User Tag List

Sayfa 6/7 İlkİlk ... 4567 SonSon
118 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: RoadRunnerEvo (Evo 9 Time Attack Projesi)

  1. #96
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı güneşbalkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gerçekten sunumuyla işçiliğiyle titizliği ile muazzam bi proje olmuş.2 bar için herhangi bir geliştirme olucak mı? Teşekkürler
    Enjektorler 2000cc ile degisecek hepsi bu


    Alıntı ChtArdARSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gunes abı gercekten harıka oldu rengı vs ıle taslak resım var ne sekılde olucak dıye?
    Wide body konusunda ben DTM tarzi dusunuyorum, ciddi bir genisleme gerekiyor cunku. Bu capta bir genislemeyi apr, voltex ya da bunun gibi hazir markalarla saglamak imkansiz. max +30mm genisleme imkani taniyor bu markalar bana lazim +100mm camurluk basi

    Kafamda bu tarz birsey var.
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  2. #97

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gunes G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Enjektorler 2000cc ile degisecek hepsi bu




    Wide body konusunda ben DTM tarzi dusunuyorum, ciddi bir genisleme gerekiyor cunku. Bu capta bir genislemeyi apr, voltex ya da bunun gibi hazir markalarla saglamak imkansiz. max +30mm genisleme imkani taniyor bu markalar bana lazim +100mm camurluk basi

    Kafamda bu tarz birsey var.
    20cm fazla iz acikligi Tr pist sampiyonasinda bile olay yaratabilirsin hehe

  3. #98
    hasan çağri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.039
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fotoğraf gözükmüyor malesef Çok merak ediyorum daha da şahane olacaktır.

    Ama sormak istediğim bir şey var neden direk 295 taban, düşündüğünüz lastikteki en uygun ölçü olduğu için mi yoksa başka bir hesap mı yaparak seçtiğiniz?
    Lastik tabanlarınız bir anda çok acayip artmış olmasının dezavantajı olmayacak mı?
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    seni yapan mühendisin doşaklarını boynuma dolarım beeee

  4. #99

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    eskişehir,
    Mesaj
    341
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah bahara daha cok var,arada yıkatıp fotolarını koy şöyle,bizde keyiflenelim

  5. #100
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hasan çağri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fotoğraf gözükmüyor malesef Çok merak ediyorum daha da şahane olacaktır.

    Ama sormak istediğim bir şey var neden direk 295 taban, düşündüğünüz lastikteki en uygun ölçü olduğu için mi yoksa başka bir hesap mı yaparak seçtiğiniz?
    Lastik tabanlarınız bir anda çok acayip artmış olmasının dezavantajı olmayacak mı?
    En buyuk ana sikinti bu degisikliklerden sonra bozulan suspension geometry olacak bu ikisi disinda geri kalan yan etkiler onemli degil. Gerek frenaj gerek yanal tutunma icin su an ki 245'ler yetersiz. 295 net rakam soylemis gibi olmayayim ama bu civar bir lastik olacak. Mumkunse dik omuz olursa daha da guzel olur tabi

    Ikinci en buyuk dezavantaj direksiyon hissiyatindaki azalma olacak ama bu da tecrube ile ustesinden gelinemeyecek bir engel degil. Ayni pisti done done artik nereye kacla girince ne yapiyor ister istemez bir noktadan sonra ezbere kayacak. O noktadan sonra zaten hissiyattan kaybedilen contact patch'ten 2 kati olarak geri donecek...

    Dusundugum tek bir lastik yok acikcasi, hangisini bulabilirsem o olacak. Michelin olur, nitto olur, yokohama olur hepsinin piste uygun lastigi var. Dedigim gibi hangisi denk gelirse artik.


    Alıntı 328ia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah bahara daha cok var,arada yıkatıp fotolarını koy şöyle,bizde keyiflenelim
    Kapali garajda yatiriyorum ama islemlere baslayinca elimden geldigince fotograf eklemeye calisirim.
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  6. #101
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Onrcn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    20cm fazla iz acikligi Tr pist sampiyonasinda bile olay yaratabilirsin hehe
    1515 ten 1715'e cikartmayi planliyorum
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  7. #102
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selam Gunes,

    Pasa'da gormustum dyno gununde aracin gercekten harika duruyor ve guzel rakamlar cikarmisti o gun.

    Bir sorum olucak.

    KW Clubsport neden dusunmedin?

    Baska Top Mountlar mi kullaniyorsun Variant 3'lerle yoksa?

  8. #103
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Burak Kasim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam Gunes,

    Pasa'da gormustum dyno gununde aracin gercekten harika duruyor ve guzel rakamlar cikarmisti o gun.

    Bir sorum olucak.

    KW Clubsport neden dusunmedin?

    Baska Top Mountlar mi kullaniyorsun Variant 3'lerle yoksa?
    KW variant 3 ile beraber top mount gelmiyor ayrica aliyosun zaten, ustten tum ayarlari mevcut, ekstra 600euro olmasi lazim topmountlarin.

    Clubsport neden dusunmedim cunku ben bu coilover'i aldigimda degil istanbul park, izmit korfez bile kapaliydi ya da yeni acilmisti tekrar tam hatirlayamiyorum 2.5 sene oldu. O zaman korfez'e bilenmistim ve gunlukte kullanabilecegim bir coilover olmasini istiyordum, simdi olsaydi sadece pist dusundugum icin clubsport hatta baska markalara yonelirdim moton filan gibi.

    Ben korfezi hesap ederken istanbulpark butun operasyonu degistirdi, henuz adapte olamadik zaten, ne iz genisligi yetti ne guc yetti ne lastik olcusu yetti. Istanbul park cok farkli bir pist, korfezde agility daha onemliyken park'ta aracin iki onemli seyi var, biri brute power denilen gucu -ki guc olmadan istanbulparkta rekor zamanlar icin hicbir sansiniz yok- ikincisi de aracin durma kapasitesi. Erken durabilen super fark yaratiyor pistte, dolayisiyla hafif arac ve genis contact patch yani surtunen lastik yuzeyi gerekiyor.

    Ben pistteyken sanzimanda ve suspension geometrisinde yasadigimiz sorunlar/hatalar disinda ilk fark ettigim aracin iyi duramadigi oldu. Limit frenle bile gercekten durmak istemiyordu agirligindan oturu. 1430kg + 155kg ben + 80 kg serkan toplamda 1665 kg gibi ciddi agirliga sahip bir kutleyi durdurmak icin 245'ten daha buyuk lastiklere ihtiyac varmis bunu gordum. Fren bias'ini arkaya kaydirmak icin ayari degistirdigimde arka frenlerin havasinin muhtemelen tam alinmamis oldugunu fark ettim keza freni arkaya kaydirdikca pedal bosaldikca bosaldi, mecbur one dogru kaydirmak zorunda kaldim geri.

    Biz hop lap mantigi ile yaristigimiz icin oyle 6-8 pot caliperlere 10000dolarlik fren sistemlerine ihtiyacim yok, zaten frenlerim su an 2,5 tur istismar edilerek kullanilmayi kaldiriyor ama limiti bu, 2,5 tur sonra pedal dipte ve lastikler kilitlenmez hale geliyor, ama 2,5 turda zaten ben hop lap'imi atar sogutmami yaparim o yuzden stock caliper devam simdilik.
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  9. #104
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Bu kadar genişlettikten sonra yürüyende neler yapacaksın? Lastik genişliği çamurlukları doldurmaya yetecek mi. En önemlisi body işini kime yaptırıcan

  10. #105
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu kadar genişlettikten sonra yürüyende neler yapacaksın? Lastik genişliği çamurlukları doldurmaya yetecek mi. En önemlisi body işini kime yaptırıcan
    Bende bilmiyorum inan su an kime yaptiracagimi ama sebo'nun kanina girmeyi planliyorum, kis uzun
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  11. #106
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    1-2 kere daha çıkaydın yahu, 1 kere çıkıp hemen projeye girişmekte olmaz ki

  12. #107
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1-2 kere daha çıkaydın yahu, 1 kere çıkıp hemen projeye girişmekte olmaz ki
    Eksikleri gorduk, sanzimani ve suspansyonu duzeltip ciksak 2:20-2:25 arasi anca olur, dahasi gelmez. Daha ciddi seylere ihtiyac var 2:20 altina inmek icin, iz lazim iz, kocaman lastikler lazim vs yoksa bu isler kolay degil adamlar bildigin supersportla geliyor piste
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  13. #108
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Sen bu haliyle dibini gör, birde dtm halinle görürsün. En azından pist üzerinde ki tecrübeni arttırmış olursun.

    SS'leri hiç sorma moral bozuyorlar

  14. #109
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Variant 3 ve Clubsport ayri dunyalar gercekten.

    %100 emin olmamakla birlikte Variant 3'e Top Mounts yok diye biliyorum, Clubsport icinde ikiye ayriliyor, biri Top Mountli, digeri Top Mount'siz modeli.

    Gerci Serdar usta her turlu Top Mount takar orasida baska, onceden baska araca HKS Top Mount takmisti ama bolt-on olmayabilir dedigim gibi upgrade etmek istersen.

    DTM isinden once daha kolay gelistirebilicegin yerleri gelistirirsen daha mantikli olur gibime geldi, DTM yapmak cok kolay olmasa gerek.

    Top Mountlar, Sway Barlar, Bushing Kit, On ve Arka BBK, degisik lastik kombinasyonu diye uzar liste, DTM'den daha oncelikli su saydiklarim.

    Evo'ya olan suspansiyon parcasinin hatti hesabi yok sonucta.

    DTM yaparsanda cok degisik ve extreme birsey olur kesinlikle ondan suphem yok ama oncelikler diyorum ben her zaman.

    Serdar Usta kontrolu esliginde bu isleri yapan biri war kim bilmiyorum ama cok guzel iscilik cikariyor.

    Serdar Usta bu isi en guzel yapicak ustalardan biri olabilir, cok titiz oldugu icin, ona sormadan yaptirma kesinlikle.

    Kolay gelsin, merakla bekliyorum gelismeleri.

  15. #110
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaslar top mountlarim var zaten bakiniz mor mor parliyorlar


    Su an arac "onden kayiyorum suspansyon geometrisi ve sertligi ile oyna" ve "daha buyuk lastik istiyorum" diye bagiriyor, dolayisi ile ilk hedef geometri ayari, yetmezse lastik ve sway bar. Bu da wide body'den geciyor keza 245 bile surtuyor su an arka camurlugun icine.

    Hazir wide yapmisken adam gibi yapip iz acikliginida arttirmak mantiga uygun geliyor ama herseyin birde eksi yonu var, izi actikca geometri daha da bozuluyor, en guzeli salincaklarla filan izi genisletmek ama bu seferde aks maks degistirmek gerekiyor. O yuzden ilk is 10.5 jant ustune 295 lastik ve yaklasik 50mm spacer ile izi sagdan soldan 100mm acmak.
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  16. #111
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Bilmediğimden soruyorum, şu an süspansiyon ayarlarını olması gerektiği gibi yapamadığınız için mi eksiklerin var, bahsettiğin işlemleri yaptıktan sonra süspansiyon ayarlarını olması gerketiği gibi yapabilecek misiniz?

  17. #112
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilmediğimden soruyorum, şu an süspansiyon ayarlarını olması gerektiği gibi yapamadığınız için mi eksiklerin var, bahsettiğin işlemleri yaptıktan sonra süspansiyon ayarlarını olması gerketiği gibi yapabilecek misiniz?
    Ben suspansyonun sertlik ayarini sehir icinde duzgun gidecek sekilde yaptim ama pistte asiri traction olmasindan oturu + piste cikmadan 1 gun once arka diffransiyeli mekanik kilitli ile degistirdigimiz icin arac haliyle manyak gibi kafadan kaydi pistte. Hata bende yani tekrar degistirmek gerekiyordu ayarlari, cok fark etmez diye dusundum arka diff ve usendim

    Bunun yaninda "0 toe" denemesi yaptik ilk ciktigimizda, normalde dive'a cok etkisi olur ondeki toe out'un, ancak bir kesim bu isten anlayan arkadasta 0 toe hakkinda teorilere sahipler, denemeden goremeyecegim icin denedim ve bir dahaki sefer 2mm filan toe out yapmaya karar verdim keza toe olmadan istedigimi alamadim, tabi bu uygunsuz compression&damping ayari yuzunden de kaynaklaniyor biraz aslinda.

    Neyse iste ayar kismi kolay ama vakit alan, deneye deneye bulunabilecek birsey. Ilk cikacagim organizasyon 1 tur atip 1 pite girecegim ve bu sefer pitte gerekli degisikleri yapacagiz. Ufaktan bir takim kuruyoruz bu arada, hem birbirimize yardim edip hemde beraber yarismak icin, henuz lansman yapmiyoruz ama merak uyandirmak icin manyel verebilirim http://www.teamunderdogs.com
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  18. #113
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Top Mountu extradan alabilmek iyiymis, V3 lerde bunun oldugunu bilmiyordum, ogrenmis oldum.

  19. #114

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    son ayarlarla arac normal bir evodan dahami cok onden kayiyor, yani bilmiyorum normaldeki tepkileri nasil evonun ama sanki normalden fazla gibi bahsetmissiniz.
    on tarafin kamberi nasil

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •