çok hasta gördüm de böylesini görmedim agzım açık kaldı harbiden ugraşmıssın çok emek var her vida civata şıkır şıkır imrendim ne diiim :) MAŞŞALLAH
Printable View
çok hasta gördüm de böylesini görmedim agzım açık kaldı harbiden ugraşmıssın çok emek var her vida civata şıkır şıkır imrendim ne diiim :) MAŞŞALLAH
Ellerinize sağlık, gerçekten özel üretim olmuş..
Maşşallah.
Maşaallah demek aldın ha:) Hayırlı uğurulu olsun..
Çok güzel olmuş gerçekten. Maşallah
ya arkadaş sigarayı bıraktım ben yapmayın ...
Onurcum allah kaza bela vermesin cok guzel..
Bu kadar sabır kimsede olmaz gerçekten :)
Herkese cok teşekkür ederim durmadan geliştirmeye devam edicem inşallah:D
@dou kanka :D pistten beri kullanmıyorum az kaldı ama :D açıcam basınç sıkıldm bende
Maşallah ama fender brace'lerin inanılmaz derecede işe yarayacağından şüpheliyim.
aracı iskenderin orda lift te görmüştüm gerçek ten iyi emek ve zaman harcanmış allah kaza bela vermesin maşallah.
bro fender brace i customda yapabilirdin.(muhtemelen sıkıldın uğraşmak istemedin)
ama brace ler bunlarla sınırlı kalmasın senden brazzers beklıyorum.
Böyle ruh hali sorunlu arkadaşları görmek ne şahane bir şey.. Dünya piyasasına yeni bir eser kazandırdığın için tebrik ediyorum ayrıca.. Hayalimdir, gerçekleştirenleri görünce ben yapmışım gibi gururlanıyorum.. Elinize, kesenize, düşüncenize, emeğinize sağlık..
Tecrüben oldumu acaba fender brace le.Ben tamamen forum okuyarak bilgi edindim.
Subaruda motor çok önde.Motor ve sazuman kulakları sert bushingler vs.
düşük viteslerde hızlanırken motorun aracın ön kısmını çok esnettiğini hissetim
e araç 96 model metal yorgunluğuda cabası.
Birde modeller ilerledikce fender bracelerin oem çok daha güçlendirildiğini gördüm
özel seri type ra,s2... serisi spec c lerde bunlara yakın brace ler mevcut
Test edicem bakalım.
çok teşekkür ederim elimden gelenin daha fazlasını yapıcam inşallah
kankacım kendim yapıcaktım fakat aracın kafa kısmını ağırlaştırmamak ve rigitliği sağlamakla uğraşamıycaktım.Kafada çok şey var yapıcaz inşallah :D
çok teşekkürler düşüncelerin ve güzel sözlerin için.Bu işte takıntı olmaz ise çok zor bir parçayı olmadı diye 3 kere boyattığımı bilirim:D parçanın nereye ait olduğunu sormayın bile.Tekrar teşekkürler
Şunu düşünmek gerekiyor önce. Aracının çamurluğunun arkasındaki monokok gövdenin esnemesini azaltmak istiyorsun. İyi güzel bir düşünce.
Bu ters L şeklinde parçanın bir ucu hemen kapı menteşesinin arkasına diğer ucuda amortisör kulesininde bir parçası olduğu üst şase koluna bağlanıyor. Bir otomobil üreticisi burayı ne kadar esnek yapabilir ki ? Bu fender brace'lerin espirisi şudur. Aracını toprak ralli etapları gibi ciddi kırıcı bir parkurda hoplaya zıplaya amacın tamamen yarış kazanmak şeklide arac kırarcasına gazlarsan o zıplamalarda sert süspansiyon amortisör kulesine baskı ile vede şase kolunu yukarı açmaya çalışabilir/teşebbüs edebilir veya esneme yapabilir. Emin ol esneme yapmasından ziyade kapanmayı engeller.
Şimdi aracın üzerinde her ne kadar sen sert poliüretan olanları ile değiştirmiş olsanda sonuçta hala esnek burçlar mevcut. Ve diğer esneme yapan kısım lastik yanakların. Ayrıca aracın kilosunu tartan ve süspansiyon tansiyonunun en büyük kısmını omuzlayan yay/coilover yayı var iken o kadar esneyen parçadan sonra senin çamurluğun arkasında şase kolunun esnediğini düşünmen ve bu esnemeyi dayanak noktası sadece kapı menteşesinin arkasından 3-4 tane vida ile destek alacak bir parçaya bel bağlaman plasebo etkisi dışında bir etki yaratmaz. Eğer aracına bir roll cage uygulaması yapıp roll cage i amortisör kulelerine destek olarak bağlatıp ayrıca amortisör kulesinden alt travers yada travers bağlantı noktasına destek atsaydın o zaman iliklerine kadar hissedeceğin bir rijitlik elde ederdin.
Tabi bu benim görüşüm. Umuyorum ki sen benim saçmalamalarımdan çok daha fazla faydasını görürsün inşallah.
est olurmu saçmalama fln.Ben Türkiyede bu tarz konularla ilgilenen sorabileceğim insanların az olmasından forum okuyarak geneli toplayıp bir karar veriyorum.Yorumlarda dönüşlerde inanılmaz fark ettiğini gibi şeyler okudum.Dediklerin çok mantıklı keşke daha önce yazsaydımda
postunu okusaydım:)Neyse takınca iyi yada kötü yorumlarımı yaparım.Teşekkürler
fender brace leri takmadıysan bi ölçü için rica edebilirmiyim CAnım benim :D
[IMG]http://img845.imageshack.us/img845/2609/upet.jpg
Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[IMG]http://img703.imageshack.us/img703/6563/1ya4.jpg
Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
evet aracıma fender braceleri taktım.Oem 0 cıvatalar aldım :D fazla almışım yastığımın altına koydum.
Gt spec tercih etmem beni yanıltmadı çuk oldu ve kapı ayarı için yapılmış civata boşlukları tam yerindeydi.
İlk yola çıktığımda ön tarafında belirgin bir sertlik ve kararlılık vardı.
Düşük viteslerde burulma neredeyse yok oldu.
bir dahaki postumda dyno paylaşıcam :D inşallah
sapkami cikardim onume koyuverdim.. :icon_tup:
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim
[IMG]http://img62.imageshack.us/img62/6027/yxh1.jpg
Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
Nrg hub slim quick release ve Nardi deep corn
Otomatik sinyal attırmayı iptal etmeden yaptık
Alıştım güzelmiş:)
yıllarca soledım stı anahtarı sana on numara 5 yıldız olmuş.
Çok yakışmış kardeşim maşallah :)
Bende ngr kullnıyorum cok kalıtelı ve kullnıslı.. takıp cıkartmadan cok gzl. dıreksıyon olarak nardı cok aradım ama omp aldım :(..
Masallah cok hos bır goruutu.. Gostergeler yerıne bır maxıdıpslay nasıl olurdu?
Teybin çok façaymış kankaaaa
yapıosun be
söylencek söz zaten yok bu araçla ilgili nacizane görüşüm sol taraftaki kirlilik yerine, güzelce direge 3lü pod yapılabilir :)
Sana rakip olcam:)
sen oluyosan bittik abi :D
güzel sözün için teşekkürler 3 lü pod yerine ya racepak yada sol tarafa aynı şekilde pod yaptırmak ama işin ehli birine
kanka böğle bizde muzik olmadan gaza gelemiyoz:D
:D :D hahaha gel dokun kardeşim ne olcak:D
abi çok teşekkür ederim çok sagol:)
maxi yerine racepak düşünüyorum.
Nrg dediğiniz gibi güzel mal memnunum şimdilik inşallah sıkıntı çıkarmaz
istanbulda olsam zaten bi sonraki pist gününde yanındaydım :D yanın olmasa gopro niyetine tavanına bağlardım kendimi gelirdim ama :D
her şey çok güzel olmuş.
Eveet arabayı uzun zamandır yatırıyor arada çalıştırıyordum:D Dedim sıkıldım birşeyler yapalım.
Gt2876 iyi bir arkadaşa sattım ve ardından pt5858 82ar aldım.
Turboyu alırken dou bey uzaklardan çok yardımcı oldu çok teşekkür ederim.
Biraz uğraştık gene ama işimizi garantiye aldık
Emme housingindeki civatalar çinko kaplama demirdi
paslanmazdan civata yaptırdık.
Turbo tahmin ettiğimden erken doluyor kafam çok:D karıştı
0.8 yay taktım aşağsı basmam artık:D yetti canıma
http://s13.postimg.org/vhuxk2fbb/20140314_145035.jpg
http://s13.postimg.org/c1a7xjk7b/20140317_113005.jpg
http://s13.postimg.org/ewrwi5dl3/20140317_143055.jpg
http://s13.postimg.org/pywzgl7nr/20140320_170548_1.jpg
http://s28.postimg.org/qay89yq2l/20140321_144505.jpg
janafar masallah... yanlis mi goruyorum wastegate kaputtan disari mi cikiyor? :)
Seçimlerini çok başarılı buluyorum. Ellerinize sağlık, kazasız belasız sürün.:icon_tup:
Lafımı olur Onurcum, bb gt28 ile aynı devirde dolması benide şaşırttı doğrusu, iyi de oldu. 62 alsaydın çok yukarılara çıkacaktı devir bandı, piste çıktığında ya da günlük kullanımda zevksiz olurdu. JB olarak en iyi seçenek bence 2 litrede, hatta en iyi f/p turbosu diyebilirim.
Bas lan artık 28 psi :D