civic vti'a yapılabilecekler nelerdir??
full liste
tolga abi sendende yardım bekliorum.....:heyoo:
Printable View
civic vti'a yapılabilecekler nelerdir??
full liste
tolga abi sendende yardım bekliorum.....:heyoo:
bütçeye göre değişir. Sana 100bin dolarlık liste çıkartırım..
en iyisi sen bize limitleri belirt daha net bişeyler yazalım
ya şöyle bi hesap yapalım:
gelecek para:34-35 milyar kadar
97-98 vtec:21-22 milyar
geri kalanı mod.....13-14 milyarı bulur yani para.....
Kaputun altınamı harcanıcak bu para yoksa dışarıyamı??
sadece kaput altına harcancağını hesaba katarsak
komple egzoz + headers
cai
V-afc
E-manage
skunk2 ayarlı kasnaklar
skunk2 cadde tipi dereceli
350cc rc inj.
güzel bişeyler çıkar ortaya bu fiyata
Güzel bir turbo da yapılabilir.
Güzel ve sağlıklı yürüyen turbo sistemi için işçilik dahil 20bin dolar gibi rakam şart. Kırılan , sağlıklı çalışmayan parçaların yedeği için gerekenleri eklemedim bile . . .Alıntı:
LightSide Nickli Üyeden Alıntı
sadece kaput altı
gorkem abinin yazdıgı liste makuL
peqi tam liste ve fiyatlarıyla kaca patlar??
yanlıs bılıyorsun gıbı gelıyor bana ...Alıntı:
gRkm Nickli Üyeden Alıntı
Alıntı:
efe-E Nickli Üyeden Alıntı
1.6 litre atmosferık yapacaksan
street legal yada race legal e gore sıkıstırma oranı degısık pıston alırsın
11.5 vs sıkıstırmalı pıston 550+-usd
stage 2 yada 3 egsantrıkler 700 800 usd
supap yayı sapkası ve tımıng kasnakları 400 500 usd
ecu harness chıp 400 500 usd
guzel ve kalıtelı bı hava fıltresı kıtı 250 350 usd
vafc2 450 500 usd
4.78 yafa 4.40 kısa sanzıman 500 600 usd
guzel bır baskı balata setı 550 600 usd
emme manıfoldu 500 550 usd
4-1 yada 4-2-1 header 450 500 usd
guzel bı son susturucu 250 usd
10 bın usd ye sorunsuz herseyı adam gıbı yapılmıs 400 hp lerde bır turbo vtecın olurAlıntı:
efe-E Nickli Üyeden Alıntı
11.5 sıkıştırma cadde kullanımı için biraz fazla 11 idealAlıntı:
Streeter Nickli Üyeden Alıntı
bunları taktıkdan sonra bazı oem parçalarıda değiştirmen lazım yataklar yağ pompası(ıtr nin olursa iyi olur),toda timeing belt, alt ve üst conta takımı,mugen ince silindir kapak contası, ve benzin basınç regülatörü, silindir kapağına port polish yapılırsa iyi olur,düzgün setup yapabilmen için wideband aklıma gelenler bunlar
Sana güzel ve sağlıklı yolunu söliyeyim arkadaşim sıkıştırma contalar havalarda ucuyor gene geliyor 11.5 12 lere
-10.8 sıkıştırmalı civic typer ın pistonunu alıcaksın
-Mugen conta ( 11- 11.2 lere yükselir )
-araban çok kilometreli (100.000km+)ise yatakları değiştirmeni öneririm Devir çeviriceğinden dolayı öneriyorum.
-subab Yay ve Sapkaları + Egzantirikler (seçim sana kalmış Min Stage2 +)
- ECU alman gerekli OBD1 + Harness alman gerekli
- Final Drive alman Gerekli(kısa oranlı ayna mahruti)
- vafc Vb. gibi bir pigggy back alman gerekli
- daha çok güç için kapak işlenmesi istersen büyütülmüş subab ta alabilrsin
- dahada abartim dersen hafifletilmiş kol alabilirsin
- enjektor gerekebilir 310
- cold air intake (Aem & injen vb.)
şuan aklıma gelenler bunlar ıvır zıvır illaki çıkar
VErilen fiyatlar aşağıya yukarıdır fiyatları aklınızda rakam olsun diye okuyun o fiyalar değişebilir tabiki
bizde aynılarını yazmıştık ama üstad ne derse o
ha bu arada yapan ustaya vereceğin max 2000 ytl yide untmayalım
eee üstad konuştu...:)Alıntı:
KSK-VTEC Nickli Üyeden Alıntı
cok tesekkurler ksk vtec ve streeterın yazdıgı listeler makul ama ustaya verceğim paraya daha cok sey yaparım ya bilindik usta var mı peqi
olay ustada biter güzel kardeşim ;)herkes parça getirir ama herkes araba yapamaz..
usta konusu önemli istersen en iyi malzemeleri al takmasını bilmeyen adama verdikden sonra hiç bir işe yaramaz usta önemli
usta konusundada yardımcı olarum sana
BU mantık yanlış Parayı
arabaya yatırıyorsan eğer o parçaları daha ucuza taktirim mantığıyla gidersen o arabadan meded umma
yaa arkadaslar bana 11 sıkıstırmalı type r pıston lasım nerden bulabırım 10.8 de olur ....
11 yok 10.8 var
fıyat kardes? ayrıca sende haber beklıodum pıstonlar ıcın :D
ıstersen elımde 11 cr lık nıppon racing pıston var sıfır 350 usd
haklısın ozgun abiAlıntı:
Oz` Nickli Üyeden Alıntı
tolga ve alparslan abilerimde zaten yardımcı olurlar aracı alınca
yav okadar parça takıyorsun oluyo 190hp civarı onun yerine üfle 0,5 felan daha kolay,ucuz ve torklu:)
bii işi saglam yapıp devamlı guc almak var bıde malıyetten sundan bundan kacıp nezman patlarsa dıe araba yapmak var alınna gucten cok yapılan ısın saglamlıgı aracın omru ve cebınız ıcın daha onemlı yanı uflemekle olmaz bu ısler :)
+ 5500 ne zamana kadar üfleyeceksin belli bir zaman sonra motora tekrardan girilecek oda var
üüfürükçülerden uzak durmak lazım o yüzden :hahaha: :heyoo:Alıntı:
M_PROJECT Nickli Üyeden Alıntı
atmosferiğin gözünü seveyim ben :rolleyes:
ne alakası var yaw:D
Alıntı:
Oz` Nickli Üyeden Alıntı
var var ben altyapısız ufurukculuge karsıyım hem yazık gunahtır bı sorunda malıyetler cok fazla artabılır :D oyuzden maksat guc deıl saglam araba yapmak olsun guc ıllakı alınır saglam olsunda motor :heyoo:
vtec' ge üflecekseniz aman dikkat derim gerçi hangi arabay sonradan turbo takılacaksa dikkat. gerçi ustalarımız var burda bize pek laf düşmez onlar zaten en iyisini bilir
kardeş sattığın parçaların sıfırı bi maliyet çıkarsana atmosferik yaptın kaç para harcadın nekadar güç aldın benim demek istedim o paralara sağlıklı turbo yapılır abartamadan 200hp lere sağlıklı bi şekilde çıkılır.
4000 bin dolara 195 beygirlere yakın bi atmosferik sağlıklı bi araç yapılır. bunlar sadece parça rakamı usta ve diğer oem parçalar yok. kimine göre atmosferik güzel kimine göre turbo zevk meselesi bu 200 hp lik bi turbo ile 200 hp lik bi atmosferik araç aynı hazzı vermez herhalde çok farklı olaylar. aynı güçlerdeki hangi aracı seç derseniz atmosferik derim
Alıntı:
sword Nickli Üyeden Alıntı
muratcım 10k da dönsen 5 psi da üflesen ömründen yiyicein kesin 100.000 üstü arabalarda segmanı öneriyorum :)
ben de olaya tam ters acıdan bakıyorum bu işi sevme nedenim max hız diil cabuk hızlanmak gucu birden yuklemek bende turbo arac derim aynı hpde iki arac arasıdan:)Alıntı:
KSK-VTEC Nickli Üyeden Alıntı
benim araba 79000kmda yırttıkmı segmandan:)Alıntı:
Oz` Nickli Üyeden Alıntı
devir çevirmek güzel bi olay zevkli ama drag kullanımı için . günlük kullanım için düşük basınçlı bi turbo daha randımanlı bana göre :)
demek istediğim tuning olayına girerken birini seçmek lazım yani alt yapıyı ona göre oluşturmak lazım pat diye 2bara dayanıklı motor yapmanını gereği yok maliyeti ağır yatırım yapılır düşük basınçla başlanır imkan oldukça üstüne eklenir vth a yakın sağlıklı arabalar çıkar böylece :)
o 2 bar olayına geçti :D
ben 92.000 km. segmana yakın ama neden segman??
ya ucuz ama iyi bi turboyla daha fazla guc mu yoksa daha fazla parcayla atmosferik guc mu daha ii olur??
sen hep ucuza kaçıtyorsun ama bu işte ucuz etin yahnisi olayı olmayasınAlıntı:
efe-E Nickli Üyeden Alıntı