41 kere masallah müthiş herseyiyle ben sadece kaputtaki havalandırmayı begenmedim yani oval bi tasarım olsaymıs arabanın tarzında daha iyi olurmus sanki![]()
JDM..
Emeğinize sağlıkHarika bişey çıkacaktır eminim.
Haktan Otomotiv- Çıkma ve Orjinal Yedek Parça İvedik/ANKARA
06 VKN 43 Zubaru Teknika İnterneyşınıl
Konuyu baştan sona okurken babamın dil altı kalp hapı yardımıyla bitirdim maşallah mükemmel bir proje abicim allah utandırmasın inşallah bi aksaklık yaşamadan direksiyonuna oturursun![]()
maşallah tek kelime ile bir an avrupadan bir konu okuyorum sandım allah gönlünüze göre versin evlat dediğin böyle olur
Toyota Forever
Yeni güncellemeleri yakında yayınlayacağım, emin olun beklediğinize değecek arkadaşlar![]()
was ist das?
das is auto
tebrikler mükemmel ötesi.merakla takip ediyorum
bi de o renge jant rengi olarak sarı güzel olabilir nacizane fikrimvolk te37
yada bunun gibi
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...54643747/detay
Herkeze tekrar teşekkür edelim ve projeye tekrar can verelim....
Geçtiğimiz hafta epey gergin anlar yaşadım FixOto ile !
Umarım bu gerginlikler son olur.
Gerilmemin başlıca sebebi mekanik olmamasına rağmen, araç kaportasında ufak tefek revizyonlar ( scoop ve arka çamurlukların 1.5cm genişletilmesi, sis farı ve logo iptalleri arka plakalık revizyonu, custom tamponlar ) gibi basit uygulamalara rağmen 3 ayı geçen bekleme süresi, daha halen bitmyen eksik, sıkıntılı işler.
Ki, yukarıda bahsettiğim revizyonların bir çoğunu kendim yapmama rağmen...
Neyse dediğim gibi umarım artık bu derece gerilmem.
Konuya dönelim , araç içi motor havuzu bagaj içi boyandıktan sonra, pütürüde atılmıştı. Ancak özellikle pütür konusunda endişelerim vardı, şöyleki, yürüyen aksamın bir kısmı araç üzerindeyken atılmıştı pütür! Kısaca amortizörler kollar mevcuttu, en azından arkalar için.
İçime sinmedi bende aldım alet edavatı daldım yürüyene ve ne var ne yoksa boşalttım araçtanTekrar pütürlenip en ince noktaya kadar istediğime yakın bir hal aldı sonunda
Daha sonra sıra geldi izolasyona..
Aracın toplanma sırası şu şekilde, yoklama boyası, ön göğüs izolasyon, motor içi elektrik ve kablolama, Aydoğdu Garaj, yürüyen ve motor montaj, tekrar FixOto, boya ardından final izolasyon,elektrik, döşeme, tekrar Aydoğdu garaj,son olarak ilk marş, kısaca bu proje bitmez
Ha birde araya bir yere Mustafa Genç sokacam, elektrik motor havuzu modu için
Alışkanlığımız gereği konunun devamını yine fotoğraf ve videolara bırakayım.
İyi seyirler...
İzalasyon malzemesini merak edenler olabilir : İzopropen 6mm, oldukça hafif bir malzeme, çoğunlukla ses yalıtımı, ısı için çok başarılı değil bir yüzeyi yapışkanlı ancak diğer yüzeyi korumasız bu yüzden ekstra alüminyum bant takviyesi yaptım.
Sadece ön göğüs izolasyonu aralaıksız çalışmayla 4.5 saatimi aldı ki ben yavaş çalışan biri değilim! kısacası biraz gözüm korkmadı değil![]()
Abi her zaman ki gibi güzel gidiyor.Fotolardan bile pütürün ne kadar temiz yapıldığı belli, ki çoğu araçtaki gibi gelişi güzel sıkılıp ustaların tabiri ile çok olsun aksın bir şey olmaz yalıtım olur akıntılarının a'sı olmamış...
Yalıtım için ayrıca kolay gelsin abi, sabrın sonunu zorlayacak bir bölüm bence orası.Merakla, hatta ekran başında çatlayacak kadar merakla boyayı bekliyoruz.![]()
''Ağırbaşlı ve zarif bir şekilde süzülüyorum.Gözüm hep Yıldızda ama, aksi mümkün değil ki, sanki yol gösteriyor.''
Ve nihayet cumartesi Aracım kupa halinde tekrar Aydoğdu garaja döndü
Projeye başladığım günden beri, aktif olarak en az katkımın olduğu genelde izleyerek geöirdiğim, hiç bir sorun görmediğim, dikkatli, doğru ve hızlı bir ygulamaya tanık oldum Aydoğdu Garajda! Benim gibi titiz, güvenilir, sanki kendi parçalarını, kendi malını kullanır monte eder gibiydi, Hem Mustafa, hem Mehmet hemde ekibin diğer üyeleri. Gerçekten çok tatmin oldum. Çünkü takılacak tüm parçalar henüz kutularındaydı! Hiç birinin kötü muameleyi hak ettiğini düşünmüyorum
Çok eğlendiğim saatler geçirdim Aydoğdu Garaj da.
Bu Nedenle başta Mustafa Aydoğdu, mehmet ve tüm garaj ekibine teşekkür ediyorum..
Aracım kısa bir süre Mustafa da konuk olacak. Yürüyen aksam komple fren sistemi, motor tekrar araca monte edilecek, sanki fabrika sından modlanarak çıkan bir 2014 model Del Sol gibi
Yine eski alışkanlığımız ile fotolar ve video anlatımı ile devam edelim.
şu enstantane ye dikkat, başta Mustafa ve ekibin diğer kalan üyelerinin enerjisinin bittiği andır.. Bu yüzden bende paydos edip garajdan ayrıldım, Mustafa bana daha ilerde de lazım
Honda Crx Del Sol driveline and install bushing part 1 - YouTube
bu araç fabrikada böyle özen ve işçilik görmemiştir. ilk marş videosunu sabırsızlıkla bekliyorum. evlat dedikleri bu olsa gerek.
Sonunda yeni yürüyen bileşenlerini frenleri kupaya bağladık ancak kötü bir sürpriz ile karşılaştım, henüz 300km de olan lenso s2 jantlarım ve R002 lerimin bulunduğu lastik-jant kombinasyonum ön ve arka yeni fren sistemine küçük geldi
Yeni foto ve güncellemeleri yakında ekleyeceğim.
gerçekten çok iyi arkadaşlarında dediği gibi fabrikada bile böyle yapamazlar ömürlük oldu araç gerçekten severek takip ettiğim konulardan biri![]()
1993 Peugeot 106 1.4 - 1997 Citroen saxo 1.4
1995 Fiat Uno 70s 1.4 - 1992 Renault R9 1.4
2005 Renault Kangoo 1.5 dCi - 2005 Opel Corsa 1.3 CDTI
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)