Selam. Siteden bilinir sanırım tamer abinin eski aracı olan (BP) 206 RC'm ile sadece düzboru ve egsozlu rx8 ile 60-200 roll denemesi yapma durumumuz var. Sizce sonuç nasıl olur?
Printable View
Selam. Siteden bilinir sanırım tamer abinin eski aracı olan (BP) 206 RC'm ile sadece düzboru ve egsozlu rx8 ile 60-200 roll denemesi yapma durumumuz var. Sizce sonuç nasıl olur?
Kac bg ki rc stoku 180 stoksa yalan olur bence
190+ hp rc
yakın gidersiniz eğer plotajı kötüyse rx in geçersinde 3 5 boy
bp nin yürürü diğerlerinden farklı bence senin için zevkli bi sınav olur :)
pilotajı hakkında bir bilgim yok abi:beuj:
ıkı arabayıda kullandım sankı rx alır gıbı . ama tabıkı sofor onemlı : )
Yakın giderlerde kim önde olur tahmin etmek zor , rx8 makyajlı mı?
çekişmeli olur bence
2008 model rx-8
örnek olarak sitede 207 rc ile denemesi var...
http://www.techturkey.com/forum/vide...cai-231hp.html
birde clio rs le denemesi var...
Mazda RX8 vs Clio RS - Car Videos on StreetFire
Clio RS vs Mazda RX8 - Car Videos on StreetFire
bp rc diyorum :)
Benim bi denemem var belki fikrin olur...
Pug 206 RC -- 2 kişi Egzos Filtre RX-8--- 1 kişi Stock
Top speede doğru 1-2 boy daha uzuyor
YouTube - RC-RX
benm hafif olma avantajım olabilir :) arka koltukları vs söküpte deneyebilirim:)
malesef benim görüşüm rx8 ler beklendiği gibi yürümüyor..arada hızlıları illaki vardır.tr çapında bakımlarını yapabileçek o bilgiye sahip usta da az o yüzden arabalarda pek bakımlı değil kaldıki rotary motordan habersizler..
kaan abi ben koltuklarıda söker denerim :) HD de video ceker arkadaslar bakarız:)
231 hp nin hakkını vermesini bekliyoruz..sadece bu eğer o hp lerin hakkını verseydi coğu kişi alıp rx8 kullanırdı zaten..ama kullanımı güzel keyifli.ben beklediğim olsa o arabadan bütçemi kendim koyar yaparım zaten sana ne gerek var.
karşılaştırıldığı arabalar 1.6 2.0 arabalar tabiki..tsi larda 1.4 serisi neler yaptığı ortada ben biliyorum ufak çaplı yüklendikten sonra verdiği tepkileri...amacım senin le tartışmak değil..tartışmayalımda eğer tabularu insanların kafasındakini silmek istiyorsanda yürüyorsada yaparsın güzelce alkışlar saygı duyarız bravo deriz.
rx8 wankel motor oldugu ıcın 1.3 diye geciyor ama normalde 2.6 hacimde bildigim kadarıyla. hatta draglarda 1.3 kategorisinde yarısmıyor. asırı beslemeyle (1.7 veya 1.5) carpılıp ust sınıfta yarısıyor.
hiç söküp baktın mı bilmiorum ama 206 RC Orjinal spor koltukları anormal ötesi ağır...
Ön koltukları söküp 206 XS koltıuğu taksan inan en az 20kg ordan alırsın,belki de daha fazla...
bladerk erkutun garajında mustafa'nın (capcapca) RC koltuğu wardı, şu koltuğu bi getirsene dedi, kucakladım, bir anlık şok esnasında belim çıkıodu :)
:soru::soru::soru:
Alıntı:
The key for comparing the displacement between the 4-cycle engine and the rotary engine is in studying the degrees of rotation for a thermodynamic cycle to occur. For a 4-cycle engine to complete every thermodynamic cycle, the engine must rotate 720° or two complete revolutions of the crankshaft. The rotary engine is different. The engine rotor rotates at 1/3 the speed of the crankshaft. On two rotor engines, front and rear rotors are 180° offset from each other. Each rotation of the engine (360°) will bring two faces through the combustion cycle (the torque input to the eccentric shaft). This said, it takes 1080° or three complete revolutions of the crankshaft to complete the entire thermodynamic cycle. Obviously, we have a disparity. How can we get a relatable number to compare to a 4-stroke engine? The best way is to study 720° of rotation of the two-rotor engine. Every 360° of rotation, two faces of the engine complete a combustion cycle. 720° will have a total of four faces completing their cycle. 40ci(654cc) per face times four faces equals 160ci or 2.6L. That’s a well-reasoned number and now gives us something to be able to compare to other engines. In addition, since four faces passed by in the comparison, it’s like a four cylinder engine.
[QUOTE=ThUnDeRbErK;2202110]Benle ilgisi şu usta yok bilen yok diyosunda bilen var merak etme sen bütçe koy ben projeni yürütücem senin söz :D yani fazla bilmişlik yapmayın ben her konusunu detayını araştırıyorum 231 hp hakkı diyosun stock rx-8 sana söylüyorum lastikte 190 + whp verir stock s2000 210+whp verir typer gene 190+ whp verir senin dediğin gibi bütün beygirleri vermiyor katalogdaki güçler shafttaki güçler,çoğu kişinin kullanıp kullanmaması ona bağlı olmasa gerek hakkını vermediğini söylemek yalnış olur ne istiyorsun kaliteli bir araba alıp birazda yürümesini mi o zaman rx8 alıyorsun pist arabası viraj arabası her türlüde kaliteli açıkcası yürümekten kastın ne 0-100 6.4 daha ne beklentin var ? zaten dünyada 1.3litre ile 300 whp lastikte na olarak yapan var..
1.3 = 2.6 rotary motor 1 zamanda 3 iş yapıyor bunuda bu şekilde aktarırlar genelde ama bu gerçek hacmi değildir siz hacimden ne anlıyorsunuz hacim motordaki rotor housing hacmi 654 cc 654 cc toplamda 1308cc araçtır,bence biraz detaylı araştırın rx-8'ler üzerine yorum yaparken kulaktan dolma yazmayın,çok kolay yargılıyorsunuz herşeyi bu kadar basit olmamalı,saygılar.
sen benim projemi yürüteçek kapasitede değilsin..yazılarından anladım ki ben arabamı kendim yapıyorum senin gibi yine iddalı bir arkadaş typer gecerim deyip otobana cağırdılar ben kendimle yarışıp geri döndüm araç 2010 yenilerdendi..değil 5 boy yoktu diyebilirim o yüzden typer s2000 le karşılaştırıken aynı kefeye koyma bu araçları.istersen senin zihnindekileride sileriz gel whp ni görelim ???
neden aynı kefeye konmaz 3-5 boy yavaş diemi ?
usendim gece gece ceviremicem. kagıt ustunde 1.3 ama motosporlarında 1308cc olarak gecmiyor
Alıntı:
For comparison purposes between a Wankel Rotary engine and a piston engine, displacement and corresponding power output can more accurately be compared on the basis of displacement per revolution of the eccentric shaft. A calculation of this form dictates that a two rotor Wankel displacing 654 cc per face will have a displacement of 1.3 liters per every rotation of the eccentric shaft (only two total faces, one face per rotor going through a full power stroke) and 2.6 liters after two revolutions (four total faces, two faces per rotor going through a full power stroke). The results are directly comparable to a 2.6-liter piston engine with an even number of cylinders in a conventional firing order, which will likewise displace 1.3 liters through its power stroke after one revolution of the crankshaft, and 2.6 liters through its power strokes after two revolutions of the crankshaft. A Wankel Rotary engine is still a 4-stroke engine and pumping losses from non-power strokes still apply, but the absence of throttling valves and a 50% longer stroke duration result in a significantly lower pumping loss compared against a four-stroke reciprocating piston engine. Measuring a Wankel rotary engine in this way more accurately explains its specific output, as the volume of its air fuel mixture put through a complete power stroke per revolution is directly responsible for torque and thus power produced.
Alıntı:
1991 with their four-rotor 787B (2,622 cc/160 cu in — actual displacement, rated by FIA formula at 4,708 cc/287 cu in)
Alıntı:
In international sports car racing the FIA considers a Wankel engine to be equivalent to a four-stroke engine of twice the displacement; other racing series seem to have settled on 1.8 times the displacement.
kaan kimse denemiyo sanırım senle şu sıra :D
çok çılgın gördüm seni :D
baslık zaten roll amaclı acılmıs foto gununde hangisi daha parlak cıkar degilki konu :)
ben rx8 le typer denemesı yaptım 2008 senesinde kpro lu benim kullandıgım rx8 de borla headers egzos ve aem cai vardı typer ı ben kullanırken rx8 i 5+boy geçiyodum rx8 e ben geçtiğimdede typer ı 2 boy kadar geçiyodum :D 10bin devir çok zevkli ama gebzeye git gel 200 lira yakınca evlat acısı gibi koyuyo sevilcek bir araba değil zengin değilseniz :)
1.3litre km de 1lira yakan baska araba yoktur heralde :)
rx 8 her türlü alır insanların arabalarını yükleyip stock arabalara kafa tutmalarına anlam veremiyorum japona saygı duymak lazım
bunda anlam veremicek ne var hiç anlamadım kaldıkı benim hp veya whp yüksek olsa anlarım neden denemek sitersin dediğinde ama arada zaten bariz fark var ve benim seni geceri seni gecerim diye bir iddam da olmadı sadece denicez. Rc yi tın tın gezmeye yada tek başıma basmaya almadım ben.
senin rc geçer
Ankara içi olsa ben denerdim, yakın olur heralde sonuç...
Arkadaşlık yap demedim zaten sen telefon numaranı veriyorsun daveti sen yaptın ben seni buluşma organizasyonumuza davet ettim
24 Nisan Pazar 2011 sabah 09.00'dan itibaren oradayız sohbet etmeye gel misafirimiz ol,antipatik bir durum olmasa gerek her daveti gider atar kavga dövüş algılama öle insan değiliz,ne yazıp yazmıyacağımada ben karar veririm sana sormam.
bana sor demedim bir zahmet dedim..