bayağı uzun bir serüven oldu ama emeklerine değecek insallah kazasız belasız gazlamalar diyeyim
YARZUMSİN
YSNVTEC BEYKOZTEAM
kasnağımız kutuk halinden kasnak halini aldı
Uploaded with ImageShack.us
kasnak sekli ortaya cıktıktan sonra üzerine kanallar acılmak üzere tekrardan tornaya verdik normalde 5 kanal olarak yapmayı planladığımız kasnağımızı 6 kanala cıkarttık bağlantıları yaptık kayısımızı taktık
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
wıdeband oil press egt boost göstergelerin montajını yaptık aldığım 2li 52mm dandirik portu bizim usta begenmedi çok tel maşaymış başladı kesip biçmeye
Uploaded with ImageShack.us
sonra aracın direksiyon ustundeki plastik parcaya monte etmeye karar verdi ben orjinal parca kesilsin istemedim ama merak etme orjinaliyle aynı olacak vs diye kandırdı benı
Uploaded with ImageShack.us
sonra hemen dukkanın karşısında bulunan body shop a verdik paneli başladılar işleme önce plastik iki aksam birbirine kaynatıldı sonra macunlandı
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
keşke direksiyon göbeğine değilde konsola montajlansaydı widebandlar.![]()
bugün aracımızı bitirdik ilk mars basıldı sistem çalıştı kısacıkta olsa bir video cektim o sırada usta bypass valfının bağlantısını yaptığımız slikon hortumun olusan vakumla nasıl büzüşüp kapandığını gösterince panik yapıp videoyu kapatmışım
http://www.streetfire.net/video/civi...er_2395441.htm
civic si eaton m45 supercharger
hanı artık saglam bı vıdeoo ?
facebook: hasan serdar şengül
instagram: hasan_serdar
ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ
hadi artık kanka akşama beklıyorum gel garaja![]()
doğruların gözle görülmeyen orduları vardır...
maşallah
çok emek var inşallah emeklerinizin karşılıgını fazlasıyla alırsınız
intercoolar için sakın tamponu kesme kardeşim sleper olsun
PROSTOCK GARAGE
SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS
Serdar abi maşallah aemlerın yerını cok begendim
sıkıntısız marş aldıysa artık canlı görme zamanı gelmiştir yollara cıksında bi hepbirlikte oturalım
Keşke gösterge podu tam ortaya değil de biri sağa biri sola biraz daha aşşağıya konumlandırılsaymış ancak yinede işçiliği çok güzel olmuş iyi günlerde kullanın.. Benimde takip ettiğim bir araç herkesin harcı değil.. Çok basit bir şekilde turbo honda yapıp geçebilirdiniz böylesi daha değerli olmuş...
şahsen dün canlı canlı görüp ufak bir uzamaya şahit oldum. marş ve rolanti bildiğin si kadar stabil. dün barbi ustanın sanatsal bir kaç dokunuşunu izledik adam harbiden mucit. çok değil 2 3 ay sonra si piyasasına 2 bin lira daha eklenirse şaşırmayın. parası olan si a yatırsın diyorum başka bişiy demiyorum![]()
arkadaşlar iyi dilekleriniz için hepinize çok teşekkür ederim aracımızı bitirdik çarşamba günü sağolsun Cem TAŞÇI aracın beyin ayarlarını yaptı burdanda ilgi ve alakası için çok teşekkür ederim aracım gercektende çoook keyifli bir hal aldı daha 1000 devirden başlayan güç gercekten Sİ ın ruhunu değiştirdi. Aracımızın kasnak hesaplarını 0,5 bar olarak hesaplamıştık ama ayar sonrası baktıkki 0,3 bar basıyor bunda 2 sebep olabilir ya kasnak hesabı yanlıştı yada bypass tan kaynaklı bir sorun olustu bugun bypass sokülüp kontrol edilecek eğer kasnak hesabı yanlışsa ki Hakan abide sağlamasını yaptı yalnış değil ama bitane ALTA %15 kasnak alıp sorunu ortadan kaldırıcaz filtrenin daha iyi hava alması içim tamponda çizgi şeklinde delikler açtık tampon arkasından bir boruyla direk filtrenin ağzına verilecek bu arada elimizde bir rally aracından kalma hazır filtre yaıtım sacı vardı bunu Sİ a uyarlıcaz böylelikle filtremiz hem motordan ayrılmış olacak hemde tampondan gelen direk soğuk havayla beslenmiş olucak hazır degobaj elimizdeyken 2 tanede radratör için hava girişi açtık ve tamponları boyaya verdik bugün boyanıcak.
ufak tefek detay işlerini hafta arası halledicez ve nasip olursa hafta sonuna aracıma binmeyi düşünüyorum bir organizasyon olursa seve seve katılırım
Hayırlı olsun. Ellerine sağlık. Çok güzel olmuş.
Basınç kaybının sebebi kullandığın büyük intercooler ve uzun borulama olabilir. Çünkü normalde m45'ler honda uygulamalarında doğrudan manifolda basıyor. Kasnağı çok büyütürsen overrev sorunu yaşayabilirsin. Bu da sc'nin rotor kaplamalarını bozar ve aşırı ısınma ile verim düşüşü yaşanır. M45'in flow tablosuna bakarak maksimum verimli devir ve kasnak ölçüsü hesaplanabilir.
![]()
Your car is your story. So don't let someone else write the book...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)