radyatör hortumlarıda egzost gibi maşallah![]()
ya gökhan bu araba duruyomu
bi preslendi bi söküldü bi atıldı bir sürü haberi çıktı
hadi bakalım hayırlısı kardeşim.
maşallah, güle güle kullanın.
hahaha hadi hayırlı olsun kardeşim ya valla sevindim çok fazla emek var
ecu olarak varmı aklında bişey ? bende aynı sorunu yaşıyordum çünkü şimdi megasquirt e döndük şuan montajda kısmetse rahat edecez![]()
gökhanım bıtmıs sonun da: D
video gözükmiiiihayırlı olsun bitmiş araç...
Rs Racing Garage
MK2 Ford Focus Silver Bullet
BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri
ilk videoda motor buz gibi görünüyo. gösterge mi bozuk yoksa motora eziyet mi edionuzçok gaz verdiniz içim gitti :s
Daha diğer göstergeleri takmadığımdan dolayı hararet saatinin fişi çekik vaziyette. Motor soğukken zaten rolantide 2000 civarı çalışıyor videodan gözüktüğü gibi rolanti 1000 de ip gibi duruyorMotoru boşver de turboya asla eziyet etmem
![]()
Gerçi motor hakkında birkaç yeni planım war. Sıkıştırmayı 11 e çıkarıp turbo denemesi yapmak istiyorum. Şu anki sıkıştırma 7,5 lerde olduğu için baya bir verimsiz çalışıyor makina. 4 senenin ardından yeniden piston değişimine gidebilirim yani.
[/IMG]Yeni projejeye başladım. Kaynak yaptığım diferansiyeli çıkartıp yerinisi ile değiştireyim dedim. Bu arada Hazır motoru indirmişken yüksek sıkıştırmaya sahip yeni pistonlarımı takçam. Bir kaç yeni parça edindim işte resimleri.
![]()
gökhanım hayırlı olsun
turboyu söktün mü yada sıkıştırmalı piston niye kullanıyosun ve neyin pistonları bunlar ?
kapakta çok güzel olmuş kaplamamı atmasın yanmasın![]()
Turboyu sökmedim ama heran atmosferikde gidebilirim.
Yanyana duran 3 pistondan soldan
1.piston 79mm Suzuki dr350nin ART marka.
2.piston 75mm suzuki vitara ART marka
3.piston 75mm Honda D16 YCP marka
Vitara pistonlarının 620Hp ye kadar dayandığını bilen wardır.
Ycp içinde 300hp diye okudum bakalım deneyip görcem.
Yüksek sıkıştırmada düşük basınç turbo kullancam. Su enjeksiyon metanol ne varsa kullancam.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)