasız belasız bin 10 numara olmuş :):) 2 gün önce istanbuldaydım iskender ustayada uğradım senin aracı gördüm maşallah oda 10 numara olmuş istersen o konuyuda yavaştan bir güncelle ;) z06 içinse benim tek aklıma takılan lastik. Yol tutuş için bence çok sağlam ve geniş bir lastik takmak lazım bu canavara :) Tekrar kazasız belasız..
Arkadaşım son günlerde biraz fazla online olmaya başladın, hayırlısı olsun diyelim :D:D
Emrecim sağolasın senin de çok emeğin var bu arabayı almamda :) Lastik işine bakacağım uygun birşey takacağım artık bu kadar yaptıktan sonra :)
Camaro da cidden bitmek üzere sanırım, İskender Savaş'a göndersin arabayı o konu tekrar aktifleşir heralde...
Alıntı:
Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı
Sesi filan şahane motor konusunda atmosferik olması yerini ayrı tutuyor zaten :)
Tekrardan hayırlı olsun hiç denk gelmedik ancak görmeyi çok isterim :)
Teşekkür ederim :) Genelde Ümitköy-Konutkent vb civarında oluyorum şehre fazla inmiyorum.
Alıntı:
Sinan'S2k Nickli Üyeden Alıntı
Aybek gözlerimiz yaşardı ya online oluyorsun artık. Eski günlere dönüş sinyallerimi bu? :)
Armağan tanımamış seni :)
şu 10 gün geçsede özgünde gelsede ayarı versekte binsek :)
Sinan'cım Aybek daha fazla dayanamamış demek ki aramıza yeniden dönmeye karar vermiş :)
Headers ne zaman çıkacak tam bi kesinleşsin de ona göre Özgün'le konuşacağım :) Sonra da gazlarız güzel güzel inşallah :)
23-03-2011, 17:36
temple of vtec
Alıntı:
Sinan'S2k Nickli Üyeden Alıntı
Aybek gözlerimiz yaşardı ya online oluyorsun artık. Eski günlere dönüş sinyallerimi bu? :)
Armağan tanımamış seni :)
şu 10 gün geçsede özgünde gelsede ayarı versekte binsek :)
Yok kardeşim benden geçti artık bu işler. Bu aralar boşluktan bi bakayım dedim yapılan araçları görünce helal olsun çok emekler harcanıyor çok yol katedilmiş :) videoları merakla bekliyoruz :)
Alıntı:
Armageddon Nickli Üyeden Alıntı
Aybek sen misin?? Gözlerime inanamıyorum yaw :D Hala "temple of vtec" nickini kullandığını düşünmedim bile düşün yani :D
Seni yeniden aramızda görmek süper olur ben de güzel bi dönüş bekliyorum senden :D
Hehe evet kardeşim benim , herşey biter herşey unutulur vtec unutulmaz :P haha işin şakası bu nick sanırım 9-10 yıl oldu kullanalı başka forumlardada :)
neyse bitsin şu iki arabada gözümüz kulaklarımız şenlensin :)
23-03-2011, 19:25
997TT
Alıntı:
Armageddon Nickli Üyeden Alıntı
Dün İskender'le konuştum bu hafta sonuna kadar Savaş'a teslim edecek Camaro'yu. Savaş'ta ise işi çok az.
Subap yay takımı az ama en pahalı parçası subap yayları oldu egzantriğin liftinin yüksekliği yüzünden :)
Çok teşekkür ederim, süreler vb çıkınca burada paylaşırım.
Armagan,Bu Z06 in plakası nedır?Sıyah olan 2006 mıydı?
Buarada sana yazdıgım Mesajdan ceza aldım,heralde herkese gonderdıler,5 puan...
23-03-2011, 19:31
mrtysn
Alıntı:
997TT Nickli Üyeden Alıntı
Armagan,Bu Z06 in plakası nedır?Sıyah olan 2006 mıydı?
Buarada sana yazdıgım Mesajdan ceza aldım,heralde herkese gonderdıler,5 puan...
Efsane Hakki amca'nin eski Z06'si bildigim kadariyla arac :)
23-03-2011, 19:44
997TT
Aaa,hakkı amcanın mı,super...
Benım C63 ıle takas yapmıstık...
Km sıne gore cok temızdı.Yaklasık 4000km kullandım Z06'i...
Ama sımdı bambaska bır sey olmus...
Buarada Hakkı abıde hala C63 var,bunu daha nasıl hızlandırırız dıye tel actı.Dedım hersey yapıldı,tek motor ıcı kaldı :(
Hala aynı...
Ehlıyetı kaptırdı gecen ay...
23-03-2011, 19:48
ahmet3425
hayırlı ugurlu olsun armağan... sormak istediğim simdi bu araba bitince ZR1 den daha mı hızlı olucak ?
23-03-2011, 20:27
Renç
ya bende istiyorum Z06 :D Tebrik ederim:icon_tup: Hakan Ustamda ne güzel işlemiştir şimdi onu.
maşallah diyelimde nazar değmesin :)
Lastik mevzusuna bende katılıyorum. Hoş Ankara'nın asvalt kalitesi İzmir'den kat kat üstün ama, ister yinede lastik. Tutunmak güzel şey :p
23-03-2011, 22:32
Armageddon
Alıntı:
997TT Nickli Üyeden Alıntı
Aaa,hakkı amcanın mı,super...
Benım C63 ıle takas yapmıstık...
Km sıne gore cok temızdı.Yaklasık 4000km kullandım Z06'i...
Ama sımdı bambaska bır sey olmus...
Buarada Hakkı abıde hala C63 var,bunu daha nasıl hızlandırırız dıye tel actı.Dedım hersey yapıldı,tek motor ıcı kaldı :(
Hala aynı...
Ehlıyetı kaptırdı gecen ay...
Evet, araç Hakkı Amca'nın eski aracı. Tamamen uzun yolda kullanılmış bir araç. Ben alırken kendisiyle de konuşmuştum cidden çok iyi birisi kendisi :) İzmir'deyken güzel videoları vardı Z06nın.
Alıntı:
ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı
hayırlı ugurlu olsun armağan... sormak istediğim simdi bu araba bitince ZR1 den daha mı hızlı olucak ?
Teşekkür ederim :) Kesinlikle çok daha hızlı olacak diyebilirim... Nossuz halinin bile teoride daha hızlı olması lazım 700HP+ gücü ile...
Alıntı:
Renç Nickli Üyeden Alıntı
ya bende istiyorum Z06 :D Tebrik ederim:icon_tup: Hakan Ustamda ne güzel işlemiştir şimdi onu.
maşallah diyelimde nazar değmesin :)
Lastik mevzusuna bende katılıyorum. Hoş Ankara'nın asvalt kalitesi İzmir'den kat kat üstün ama, ister yinede lastik. Tutunmak güzel şey :p
Teşekkürler :) Otobanda cidden çok iyi tutuyor Z06, ben ilk bindiğimde inanamamıştım. Ama ben yine de orjinal 325 yerine 345 takıp işi sağlama alırım belki lastiği değiştirirken...
23-03-2011, 22:36
Juggernaut
Hayırlı olsun hacim güzel birşey.
Oranları bayağı uzundu z06'nın onlarda bir değişiklik olacak mı?
23-03-2011, 22:44
Armageddon
Alıntı:
Juggernaut Nickli Üyeden Alıntı
Hayırlı olsun hacim güzel birşey.
Oranları bayağı uzundu z06'nın onlarda bir değişiklik olacak mı?
Teşekkürler :) Oranlarda bir değişiklik düşünmüyorum, uzun oranların avantajlı olduğunu düşünüyorum o güçlerde.
23-03-2011, 23:30
BaDCaT
Gaz kelebegi port polish mi oldu ? ls7lerde bildigim 90mm standart hali ?
102mm FAST emme manifoldu ve gaz kelebegi combo guzel giderdi :)