Çok büyük emek var kesenize bereket.
konuyu şimdi görüp 25 sayfaya tek tek baktım..
maşallah emek zaman para harcayarak çok güzel bir araç yapmışsınız..kazasız belasız keyifli sürüşleriniz olsun..
2000 A3 8L
sende varsın listede
nasıl iş laa bu
@emre2blue emeğine sağlık dostum
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
En son pist gününde gördüm ama sorun mu vardı? Ya da kısık ayarda mıydı?280 hp görüntüsü vermedi. Ama yapılanlar gerçekten çok iyi.
IN BOOST WE TRUST
Evet araba gitmiyordu. Boost Çok geç kalıyor. ve Vites değiştirdiğin zaman 3 saniye araba boğuluyor gibi kalıyordu. Ki haaala öyle. Senteden şüphe ettim. Ama senteden çıkmadı. Sırf kontrol ettiğim bir video hazırladım. Ciddi SENTE kontrolü yaptım piston tepe noktasına varana kadar. Hiçbirşey çıkmadı. EMME ve EGZOZ egzantrikleri dönmüş olabilir dedik. Çünkü Arabanın Egzantrik tahriki EGZOZ tarafından oluyor. Yani KRANK ile EGZOZ egzantrikleri bağlı. EMME tarafına EGZOZ'dan bir Dişli ile gidiyor tahrik. Orada sorun olabilir dedik. Ama çıkmadı birşey. TURBO'dan VNT'den olabilir dediler. Turboyu sökmüştüm. Oradan da çıkmadı. İşlerimden dolayı birşey yapamıyorum. Şu anda aracın içi de ıslandığı için sökük. Bu haftalarda biraz toparlanırsam zaman bakımından biraz daha inceleme yapacağım. Motoru yeni topladığımdan beri bu problem var. Yaptığım değişiklik sadece Orjinal KAPAK takıp ORJINAL Emme manifolduna geri döndüm. Bakalım sorun nerede çıkacak. Bu arada her türlü teklife açığım.
Eyvah BOTLAR canlandı, downVOTE vermek yetmedi, konuya musallat oldular. YÖNETİMMMMM , YOK MU KİMSEEEE
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Alt devirlerde ölür dediler. Orjinal kullansaydı daha responsive bir gaz pedalın olurdu dediler. Herkes orjinal kullanıyor, Alemin tek akıllısı sen misin dediler. Dediler de dediler. Bende Alem buysa Kral benim diyemedim. Döndüm orjinale. Tabiki Tek sebep bu değildi. AIRMASS ölçümlerimde hata vardı. Sanki araba hava ememiyordu. Mesela aynı SETUP aynı basınç aynı motor bir araba 1700mg/i hava emiyorken, ben 1450mh/i hava emiyordum. Bir türlü çözemedik. Sonra EMME portları ile oynadın. Büyüdüler ondan dolayı araba hava ememiyor oldu. Dedim tamam orjinal'e döneceğiz. Bakalım ne olacak.
Şimdi Orjinale döndük. AIRMASS düzeldi, ama bu sefer araba ciddi LAG yapar oldu. Kimseyi suçlamıyorum. Sonuçta görüyorsunuz herşeyi kendim yapıyorum. Kesin birşeyleri yanlış yaptık. Elbet bulunacak. Ama dediğim gibi her öneriye açığım.
Kaçak testi yaptım bu arada. Silikon bağlantılarında biraz kaçak buldum düzelttim. Ama hiç bir fark olmadı.
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Abi teşhis koyana kadar biraz canın sıkılacak belli ki, kolaylıklar dilerim
Hep mekanik kontrol yaptığını yazmışsın ama aklıma geldi, sürüş esnasında log alıp sonra incelemeyi veya anlık belli birkaç grafiği açıp izleme imkanın varsa o şekilde elektronik bir gözlem yapmayı denedin mi? Tamamen uyduruyorum ama belki bir ilham olur, o 2-3 saniyelik lag esnasında beyin belki bi yerde fazla basınç okuyup kesiyor, belki saçmasapan ama fren müşürü bozuktur brake boost'a müsade etmeyip gaz kesiyodur falan. Sallıyorum ama öyle elektronik bi engel var da sanki anlık sorun oluşturup düzeldikten sonra yola devam ediyormuş gibi geliyor kulağa
Cooler küçük bile kalıyor diyebilirim. FACEBOOK gruplarındaki konuşmalara bakarsak benim 20LT falan takmam lazım. 200HP polo 1.6 TDI bile 10.5lt falan kullanıyor. 1.7 TDI 'ler 8.5LT falan kullanıyor. Ben de 8.5lt kullanıyorum. Ambient + 25*C @ 200kmh sonunda görüyorum. Bence mükemmel değil ama çok iyi bir değer. MAF değiştim. Elimde 2 adet vardı zaten. MAP'tan şüphelenmiyorum. VNT'ye baktım Video çektim v.s. Vites değişiminde VNT sabit duruyor. VNT'ye komut sabit duruyor. Yani hem DATALOG'da hem de Fiziksel olarak KOL sabit duruyor. Boost getirmeye yönelik bir hareket yok. ECU'dan bir yerde bir veri okuması ile alakalı olacak. Göreceğiz hep birlikte. Belki ELEKTRIK tesisatı problemli çıkacak ???
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Rail Barda ufak bir kaçak var. Onun için RAIL bar aldım yolda gelecek. Ondan çıkarsa çok gülerim ama. DEPO içi POMPA v.s. hepsi kontrol edildi. Zaten en ufak bir yakıt gelmediğini anlasa anında hata veriyor. Arabada 1-2 aptal sensör ( DPF FARK basınç sensörü ) haricinde hiçbir DTC kapalı değil. Yani birşey olursa hemen alarm verecek şekilde. Haftaya CUMA günü gelecek sanırım RAIL bar. RAIL BAR basıncına da baktım DATALOG ile aldım hiç fark yok. Çok güzel tutuyor. OVERSHOT yapmıyor v.s. Bir fikir de şu. Kablolardan parazit alır mı ? Sensörleri OSİLOSKOP ile izlemek istiyorum. AVUÇ içi modelim var bende. Onunla takıp teker teker izlemek.
Cahilce bir yorum olacak belki ama ya loglarda hata varsa veya verileri yanlış okuyorsa? Başka cihazla kontrol etme şansınız var mı?
Egzos çıkışın çok ısınıyorsa da kesiyor olabilir. EGT değerlerin nedir görebiliyor musun?
IN BOOST WE TRUST
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)