User Tag List

Sayfa 5/17 İlkİlk ... 3456715 ... SonSon
320 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: King 957 Cayenne TT Extreme Wide Body

  1. #77
    ChuckBartowsKi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    458
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende de 2003 Cayenne S vardı 4.4i gerçekten dalga geçmediğim araç yoktu ve 3.000€ ya o zaman bir egzoz takmıştık aracın sesi performansı hepsi 10 numaraydı

    Sadece bir M5 ve bir 4.2quattro audi geçebildi onlarda bırak da geçsin

    Tek sıkıntım parçası pahalı ve yakıt... 100 TL ile ibre biraz oynardı o da en fazla 85 km giderdi ama basmamak imkansız olduğu için öyleydi

  2. #78

    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    45
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2003-2007 arasi 955 kasa benzinli motorlar ciddi sekilde benzin tuketimi yuksek araclardi. 955 kasa Cayenne S 4.5L V8 ve 340 HP ile guclu bir araba.

    957-958 benzinli motorlarin hepsi Direct Injection. Zaten her 2 kasada ayni benzinli motorlar kullaniliyor. Direct Injection benzin tuketimini bir hayli azaltiyor. 957 Cayenne Turbo basarak 20 L/100 km gidiyor. Yani km'de yaklasik 1 TL yakiyor. Varsin yaksin. Hele 8 vites tiptronic, start&stop ozelligi olan 958 Cayenne Turbo, Porsche'nin belirttigine gore ortalama 11.5 L/100 km gidiyormus ki bu rakami nasil yakaliyor bilmiyorum.

    Artik M5, Audi 4.2 quattro, vs. de gecemiyor.
    Stable of Twin Turbo Heart Breakers

  3. #79
    Nucleus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Kırşehir
    Mesaj
    50
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KING Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2003-2007 arasi 955 kasa benzinli motorlar ciddi sekilde benzin tuketimi yuksek araclardi. 955 kasa Cayenne S 4.5L V8 ve 340 HP ile guclu bir araba.

    957-958 benzinli motorlarin hepsi Direct Injection. Zaten her 2 kasada ayni benzinli motorlar kullaniliyor. Direct Injection benzin tuketimini bir hayli azaltiyor. 957 Cayenne Turbo basarak 20 L/100 km gidiyor. Yani km'de yaklasik 1 TL yakiyor. Varsin yaksin. Hele 8 vites tiptronic, start&stop ozelligi olan 958 Cayenne Turbo, Porsche'nin belirttigine gore ortalama 11.5 L/100 km gidiyormus ki bu rakami nasil yakaliyor bilmiyorum.

    Artik M5, Audi 4.2 quattro, vs. de gecemiyor.
    Bugatti'yi de geçiyor mu ? Saydığınız araçların teknik verilerin gerisinde bahsettiğiniz araç..

  4. #80
    ChuckBartowsKi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    458
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KING Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2003-2007 arasi 955 kasa benzinli motorlar ciddi sekilde benzin tuketimi yuksek araclardi. 955 kasa Cayenne S 4.5L V8 ve 340 HP ile guclu bir araba.

    957-958 benzinli motorlarin hepsi Direct Injection. Zaten her 2 kasada ayni benzinli motorlar kullaniliyor. Direct Injection benzin tuketimini bir hayli azaltiyor. 957 Cayenne Turbo basarak 20 L/100 km gidiyor. Yani km'de yaklasik 1 TL yakiyor. Varsin yaksin. Hele 8 vites tiptronic, start&stop ozelligi olan 958 Cayenne Turbo, Porsche'nin belirttigine gore ortalama 11.5 L/100 km gidiyormus ki bu rakami nasil yakaliyor bilmiyorum.

    Artik M5, Audi 4.2 quattro, vs. de gecemiyor.
    O veriler mükemmel özellikle 11.5l/100 km

  5. #81
    qatrio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    34-21
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben bu aracın yakıtını merak ediyorum
    Yüce F.U
    PoloGTİ-CooperS R53-W204 AMG

  6. #82

    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    45
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yukarida yazdigim gibi, basarak 20 L/100 km. Sport dugmesine ve gaza fazla basmadan daha az yakar belki ama gazlamadan surmek imkansiz gibi..
    Stable of Twin Turbo Heart Breakers

  7. #83

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KING Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2003-2007 arasi 955 kasa benzinli motorlar ciddi sekilde benzin tuketimi yuksek araclardi. 955 kasa Cayenne S 4.5L V8 ve 340 HP ile guclu bir araba.

    957-958 benzinli motorlarin hepsi Direct Injection. Zaten her 2 kasada ayni benzinli motorlar kullaniliyor. Direct Injection benzin tuketimini bir hayli azaltiyor. 957 Cayenne Turbo basarak 20 L/100 km gidiyor. Yani km'de yaklasik 1 TL yakiyor. Varsin yaksin. Hele 8 vites tiptronic, start&stop ozelligi olan 958 Cayenne Turbo, Porsche'nin belirttigine gore ortalama 11.5 L/100 km gidiyormus ki bu rakami nasil yakaliyor bilmiyorum.

    Artik M5, Audi 4.2 quattro, vs. de gecemiyor.
    4.2 quattro ok zaten performansı olan bir makine değil ancak e60 m5 957 ya da 958 e fena saplar. Talihsiz yorum olmuş
    IN BOOST WE TRUST

  8. #84
    yilmazcatalbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    adapaza-R
    Mesaj
    1.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yilmazcatalbas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araç kaplamaya gidecek demişsiniz. Tamponların tamamını kaplayabilecekler mi? Yada tamponlar boyanıp araç mı kaplanacak?
    Gözden kaçtı sanırım
    Techturkey dediğin 12, bilemedin 16. sayfada adamı bulur, 500.000 yerine 1m alır, konuya giren herkesi ihya ederdi...

  9. #85

    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    45
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Arrow

    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4.2 quattro ok zaten performansı olan bir makine değil ancak e60 m5 957 ya da 958 e fena saplar. Talihsiz yorum olmuş
    Yorum degil teknik verileri soyledim. Talihsiz teknik veri de olmayacagina gore..

    E60 M5, 0-100 km/h: 4.4 s ve 1/4 mile: 12.3 s
    958 Cayenne Turbo, 0-100 km/h: 4.3 s ve 1/4 mile: 12.3 s

    Kagit uzerinde 2 arac, teknik veri olarak esit gozukuyor. Pist zamanlari ise testlere gore farklilik gosteriyor. Kimisi M5'i 0.5-1 sn onde gosteriyor kimisi ise Cayenne Turboyu (Auto Zeitung mesela).. Bir de 50 HP daha guclu Turbo S versiyonu da unutmamak lazim. Bu teknik verilere gore "fena saplar" bence talihsiz bir yorum olmus..

    Aslinda Cayenne Turbonun rakibi degil M5. Biri sedan oburu SUV. Cayenne Turbo ve Turbo S'in rakibi XM5 ki nerdeyse her testte XM5'i geciyor. M5'e rakip Porsche Panamera Turbo ve Turbo S var. O karsilastirmada da kimin gececegi asikar..
    Stable of Twin Turbo Heart Breakers

  10. #86

    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    45
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Arrow

    Alıntı yilmazcatalbas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gözden kaçtı sanırım
    Daha once de izah ettigim gibi araca hicbir sekilde boya yapilmayacak. Tamponlarin ozel bir durumu yok. Aracin geri kalani gibi tamponlar da boyasiz kaplanacak.
    Stable of Twin Turbo Heart Breakers

  11. #87

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KING Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yorum degil teknik verileri soyledim. Talihsiz teknik veri de olmayacagina gore..

    E60 M5, 0-100 km/h: 4.4 s ve 1/4 mile: 12.3 s
    958 Cayenne Turbo, 0-100 km/h: 4.3 s ve 1/4 mile: 12.3 s

    Kagit uzerinde 2 arac, teknik veri olarak esit gozukuyor. Pist zamanlari ise testlere gore farklilik gosteriyor. Kimisi M5'i 0.5-1 sn onde gosteriyor kimisi ise Cayenne Turboyu (Auto Zeitung mesela).. Bir de 50 HP daha guclu Turbo S versiyonu da unutmamak lazim. Bu teknik verilere gore "fena saplar" bence talihsiz bir yorum olmus..

    Aslinda Cayenne Turbonun rakibi degil M5. Biri sedan oburu SUV. Cayenne Turbo ve Turbo S'in rakibi XM5 ki nerdeyse her testte XM5'i geciyor. M5'e rakip Porsche Panamera Turbo ve Turbo S var. O karsilastirmada da kimin gececegi asikar..
    o işlerin her zaman kağıt üzerinde yazıldığı gibi olmadığını herkes bilir. Sizin 0-100 dediğiniz değeri ever çıkarır çekiş kaybı olmadığı için. Hatta m5 ve F458 i de geçebilir düzgün asfalt olmadığı sürece. Ama iş yola oturunca durumlar çok değişir. Sizce E60 dan 300kg daha ağır 7 hp daha düşük bir araba E60 M5 i nasıl geçebilir. Anca 0-100 ya da 0-400 metrede geçer. M5 in 60-130 mil değeri 9 saniye civarı ki panamera turbodan 1 saniye hızlı. Ve sizin belirttiğiniz çeyrek mil geçiş hızlarına baktığınız zaman m5 in daha yüksek hızda geçtiğini görürsünüz.
    IN BOOST WE TRUST

  12. #88
    Emre İlbi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    3.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o işlerin her zaman kağıt üzerinde yazıldığı gibi olmadığını herkes bilir. Sizin 0-100 dediğiniz değeri ever çıkarır çekiş kaybı olmadığı için. Hatta m5 ve F458 i de geçebilir düzgün asfalt olmadığı sürece. Ama iş yola oturunca durumlar çok değişir. Sizce E60 dan 300kg daha ağır 7 hp daha düşük bir araba E60 M5 i nasıl geçebilir. Anca 0-100 ya da 0-400 metrede geçer. M5 in 60-130 mil değeri 9 saniye civarı ki panamera turbodan 1 saniye hızlı. Ve sizin belirttiğiniz çeyrek mil geçiş hızlarına baktığınız zaman m5 in daha yüksek hızda geçtiğini görürsünüz.
    Alper abi stock E60 M5 60-130 mil 9 saniye imkansız gibi sanki, 100-200km 9-9,5 çıkartır,
    bahsettiğin değer F10 M5 için geçerli olabilir mi?

  13. #89
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Filtreli yazilimsiz E60 M5 -2 egimde 100-200 9,7 yapiyo kisin olctum

  14. #90
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 M5'im oldu ve heralde 6-7 tanede olcmusumdur.
    Max -2 egimde 100-200 9,1-9,3 cikiyor ortalama. 2008+ biraz daha hizli...

  15. #91

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Karabük
    Mesaj
    612
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok güzel proje. bittiğinde detaylı fotoları bekliyoruz
    SEAT SPORT

  16. #92
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Levent Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Filtreli yazilimsiz E60 M5 -2 egimde 100-200 9,7 yapiyo kisin olctum
    Tecrübe degılde dergıde bır yerde okusam ınanmayabılırdım.

    9.7 sec 100-200 e60 m5 ıcın kotu bır deger degıl mı ?

    Neden dıyeceksenız kendı ıbızam -2.12 de 9.81 sec kosuyor 100-200 arkadasımın fıltre egzostlu e39 m5 ı ıle yanyana gıdıyor.

    Burada e39 m5 mı cok ıyı gıdıyor yoksa sızın olctugunuz e60 mı yavas ?
    DynoDynamics in Ecutuned

  17. #93
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    E39 M5 o sureyi yapmasi imkansiz.
    Siz denerken araciniz 9,x sec yurumuyordur.

  18. #94

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    canberk m6 ile 7.4 nasıl çıkardı abi o zaman. Sadece filtre ile.
    IN BOOST WE TRUST

  19. #95
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Onun M6 stok 7,8 di sanirim. Ve 2008. O sureyi ben olcmustum ki motor inanilmaz ceviriyor!!
    M5 9,1 2008'e kadar,sanirim 2008+ 8,7 civaridir.
    Konu cok dagildi,ayip oluyor. Zaten 100-200 diye konu vardi,oradan devam

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •