User Tag List

Sayfa 16/42 İlkİlk ... 6141516171826 ... SonSon
788 sonuçtan 286 ile 304 arası

Konu: 2014 Model Del Sol Projem.

  1. #286

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    56
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Yürüyen montaj devam..

    Yürüyen montajı ile konumuza ve projemize devam edelim.
    Bu kısımda eksik kalan komple fren sistemi güncellememiz, el freni güncellememiz, ufak tefek tadilatlarında yer aldığı güncellemelerimizi içermekte, alışkanlığımı bozmadan yine sadece fotoğraflar ile ifade etmeye devam ediyorum.


































    Ve yıkıldığım an Mevcut jant lastiklerim henüz daha 300*400km kullanılmıştı, ancak ne yazıkki sığmadı



    Bunlar yerine Advanti 17" 4x100 Ultra Light ( 6,9kg. ) krom renkte jantlar ve Bridgestone Potenza S001 215/45/17 sipariş vermek durumunda kaldım..


  2. #287

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    56
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Motor toplama

    Evet sıra geldi aracın kalbine,

    Motor bloğu, üst kapak hariç tüm parça ve bileşenler değişiyor .
    Yine herzaman ki gibi fotolar eşliğinde anklatıma devam ediyorum.

    Not: Proje başlangıcında Piston sıkıştırmamız 9.8cr idi ancak vaz geçtim ve şu an montajda ki sıkıştırma 11.2 cr oldu.












    Merak edenler için Piston blok montaj videosu

    https://www.youtube.com/watch?v=fQtAt-zga20
    BORKED

  3. #288

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    56
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Motor toplama devam..

    Aynı hızla devam ediyoruz, bu gün epey bir foto ile güncelleme yapacağım, gördüğünüz gibi

    Motor bloğu, üst kapak hariç tüm parça ve bileşenler değişiyor .
    Yine herzaman ki gibi fotolar eşliğinde anklatıma devam ediyorum.








































  4. #289

  5. #290
    Erukay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Yalova
    Mesaj
    174
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah çok güzel ilerliyor proje.

    Elinize emeğinize sağlık
    Astra G Coupe Z20LET

  6. #291
    President - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    482
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu aşamadan sonra işin incelikleri başlıyor. Projenin gıcık kısmı yani

  7. #292
    Shinigami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuyu başından beri bende takip ediyorum. Herşeyiyle Mükemmel ötesi bir çalışma (Kaput hariç) elinize, emeğinize sağlık, kesenize bereket...

    Yalnız benim kafamı kurcalayan bir kaç şey var müsaadenizle sormak isterim..

    Öncelikle Emme içerisine yaptığınız sistemde petek kullanmadığınızdan ötürü havanın daha az noktaya temas ederek geçerken daha az soğuması yada etkisiz olması durumu mevcut olabilir mi? Sonuçta üst devirlerde yüksek flowdan dolayı soğutma kanallarına (peteğe kıyasla) daha az temas edecek.(tabii ki kişisel düşüncem).

    İkinci bir kafamı kurcalayan mevzu ise Motora bu çok kadar soğuk hava vermek gerekli midir? (Su sebili muhabbetinden bahsediyorum) Motordan en yüksek performansı alabilmek için havanın ortalama sıcaklığı kaç derece olması gerekli? Ayrıca Sıcak yanma odasına sürekli aşırı soğuk hava vermek gömleklerde veya pistonlarda sıcak-soğuk farkından dolayı ileriki zamanlarda hasara yol açar mı ?

    Çok oldu ama son olarak aküyü bagaja alıp kabloları gizlemeyi düşünüyor musunuz? (Onuda yaparsanız )
    Alıntı taytay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yeni motor yapmış sonra ustasıyla çıkıp gazlamış *** dynosuna göre 210 hp olduğuna karar vermişler biz hala çabalıyalım yıl olmuş 2014

  8. #293
    Emre Ekrem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gene bir solukta okudum, proje ilerledikçe çok daha keyifli hale geliyor, başarılar dilerim.
    /// PEUGEOT SPORT
    Undertaker

    PSA Brothers

  9. #294
    Dr.Ecu Chiptuning KCANN_220 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abıcım masAllah rabbım nazarlardan korusun gercekten kusursuz ılerlıyor ınanın canlı gorsenız cok daha guzel her cıvatası her noktası ınce ayrıntısı mukemmelık gosterıyor ustamın ellerıne saglık serhat abı kesene bereket..
    __ATA MOTORSPORT & ENGINEERING__
    DR.ECU ---MOTUL --- EBC BREAKS

  10. #295

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    56
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Jant lastİk

    Yeni Jantlar bu gün elime ulaştı, valla siz ne dersiniz bilmem ama ben çok beğendim ve tüy gibi hafifler, ( 6,9kg lik bir tüy nasıl olursa o kadar )



  11. #296
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel güzel jantlar güzel çeviz

  12. #297

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    56
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Shinigami Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuyu başından beri bende takip ediyorum. Herşeyiyle Mükemmel ötesi bir çalışma (Kaput hariç) elinize, emeğinize sağlık, kesenize bereket...

    Yalnız benim kafamı kurcalayan bir kaç şey var müsaadenizle sormak isterim..

    Öncelikle Emme içerisine yaptığınız sistemde petek kullanmadığınızdan ötürü havanın daha az noktaya temas ederek geçerken daha az soğuması yada etkisiz olması durumu mevcut olabilir mi? Sonuçta üst devirlerde yüksek flowdan dolayı soğutma kanallarına (peteğe kıyasla) daha az temas edecek.(tabii ki kişisel düşüncem).

    İkinci bir kafamı kurcalayan mevzu ise Motora bu çok kadar soğuk hava vermek gerekli midir? (Su sebili muhabbetinden bahsediyorum) Motordan en yüksek performansı alabilmek için havanın ortalama sıcaklığı kaç derece olması gerekli? Ayrıca Sıcak yanma odasına sürekli aşırı soğuk hava vermek gömleklerde veya pistonlarda sıcak-soğuk farkından dolayı ileriki zamanlarda hasara yol açar mı ?

    Çok oldu ama son olarak aküyü bagaja alıp kabloları gizlemeyi düşünüyor musunuz? (Onuda yaparsanız )
    Müsade etmek ne demek.. Elbette zevkle cevaplarım, hatta bilenler katılsa bu konuda aydınlanmış olurum ama ne yazık ki bu benim konumda pek olmuyor

    Gelelim Internal soğutma sistemimle ilgili sorunuza, evt benimde şüphelerim var, acaba yeterince soğutma sağlarmı diye? Umudum sadece sağlaması yönünde, petek koymaktı ilk hedefim belki hatırlarsınız, hatta video da koymuştum . Ancak hem peteği sığdıramadım hemde bu sefer flow da aşırı bir kayıp olur tereddütü yaşamıştım. Benim sistemde flow daha rahat olacak ancak, bu sefer komple emme manifoldunun tüm yüzeyleri soğuyacak, güvendiğim ayrıntı bu, çünkü sağ ve sol sıvı depoları aliminyum gövdeye kaynaklı buda ısı yayılımını tüm gövdeye yaymakta, ilave olarakta 10 mm dış çapta 7 adet sıvı borusu kullandım. umarım açıklayıcı olmuştur.

    Bu ikinci soru aslında benimde en merak ettiğim ayrıntı, tek bildiğim ise ne kadar soğuk hava o kadar avans ve düğük detanosyon sebebi, bir bilen açıklasada bende aydınlansam

  13. #298
    Apocaltique - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    257
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gerçekten 2014 olmuş, ben böyle parça listesi, böyle emek, böyle proje görmedim, duygularıma tercüman oldunuz, hedefim bu

  14. #299
    Mutu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    38 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ortaya çıkan ürün çok iyi olacak. Jant seçimi de çok başarılı.
    Instagram: mutusgarage

  15. #300
    Shinigami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SERHAT07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Müsade etmek ne demek.. Elbette zevkle cevaplarım, hatta bilenler katılsa bu konuda aydınlanmış olurum ama ne yazık ki bu benim konumda pek olmuyor

    Gelelim Internal soğutma sistemimle ilgili sorunuza, evt benimde şüphelerim var, acaba yeterince soğutma sağlarmı diye? Umudum sadece sağlaması yönünde, petek koymaktı ilk hedefim belki hatırlarsınız, hatta video da koymuştum . Ancak hem peteği sığdıramadım hemde bu sefer flow da aşırı bir kayıp olur tereddütü yaşamıştım. Benim sistemde flow daha rahat olacak ancak, bu sefer komple emme manifoldunun tüm yüzeyleri soğuyacak, güvendiğim ayrıntı bu, çünkü sağ ve sol sıvı depoları aliminyum gövdeye kaynaklı buda ısı yayılımını tüm gövdeye yaymakta, ilave olarakta 10 mm dış çapta 7 adet sıvı borusu kullandım. umarım açıklayıcı olmuştur.

    Bu ikinci soru aslında benimde en merak ettiğim ayrıntı, tek bildiğim ise ne kadar soğuk hava o kadar avans ve düğük detanosyon sebebi, bir bilen açıklasada bende aydınlansam
    O zaman merakla internal soğutma sisteminin çalışmasını beklemekten başka çarem yok gibi

    Hava sıcaklığı ile ilgili de Techturkey'de Sadece Ufak bi tartışma bulabildim... http://http://www.techturkey.com/for...-iliskisi.htmlDiğer taraflarda pek de açıklayıcı birşey yok. Sadece KTU'nün bir araştırma tezi vardı deney şeklinde onunda bizim bildiklerimize bir artısı yok gibi... Neredeyse eksi derecelerde olacak olan bir soğuk emme sistemi nasıl çalışacak ve performansa etkisi nasıl olacak takipteyim... Galiba siz deneyince görmüş olcaz

    Jantlar güzel seçim bu arada Kolay gelsin...
    Alıntı taytay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yeni motor yapmış sonra ustasıyla çıkıp gazlamış *** dynosuna göre 210 hp olduğuna karar vermişler biz hala çabalıyalım yıl olmuş 2014

  16. #301

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    56
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Shinigami Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O zaman merakla internal soğutma sisteminin çalışmasını beklemekten başka çarem yok gibi

    Hava sıcaklığı ile ilgili de Techturkey'de Sadece Ufak bi tartışma bulabildim... http://http://www.techturkey.com/for...-iliskisi.htmlDiğer taraflarda pek de açıklayıcı birşey yok. Sadece KTU'nün bir araştırma tezi vardı deney şeklinde onunda bizim bildiklerimize bir artısı yok gibi... Neredeyse eksi derecelerde olacak olan bir soğuk emme sistemi nasıl çalışacak ve performansa etkisi nasıl olacak takipteyim... Galiba siz deneyince görmüş olcaz

    Jantlar güzel seçim bu arada Kolay gelsin...
    Valla - derecelere inecek waterChiller projemi uygulayacak pek sabrım ve vaktim olmayacak sanırım radyatör ile klasik sıvı soğutma uygulayacağım , şimdilik

    Bu arada verdiğin link çalışmıyor?

  17. #302
    Shinigami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SERHAT07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla - derecelere inecek waterChiller projemi uygulayacak pek sabrım ve vaktim olmayacak sanırım radyatör ile klasik sıvı soğutma uygulayacağım , şimdilik

    Bu arada verdiğin link çalışmıyor?
    Aynen link olmamış Edit olarak tekrar deniyorum...

    http://www.techturkey.com/forum/gene...sicakligi.html

    Dynoda Hava Sıcaklığı
    Alıntı taytay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yeni motor yapmış sonra ustasıyla çıkıp gazlamış *** dynosuna göre 210 hp olduğuna karar vermişler biz hala çabalıyalım yıl olmuş 2014

  18. #303
    Diyadin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    41
    Mesaj
    4.751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Serhat bey projenizde başarılar dilerim

    17 jantlarda muhtemelen tutunma amaçlı lastik ölçüsü seçtiniz.

    Nacizane fikrim görselliği ön planda olan bir araç için bir takımda 205 40 17 lastik kullanmanız.

    En azından foto çekimleri için coilleri sona indirip güzel bir görüntü elde ederdiniz.

    Tekrar başarılar dilerim

  19. #304
    Painkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    TR - İzmit
    Mesaj
    1.341
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuyu yeni gördüm ve hiç sıkılmadan 16 sayfayı da okudum, emeğinize hayran kaldım, nasıl birşey çıkıcak ortaya merakla bekliyorum. Kolay gelsin.
    '01 Black 106 GTI / '01 Silver Clio RS / '99 Blue 106 GTI / '02 Silver Civic Type R / '11 White Polo GTI / '02 Blue Bugeye STİ

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •