User Tag List

Sayfa 13/15 İlkİlk ... 31112131415 SonSon
272 sonuçtan 229 ile 247 arası

Konu: Project Twin Turbo Suzuki Swift Gti

  1. #229
    gokhantekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Adapazarı / Tekirdag
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kompresyon yüksekliği 25mm eskiler 28,5 yada 29 olması lazım. Bloğun yüzeyinden bi o kadar aşağı incem

  2. #230
    GTCihad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardes selamlar cihad ben sakarya makina kac sene gecti sen haa devam vallahi helal olsun kolay gelsin ...

  3. #231
    imparatoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    631
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gökhan merakla bekliyoruz..

  4. #232
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Piston(tepe noktası değil) ile gömlek üst noktası arasındaki mesafeyi(deck height) eğer 0 kabul edersek (blok yüzeyinden alıcam dediğin için)

    1.2mm lik conta hacmin 5.87cc olucak (0.587 değil)
    32.2-5.125+5.87=32.945cc
    Tek silindirin hacmi = 79*79*3,14*75,5/4 = 369,884 cc
    Sıkıştırma oranı = (369,884+32.945)/32.945= 12.2 olucak sıkıştırman.
    Failure is not an option.

  5. #233
    gokhantekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Adapazarı / Tekirdag
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet doğru diyorsun çok büyük bir sıfır hatası yapmışım diyorum bende çok çıktı sıkıştırma diye Bunlar teorik hesaplar şimdi gideceğim üst kapak ölü hacmi kaç cc ona bakçam. Şırıngayı alcam elime basçam suyu bakalım kaç cc alacak. Internetten baktım öyle yazdım 32.2 diye. Birkaç kere yüzey taşlama yaptırmıştım ona da.

  6. #234
    gokhantekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Adapazarı / Tekirdag
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Üst kapağın ölü hacmi yaklaşık olarak 27 ml çıktı. Biraz fazla taşlama yapmışım kapak yüzeyinden.
    Buna bağlı olarak sıkıştırma oranım
    27-5.125+5.87=27,745
    Tek silindirin hacmi = 79*79*3,14*75,5/4 = 369,884 cc
    Sıkıştırma oranı = (369,884+27,745)/27,745= 14,32 olucak sıkıştırmam. Yine yüksek çıktı

    ssgti

  7. #235
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    egzantrik liftlerin yüksekse dikkat et supap supap a değebilir, supap pistona değebilir. sente ayarı yaparken dikkat edersin.

    sıkıştırmanı düşürmek istiyorsan eğer,
    piston komp yüksekliklerin farklı idi ya biri 28 diğeri 25 gibi. blok yüzeyinden aynı seviyeyi indiricem diyordun. 0 lamazsan eğer sıkıştırmayı istediğin değere göre ayarlayabilirsin.

    blok yüzeyi ile piston komp yüsekliğini 1mm bırakırsan(pistonu 1mm aşağıda bırakırsan gömlek ile olan yüksekliğini) eğer sıkıştırman 12.05 gibi olucaktır.
    Failure is not an option.

  8. #236
    gokhantekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Adapazarı / Tekirdag
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim niyetim zaten sıkıştırmayı arttırmak. 14 civarı iyi benim için. Oktan arttırıcı yada methanol kullancam. Bide utanmayıp turbo takarsam mı diye düşünmeden edemiyorum

  9. #237
    gokhantekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Adapazarı / Tekirdag
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeni pistonlarıma göre kol pim çaplarını 1mm kadar büyültmek gerekti.


    Krang mili balans makinasına bağlı iken.


    Sonunda bloğum rektefiyede.





    Gömlek kalınlığım rektefiyeden sonra 1.5 mm ye kadar indi.



    Blok yüzeyi pistondan baya bi yüksekte kaldı. Rektefiyecimin rekor taşlama yapmasına sebep oldum. 3mm den fazla blok yüzeyinden sildik. Çıkan talaşlarla yeni blok döktürürüz diye espiriler havalarda uçuştu tabiki

    Sonuç olarak blok yüzeyinin pistondan 0.25mm yüksekte kalmasına karar verdim. Olur da bir sorun çıkarsa taşlama mesafesi kalsın dedim.
    Tabi pistonları büyültünce özel boyutta conta yaptırmam gerekti. En incesinden yap dedim ama sonuç olarak 1.1mm lik bir contam olmuş oldu tabi bu sıkışmamış ölçüsü. En son değerlere göre sıkıştırma oranım

    1.1mm lik conta hacmin + 0.25mm pistondan kaynaklı ölü hacim =6.613cc
    27+6.613-5,125=28.488cc
    Tek silindirin hacmi = 79*79*3,14*75,5/4 = 369,884 cc
    Sıkıştırma oranı = (369,884+28.488)/28.488= 13,983

  10. #238
    FERİDUN
    Misafir
    maşallah cok güzel olmuş

  11. #239
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    buyuk emek kaolay gelsın
    agız tadıyla bınmek nasıp etsın
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  12. #240
    seyfi_pol
    Misafir
    Çok zor ama bir o kadarda süper bir işlem olacaktır.. Emeğinize saygı duyuyorum. Kolay gelsin.

  13. #241
    Swift - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    863
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dynoyu bekliyoruz

  14. #242
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya gökhan bitiremez bu projeyiii

    bitiremez derken şimdi başlar yine bişeye sonlarına gelirken aklına başka bişi gelir bu sefer ona başlar yine bitmek üzereyken başka bişi gelir ona bağlar

    hesap edin o suzukiye ilk başladığında bende eke falan yoktu msn de konuşuyoduk araba alsak turbolasak neler lazım ne yaparız diye hauahau

  15. #243
    gokhantekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Adapazarı / Tekirdag
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)











  16. #244
    gokhantekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Adapazarı / Tekirdag
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)












  17. #245
    gokhantekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Adapazarı / Tekirdag
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
















  18. #246
    gokhantekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Adapazarı / Tekirdag
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)








  19. #247
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ACL nin orjinal yataklarının kalitesi nasıldır?

    OEM e göre fiyatları epey uygunda

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •