maşalla+allah kaza bela vermesin. Ellerinize sağlık. Turbo opeller çoğalsın daha da çok istioz daha çokk...
Printable View
maşalla+allah kaza bela vermesin. Ellerinize sağlık. Turbo opeller çoğalsın daha da çok istioz daha çokk...
allah kaza bela wermesin. çok emek sarfedilmiş olduğu belli inşallah istediğiniz gibi verim alıp yürütebilirsiniz. allah nazar dan saklasın
gsi ları yaşatmak kadar güzel bişi yok.allah utanfırmasın kardeşim.videoları beklioruz
1-2 bişi sölemekistiyorum benzin basıncı çok yüksek enjektor isterim diyorum basıncı acıcam açamıyorum .4 basıyor ama güzel gidiyor :)
Baya ugrasılmış belli. Tebrik ederim projeden dolayı. Değişik bir proje olmuş..
Bu güçler için AEM e gerek yok aslında. orjinal let beyni ve tesisatı herzaman daha avantajlı olurdu. Let kollarına da gerek yok aslında xe ile let kolları aynı cunku.. 1.1 bar ın ustune cıkmanızı tavsiye etmem bu kollarla ve saplamalarla.
maşallah kazasız belasız ...
emekler güzel olmuş..
maşallah araç 10 numara
arac daga toplanmadı bu resımler pıs resımler. boyada suanda. arac bıtsın en guzel resımlerı sızlerle olucak ınsallah.
maş. araç çok iyi olmuş. Kazasız belasız sürüşler dilerim size
Hayırlı olsun :D:D
Hayırlı olsun.Aem'e gerek yoktu.Bu arada MAF iptali yapıldımı ?
cip özkanın arabası bu 34 mop 49 pilaka
AEM e cok gerek vardı
devamlı chip yazılımı ile ugraşılıp sürekli her setup ta update için para harcanıcagına AEM takmak cok daha mantıklı oldu
mapa gecildi fakat maf oldugu yerde duruyor cünkü elektrik sistemini tamamlıyor aracın ama hiç bir işlevi yok
tek mars saat gıbı masallah. 570cc ınjectors yolda. onlar gelsın ozmn daha net konsurum cold start ıcın. suan 310cc var...
Hayırlı olsun projeniz..Bu araç 330hp.den aşşa çıkmaz:) Benzin regulatörü orjinal 3bar gibi duruyo değiştirmeyi düşünüyomusunuz ?..Buji kablosuda orjinal gibi ben splitfire 8.8mm takıp çokta memnun kalmıştım ;)
dükkanın önünde gördüm gercekten güzel bi arac tamponda yoktu muhtesem görünüyor :)
:) turbo arabada elindeyse mafı iptal ediceksin :) edebiliyorsan reamap yapılabilirdi aynı fiyatlara ama hiçbitrşey yetmiyor o çipte haliyle iprenç olucaktı
ITBl er yüzünden çok karmaşıklık yaşanıyor ama baya baya düzeldi sorunu 1-2 eksiği var oda hallolucak enjektyorler gelsin bunların dead time ları biraz kötü haytta baya kötü sewimli değiller gaz yamesi felan güzel ama sanzıman çok uzun ben olsam o aarabaya 30r takarım :)
Birde EMS:)
Henüz hazırlanan calibra yok evet. Keşke olsa yaa. Şöyle söyleyem, biz de evo 310 eprom, yeni map sensörü değişiklliği, komle ekzost sistemi, benzin basınç reg.(4 bar olcek injector değişimine gerenk yok, 4 bar da yeterli işemeyi yapıo 400cm civarı) ve büyük intercoolerla 290-310hp arası mümkün. Stock motor ve turboyla. Bu araç 1barda 280-300hpleri çıkarır. Maf sensörü iptali konusunda da katılıyorum. Mümkünse iptal edilmesi iiidir...330hp çok zor k16yla...rebuild edilmediyse... Turbo Opelleri görmek güsel:D
phase 3 chip ile basınc std kalmıyor ki? su an bu arac 0.4 bar basıyor daha ileride basınc arttıgında 300leri gorebilir ancak..
Bu motora yapılan uygulamalar arasıdna her turlu uygulamayı inceledim ve bende kendi gsi ım için parcalarımı hazırladım ve yakında baslıyorum turbo projesine.. bahsettiginiz gucler için kullanım kolaylıgı, yakıt ekonomisi, problemsizlik ve konfor konusunda genellikle let beyin tesisat kullanılır. daha uygun fiyata, problem cıkarma riski daha az orjinal turbolu bir motora sahip olmanın en guzel yolu da budur. Throttle Body ler sanırım onceden mevcuttu aracta.. Ustundeki enjektorler yuksek basıncta yeterli işemyi saglayabilir bahsettiginiz gucler için ama sature olmamak için guzel secim buyuk enjektor..
Hızlı bi calibra mevcut değil TR de ama üstündeki C20LET Opelin en iyi motoru denilebilir ve yüksek güc cıkarmaması için hiçbir sebep yok :)
çok güzel araç güle güle kullanın
hayırlı olsun:)
hayırlı olsun öncelikle ama bence yanlış düşünüyorsun standalone hiçbir zaman kesinlikle orjinal ecudan çok daha basarılıdır
üstündeki enhejtorler %90 larda .7 barda bence kesinlikle o enjektorler yetmez
orjinal beyine cip yapmak la standalone ile program layıp yürütmek büyük farklar yaratır
Standalone tabiki daha iyidir ona bir sözüm yok tabiki de fic ne zaman standalone oldu :)
Astra GSI ın orjinal fuel rail i üzerinde bulunan regülatör 3 barlıktır. Enjektörlerinde 3 barda 241cc flowu vardır. Bahsettiginiz güçte yaklasık 4.5 barda calıstırılması lazım ama dedigin gibi gereksiz olur enjektorleri boşa zorlamak. büyük enjektor güzel secim ;) 440cc lik yesil boschlar gayet iyi olur.
Ama güzel bi sonuc alıcagınıza eminim.
Standalone bağlanacak die biliorum. İnjector için stock calibra injectorleri yeterli verimi sağlar. Güsel bi proje olacağından eminim tekrar kolay gelsin...
reagulatoru ayarlanabiliyor:) ben gerekenlere EMS yazdım Fic yazmadım bi bak istersen yukardaki msglarıma ki açık konuşim güzel bir piggyback bile çipten çok daha kullanılabilir yapar arabayı
Calibra turbo enjektorleri kaç cc?
4,5 barda çalıştırmak çok gereksiz olma polarizeyi çok daha güzel yapar limitleri dahilinde bir rakam 4.5 bar bir enjektor için
Calibra 3 bar 350ccm civarı. 4 barda gerekeni verebilir. Ama tuner ın tercihi, chip konusunda katılıyorum özellikle piyasada copy epromlar çok fazla ve verimlilikleri yok. Sadece eprom değişikliğyle istenen güçler zor, o yüzden biz map sensorünüde değiştirioz...
uzerınde zten stock calıbra turbo enjektorlerı var ama yetmıy :)
350cc ise
4.5 barda 428 ediyor ama yaklaşık 400 diyelim .5 de biz basıyoruz ediyor sana 5 bar olduğunda 451 yani takiliyeti 425 felan eee ozaman bunlar bitiyorsa neden bitiyor değilmi ? 440 cc felan 2 litre arabalar için bence ÇOK az minimum 680 den başlanmalı
Orjinal calibra injectorüyse 4 barda 400ccm, ama nie hala yetmio annayamadım bu speclerde yetip yürüyen bi sürü opel var. Şöyle söyleyim 550cc yi alman tunerlar opelde 400hp için kullanıolar. Pompa da bi prob olabilir. Flow mu düşük acaba? Voltaj mı düşük? Ben de bilmiom ki neden yetmio??
bence ilk önce let leri hazırlayın daha sonra ankarada benim bildiğim güzel ve patlamadan catlamadan yürüyen calibralar var bence birisi sizlerle denerler ama ilginçtir herkes calibraya yürümüyor derken nedense herkes arabasına let atmaya calısıyor bende bunu anlamıyorum???
bu aracta İTB oldugu için sanırsam daha fazla yaıta ihtiyac duyuyor
bu demektirki aynı turbo ile 0.5 te orjinal emme manifoldu olan bir gsi ile bunun arasında beygir farkının olucagıdır
yani bu arac daha fazla yakıt ihtiyacı duyuyor su anda cünkü herşey cok net çalışıyr zaten pompa falan herşey degişmiş durumda