94-99 arası astra gsi almayı düşünüyorum kullananlar varsa iyi ve kötü yanlarıyla yardımcı olabilirlerse sevinirim...106 gti kullanıcısıyım 106 ya göre artıları eksileri nedir atarı gideri açısından...
önceden açılmış bi konu varsa şimdidenb özürr
Printable View
94-99 arası astra gsi almayı düşünüyorum kullananlar varsa iyi ve kötü yanlarıyla yardımcı olabilirlerse sevinirim...106 gti kullanıcısıyım 106 ya göre artıları eksileri nedir atarı gideri açısından...
önceden açılmış bi konu varsa şimdidenb özürr
astra gsi ayrı bır dunya 92de dısbırıtorlu olarak uretıldı 93 e kadar sonra 94ve 96 ortalarına kadar dısbırıtorsuz uretıldı c20 xe motor kodlu motora sahıptır 92 ve 94 de kadar body kıtlı olarak opellın yaptıgı en guzel kasaya sahıptır 95 de body kıtsız oraka uretıldı yanı kısaca rezıl ettıler aracı 96 nın ortalarında x20 xev olarak ecotec motora gecıldı 136 dedıler ama benım gozumde 5 para etmez makına kullandılar bıldıgım kadarıyla emısyon gazı ıcın yapıldı tam bılemıyourm yol tutusu olarak bı 306 gıbı olamaz gıdısı 306 yı gecer 200 nm torka sahıptır c20 xe ııcn konusuyurm f20 sanzuma sahıptır 94 senesıne gore 2000 yıllarının teknolojısı kullanılmıstır her yerınde sensor var balatan bıttı bılgısayardan gorusyorsun sılıcek suyu bıttı bılgısayardan goruyorsun tabı yasıda var bu aracların temızını bulmak cok zor bu arada arac gıder durmaz abs hıc bır ıse yaramaz dırek ıptal edıyorduk + aracta tc var antı patınaj sıstemı karlı havalarda ıs yapar sol koltugun yanında beyını vardır gazlamak ıcın dusunuyorsan dırek ıptal edebılırısn aslında cok artılar aracın guzel aractır tavsıye ederım uzunda 250 km hızları gorurusun eger bu aracı doldurmak ıstıyorsan egzantırık ve emme heders duz boru chıplerııı mevcuttur amac temız bulmak + eger alıcaksan arac elektırık tesısatı kurcalanmamıs olsun 150 euro ya spor yaylarını alabılırısn sıfır uretılse parasına bakmam alırım dıyıyım eskı bır gsi kullanıcı olarak ben bunları yazdım geregı sende :)
alıcaksanız Doch olanlardan SFI olalardan alın 155 HPliklerden.Eco-Tech olanlar gitmiyor ( 136 hp ).
zaten 155 likler tek kapı çok daha güzel bi görünüme sahip ve daha iyi gidiyor , yüklemeyede gayet açık bi motoru var
106 ya göre daha konforludur , daha oturaklı rahat edersiniz , performans olarakta zaten 3 den sonra 106 ları geçen bi araç.Araçın piyasası eskiği için çok mantar Astra dolu piyasada iyi kontrol etmek lazım alırken
ayenn 94 olanlara bakabılrıısn eger duzgun bır sey bakıyorsan sana yardımcı olabılırım pıyasadakı brı cok arabayı bılıyurm elımızden geldıgı kadar yardımcı oluruz
C20XE kodlu SFi motor olmalı bence de Astra GSi dediğin :)
Atmosferik yüklenebilir, C20LET'e çevirip orj turbo olarak binilebilir, diğer bildiklerim üstlerde yazılmış zaten :) Amortisör - yay ile it gibi yol tutar deyim yerindeyse..
Merak ettiğin ne varsa sorabilirsin elimizden geldiğince cevaplayalım
Şuan uzun yazmaya üşendim kısacası güzel arabadır temiz 94 bul al bin :D
yanı emre halen kullanıyor gazlıyor kafasına gore takılıyor sıslerı ve orjınal panjuru orjınal tamponları uzerınde + far yıkama fıskıyelerı uzerınde almaya bak pğarcalar kolay bulunmuyor ve su an tampon altı lıpı yok bır cok kısı arıyor kımsneın elınde yok anca ebay yoluyla satın alabılırısn :)
parca konusundada sıkıntı yasamazsın elımızden geldıgı kadar yonlendırız senı kımın elınde ne parca var kım neyı satıyor yardımcı oluruz yakıt konusunda bır depoyla 750 km rahat gıdersın uzunda hıc bır sey yakmıyor dıyebılırm ama gazlarsan 400 km gıdersın oda kullanımdan kullanıma deyısır
teşekkürler değerli bilgiler için:d
94 ön tamponun allah cezasını versin :D mümkünse 94 model alın ve kesinlikle temizini orjinalini alın lütfen parçalarını araştırırsan bulursun zor bir araç değil
c20xe 94 modele kadar diye birşey yok .
96 modelde olanlarda var.
hatta 5 kapı gsı larda var.
106 sevdamdan önce bende gsi cıydım bendede 2 parça boyalı SFI vardı + olarak lex. chip vardı o zamanlar 306 ları bayaa bi üzerdim..şöyle söyliyim çok havalı bir araba benım mesela yol bilgisayarım hatasız çalışıyordu örneğin cam suyum biterdi hemen ikaz verirdi balatalarım eksilirdi ikaz verirdi ampul patlardı ikaz verirdi yani birde 94 model bir arabada böyle bi özellik olunca insan mest oluyordu..ama şimdi böyle temizini bulabilirmisin onu bilemem bayaadır gsi piyasasını bilmiyorum ama burda elpadre ve emre sana en iyi şekilde yardımcı olacaklardır..kesinlikle SFI al ama düzgün arabul kardeşim öyle al 106 dan inip ona bindiğinde ohh bee hayat buymuş diycen emin ol :)
ben alalı bir sene oldu Emre sebep olmuştu birazda almama ben arabamdan çok memnunum , temiz bir gsi alırsan çokta mutlu olursun parçayı dert etme her türlü bulunuyo :D
ilanlarda çok güzel 94GSI'lar var bu ara.
amasya ve ankaradaydı sanırım 2 tane 94 GSI vardı kırmızı. bir de çanakkalede vardı kırmızı yine.
bakmakta fayda var. Çok şişirmemişlerde fiyatları... pazarlık yapılır daha.
düşündüğünüz aracı buraya yazın zaten yardımcı olunur ;)
sfı motor 96 yılına kadar üretildi.Bende vardı sarı renk 96 model sfı motor.Konforu ve yolda bastıkça zevk alacağın bi araçtır.
94 lerinde body kiti çok güzel arkadaş gidişinden ziyade dış görünümü için alasım geliyo.
106dan gsi'A mutlu olamaya bilirsin bence
bana GSI konforlu demeyin hiç Allah aşkınıza ya :D
hele ki arka koltuğu :D
başlık yok bişey yok kafanı koycak yer bulamazsın GSI da arka koltukta. objektif yorum yapın biraz :=)
106 cı arkadaş yaylı GSI'ın arka koltuğunu "nasıl bir konfor" diye methediyorsa eğer ya kafası güzeldir ya da arka koltuktan beklentileri farklıdır :D
94 model kırmızı motor sfi alın :) zamanında arkadaşda vardı sfi motor, benim 106mı ve ankaranın zamanında çok sıkı giden 106sını bi güzel geçmişti :) pekte bi oynaması yoktu motorunda.. ama bana kalırsa 106 satıp da astra almazdım tipi pek hoşuma gitmiyo :D
engın 3 cm konı + konı amortusıorlerle gezmdım ben :) senın gıbı :D bu arada kırayı yatır parasız kaldım :D
Ecotec yorar SFI iyidir.
onlara bişey demiyorumda :) 106 bana göre başka bir dünya 106dan sonra hantal kalabilir bence görenler yanlış anlamasınlar bu sadece benim yorumum binmişligim cok var kullanmışlıgımda öyle ama :) bana göre degil diyim gsicılar yanlış anlamasın :D
yolumuz düdüklenmşti ayrı yetten o yüzden bayıldık ve ben uyudugumda arkada koltuk yoktu :D :D
bu arada kafalık falan demişsin ama :D ben uyudugumda arkada koltuk yoktu 200 ve üstünde yanlıyorduk :D evet birazcıkta kafam güzeldi :D hzuahza bi kaç günlük uykusuzluk 1200 km civarında yol vsvs :D
O paralara alınabilecek en iyi arac bence.Turşu gti,vts vsvs alınacagına duzgunlerı 13 cıvarı pazarlık edilir heralde.Hem top speed,yol tutuş vsvs iyi bir tercih olur.
Birkaç ufak kurcalama ilede fena gitmiyor forumda örneklerı mevcud.
Vectra B ?
Programlanabiliyor.Simtec70
Astra F GSi.. Yaklaşık 4 sene boyunca keyif alarak kullandığım ve gidişine,duruşuna hala hayran olduğum farklı bir araçtır. Ayrıca rallilerde de çok haşır neşir olduğumdan, ralli parkurlarıan en çok yakışan araçlardan biri olduğunu (hele opel branding'i ile) söyleyebilirim.
Motor olarak arkadaşlarında yazdığı gibi C20XE ve X20XE olarak iki çeşidi var.C20 Coshworth tarafından geliştirilen İngiltere Touring Car şampiyonasında da kullanılmış yarış kökenli bir motor. GM bunu daha uysal bir silindir kapağı ve sıkıştırma oranı ile Kadett ve Astra GSi'larda kullandı. X20XE ise bilindiği üzere emisyon kuralları çerçevesinde çok daha sakinleştirilmiş bir motor. İki motorunda çap ve strok oranı aynı.
Astra GSi'da şimdiye kadar gördüğüm en kullanışlı yol bilgisayarlarından biri var. Her yer sensör dolu olduğundan araçta oluşabilen bütün aksaklıklar yol bilgisayarına yansıyor. Oil lack (yağ kaçağı), wash bilmemne (cam suyu), brake fluid (hidrolik seviyesi), brake pad (fren balatası) ve daha bir çok şey. Oturuş pozisyonu enfes, ayarlı koltuk sayesinde araca gömülmüş olarak kullanabilirsiniz. Omuzumda biten cam hizası hala çok hoşuma gider.
Sürüş olarak 92-94 arası ve 94-97 arası modellerde bir fark yok. En büyük handikapı rallilerde proflex amortisor ile dahi çözemediğimiz direksiyonu çeyrek turdan fazla aniden kırdığınızda yaşanılan arkadan kayma problemidir. Problem diyorum ama bilinçli olarak yapıldığında hem yarışlarda çok zaman kazandıran hem de caddelerde süper enstantaneler verdiren bir olaydır bu. Eskişehir'li bazı foruma yazan arkadaşlar yıllarca GSi ile virajları 3. viteste oldukça süratli bir şekilde nasıl arkadan itiş gibi döndüğümü çok iyi bilirler.:) Fakat gelgelelim ani bir durumda, ayağınızın gazın üzerinde kalamayacağı hallerde hiç hoş olmayan enstantaneler yaratır. Netekim şehirler arası bir yolda oldukça süratli giderken başıma geldi ve 320 metre sürüklendim, araçta pert oldu. Tipik Alman sağlamlığı böyle durumlarda kendini gösteriyor tabi. EuroNcap testleri günümüz standartlarının çok altında olsa da, sağlam kabuğu sayesinde sizi çok güvende hissettiren taş gibi bir arabadır. En büyük handikaplarından biri hissiz ve tepkileri geç ileten direksiyonuyla beraber bu arkadan kayma durumudur işte.. Onun dışında yüksek sürat stabilitesi enfestir. Yol durumu müsait olduğunda iki motorda da 250 km/h süratleri görebilirsiniz ve bu süratlerde şimdiye kadar kullandığım 106,206 ve Clio Rs'ten çok daha stabil olarak ip gibi gider.
Yakıt tüketimi uzun yolda 5.5 lt civarlarında seyredecektir, şehir içinde hafif gazlamalarla 11 lt'yi bulur. F20 şanzıman çok uzun oranlıdır ve yakıt ekonomisini destekler. X20 alırsan Irmscher egzantirik , yazılım, büyük gaz kelebeği ile etkili sonuçlar alabilirsin. C20 alırsan Irmscher kırmızı manifold(emme), egzantirik, yazılım, komple egzoz ile 190 hp'lere çıkan gücü F16 ya da 18 şanzıman ile de yola aktardığında dehşet akselerasyon zamanlarına imza atabilirsin.:)
Aracın en büyük problemlerinden biri çabuk bozulan direksiyon kutusu olduğundan almayı düşündüğünde kontrolunu mutlaka yaptır. Öyle tamir ile falan kurtaramazsın kolay kolay. 1700 TL gibi bir rakamı bayılman gerekir paşa paşa. Ön takım parçaları ucuzdur; salıncaklarını 25 TL'ye bile bulabilirsin yan sanayi olarak. Sahibinden'de 177k'da ikinci sahibinden güzel bir Astra GSi vardı geçen ay gidip bakmıştım. Alınabilir bir araçtı sadece fiyatında çok ufak bir fark sebebiyle anlaşamamıştık şmdi baktım ilan kalkmış. Eğer satılmadıysa aracı şiddetle tavsiye ederim sahibinin telefonu bende olmalı düşünürsen pm atarım.
Genel olarak Sunroof'u, kliması, yol bilgisayarı ve 94'ünün vahşi, 97'lerinin mütevazi şıklığı ile biraz yaşlanmışta olsa uygun paralara bulunduğunda tercih edilebilecek, uzunca bir süre bindiğim, 6 ileri 225 hp. dogbox şanzımanlısından 136'lığına kadar her türlüsünü keyifle kullandığım zevkli araçlardır. Uygun bir fiyata oynanmamış, bozulmamışını bulursan fazla düşünmeden almanı tavsiye ederim.
Bu arada X20 motorlusu güzel bir yazılım + kat iptali ile standart C20 kadar yürür. Öyle çok çok gözle görülür bir fark olmaz. Tabii sene olmuş 2011, madem Astra GSi alacaksın Irmscher body-kit'li 94 kasası makbuldur ama çokta elzem değil fakat gelgelelim motoru bencede C20 olmalı.:)
çok teşekkürler bu hafta arabayı satıorum irtibata geçicez sizlerle muhakkak
Tabii her konuda danışabilirsin. Bahsettiğim GSi, Ankara'da, kırmızı renkteydi. İlgilendiğinde detaylarını da geçerim.
benimde peşinde olduğum serilerden birisi bunun yanında "brava 2,0 - lantis 1,8 - 500 sec" lere de bakıyorum ama acelem yok
bendeki favoriler
bu arada bilgiler için bende teşekkür ederim
Opel Astra 2.0 GSI 1994 Model 9.750 TL Sahibinden satılık ikinci el Kırmızı renk
Opel Astra 2.0 GSI 1994 Model 12.500 TL Sahibinden satılık ikinci el Kırmızı renk
Opel Astra 2.0 GSI 1994 Model 13.500 TL Sahibinden satılık ikinci el Kırmızı renk
edit; bunu unutmuşum
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3380466/detay/