Orjinal Porsche'den daha orjinal.. :) Daha yerine alistirma asamasinda. Bitince fena olacak..
http://i1152.photobucket.com/albums/...psf696038a.jpg
Printable View
Orjinal Porsche'den daha orjinal.. :) Daha yerine alistirma asamasinda. Bitince fena olacak..
http://i1152.photobucket.com/albums/...psf696038a.jpg
Herşey mükemmel gidiyor maşallah... bence gösterge podundaki göstergelerin ortasın analog bir porsche saati olmalı..
Ve sonunda Iskender ustanin sanat eseri custom race headers'imiz son test fit asamasina geldi. Inanilmaz dar yere ragmen sagolsun beni kirmadi ve 48'lik borularla sanatini konusturdu. 48 mm (OD) runnerlar ve 4-to-1 merge collectorla beraber Cayenne platformu icin yapilabilecek dunyadaki en iddiali header tasarimi diyebiliriz herhalde. Zaten Techart ve FVD'den baska header yapan yok Cayenne'e. Onlarin yaptigi da fabrika manifoldun nerdeyse aynisi.
Her 2 tarafin headerslarini tamamlayip aracin ustunde son alistirmalari yaptiktan sonra wastegate cikisini ve headerlarin ustune custom heat shield yapacagiz.
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps7bfdc37f.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps5c3058b8.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...psb521f1a8.jpg
Iskender ustanin sanat eserleri.. Sag tarafin testi ve alistirilmasi bitti gibi. Sol tarafi da monte edip wastegate icin bir yer ariycaz..
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps5a428e10.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps450e8e8c.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...psb5e6c966.jpg
aem wideband çok kalitesiz durmuş bence.
innovate cok daha sık durucaktır, içerideki lüks havayı bozmaz. aem basit kaçmış görüntü olarak
Aslinda basta Innovate wideband siparis etmistim ama sonra innovate wideband ile ilgili sorunlari duyunca AEM'i tercih ettim. Beyaz background ve gumus bilezik konulunca daha modern ve sIk durur..
Alican'a katılıyorum daha güzel bir görüntü olacağına eminim, bu arada İskender usta gerçekten çok güzel bir işçilik yapmış tebrik ederim, projeniz çok güzel ilerliyor, umarım planlarınızın tamamını hayata geçirmiş olursunuz.
Tek kelimeyle sanat.. Su an dunyada Cayenne Turbo icin yapilmis en iyi header desek yeridir. Zaten bizim disimizda Techart ve FVD var bu platforma header ureten..
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps3eceb01d.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps2b11c1fc.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps70b89283.jpg
Buyuk ustalar is basinda.. :D
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps838b339c.jpg
Iskender usta yine sanatini konusturdu ve race headerlarimiz bitmek uzere. Bu arada setup'ta ufak bazi degisikliklerimiz olacak gibi gozukuyor. Sanata ve sanatciya saygi.. :D
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps34e70d88.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...psd2fcefe9.jpg
Takipteyim , Büyük Emek var projede.
Cayenne 957 Efsane zaten , Başarılar Abi :)
Hani bazen buyuk turbo koymak istersin ama sasede yer yoktur. Sen de kendi yerini kendin yaparsin ya. Iste oyle birsey.. :)
http://i1152.photobucket.com/albums/...psdafc647e.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps2944219e.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps49f0f88f.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps28eb57c6.jpg
iskendere ızdırap olmuş gibi. Ek noktaları belli ediyor ne kadar uğraştırdığını.
Race headerlarimiz bitmeye yakin...
http://i1152.photobucket.com/albums/...psbe0519a4.jpg
Ayrinti detaylarda ve icinde gizli..
http://i1152.photobucket.com/albums/...psb981552f.jpg
Zor kararlar..
GTX2867 vs GTX3071
http://i1152.photobucket.com/albums/...psd1f80601.jpg
Stok turbo yanlis bilmiyorsam gt28 boyutuna cok yakin
Bence gtx3076
957 Cayenne TT stock turbolari bircok baska platformda da kullanilan Mitsubishi TD04-18T. GT28'den kucukler ama 350-370 HP max cikartabiliyorlar.
Gtx2867 480 HP max ve Gtx3071 570 HP max veriyorlar. 1140 HP'ye ulasmak gibi bir amacim yok ama daha dusuk boostta daha yuksek HP elde etmek istedigim icin 3071'i dusundum. Gtx3076 cok fazla ve setupa uyumsuz olurdu.
Adam gibi adam Iskender usta ve sanat eseri..
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps0da793dc.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps55b38b20.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps3dbf6144.jpg
vay be :D sanat eseri hakikaten
Iscilik ve detay kalitesi, olmayani yapma, taklit etmek yerine onculuk etmede meydan okuyoruz.
Dunyanin ilk ve tek twin GTX3071 Porsche Cayenne Turbosu..
http://i1152.photobucket.com/albums/...psct3zkbpd.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps2w1du9ar.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps0hbfcr2j.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...pspq4x1ubw.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...psn3ihckmg.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...pshodujlsr.jpg
Maasallah ilk marş gelsede sesinide duysak
Hey masallah baya ilerlemis proje ben bugun hakan abinin bir cayini icmeye gideyim merak ettim 30 nasil girdi oraya :)
30 mu aboow.
Twin 30 dün gece rüyama girdi birden basınç geliyor arabadan memnun değildiniz :)
Maslak sanayi All Star Team.. :)
http://i1152.photobucket.com/albums/...psevel5fex.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...psxj7iqmr6.jpg
Bu güzel projede, Maslak daki en iyi ustaları bir arada görmek. Paha biçilemez:):o:)
Dünyada bu kadar başarılı organize edilmiş başka bir 957 yoktur zannedersem, Maslak oto sanayisinin en iyileri bir arada.
Garage 764 Hakan abi
Keskinler mercedes porsche servis Fatih Keskin
Dizayn egzoz Savaş usta
gun tuning Tayfun abi
Ustaların kralları :)
Eşsiz bir proje olmuş bu kesinlikle..Emek gerçekten fazla..
Allah utandırmasın;sonuç mükemmel olacak denilebilir
Gercek sanat ve iscilik detaylarda gizli..
http://i1152.photobucket.com/albums/...psxmd54sc0.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...pslf82zitw.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...psqwlkg5fj.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...psluob3q6w.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps7t9ld042.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...psstiydyvb.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...pstbuesb1m.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...psizhoplpi.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps3amo2hsu.jpg
Uzun zamandir islerimin yogunlugundan guncel bilgi veremedim. Cayenne Turbo projemiz radikal hizli ve kaliteli bir sekilde gitmeye devam ediyor.
Dunyanin Ilk ve Tek su sogutmali air-to-water intercoolerli Cayenne Turbo'su.. 2 adet Garrett 750 HP air-to-water intercooler, custom dokum end tankler, vs..
http://i1152.photobucket.com/albums/...psat0aucsi.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...psnhcjczjp.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...psarhowdly.jpg
Bu arada unlu tunerimiz Oz'un 1500 HP'in yetmedigi kirmizi ve cok hizli bir arabaya program yaparken sIkIstigi dogrudur. Balata spreyi sIkarak cikarttik arabadan minnosu..
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps3ipmvahp.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...pssrjfeyac.jpg
Alttaki fotoğrafta 2500 hp var sanırım :D Maşallah viperın video su falan yok mu acaba :)
Fotoda yaklasik 3500 HP var. Arkada tam gozukmeyen Hakan abinin 1000+ HP sanat eseri Mercedes 500'u var. :)
Viper'la denemeye ciktigimizda koltuga gomulmekten video cekemedim. Uzerindeki eski lastiklerle Aslantepe otoparkindan TEM'e Maslak yonunde baglantida bir 300 gorup aksam 18 trafigine bodoslama dalmamak icin frenlere asildik. Yeni lastikler gelir gelmez V-Box ve video koyucam..
masallah gercekten buyuk bir emek ve caba var sabrinizdan cesaretinizden dolayi sizi tebrik ederim ayrica forumumuzdan boyle bir proje cikmasi cok gururlandirici forum adina
maşallah dış görünümde iyi motorda yapılan işlemlerde