maşallah, kazasız belasız kardeş. güsel proje ALLAH utandırmasın.
Printable View
maşallah, kazasız belasız kardeş. güsel proje ALLAH utandırmasın.
w.band ve eksoz manifoltu işçilikler özellikle çok hoşuma gitti
Maaşallah
inşallah iyi güçler gelir, kilit aldınız mı?
teşekkürler arkadaşlar daha iisini allah sizede nasip etsin
şanzımanı değiştirmeyi düşündüğümden şuan kilit almadım ama değiştirirsem kilit alıcam gerçi orj şanzıman nekadar götürür oda belli değil :)
orjınal şanzımanla pek gitmez hele draglarda çok zor bence şanzımanla baya bi ilgilenmen gerekecek
Valla manifoldu beğendim. Tabi uzman değilim ben. Wideband'ın yeri çok güzel olmuş. Evo lardada böyle yapıyorlar. Bu arada orjinal silindir üst kapağını bulabilirsin C2 VTS üst kapak kullan derim.
eskilerden bi video buldum 20 temmuz izmit speedweekend den bi video saxo vts turbo ( 14'' cadde lastikleri + ses sistemi ) vs honda vti 1.8 turbo gt30
http://i623.photobucket.com/albums/t...h_P8170029.jpg
yeni fotograflar geliyo fırında şuan :D
............................
Hayırlı olsun. Debriyaj yumuşar inşallah istediğin kadar. BE şanzıman mı kullanıyorsun.
allah utandırmasın sanzuman olarak sılarılı 6 yı neden duusnmuyorsun ?
Sıralı 6 ileri neredeyse otomobil fiyatında mağlesef :(
Öncelikle şanzıman BE4 olarak 5 ileridir. BE3/6 şanzıman ise 306 GTI şanzımanıdır ve 6 ileridir. Ama 106ya uygulanması çok ama çok zordur. BE şanzıman 2.0 lt ve üzeri araçlarda var. 206 gti/rc 2.0 hdi gibi araçlarda kullanılan şanzımandır. Kaldırabildiği tork daha fazladır. Turbo uygulamasında MA şanzımana göre daha dayanıklıdır. Vites geçişleri daha az kemiklidir MA ya göre. Direk oturması için TU5 bloğa uyumlu bir BE şanzıman kovanı bulman gerekiyor. Buda çok ama çok az araçta var. Xsara Picasso felan gibi. Yani 1.6 TU5 blok olupta şanzıman olarak BE kullanan bir araçtan çıkma bir şanzıman yada kovanına ihtiyacın var. Flanş uygulaması mümkün olabilir belki ama uygulamasını görmedim.
boosted pug sen mega squirt ecu yu bağladınmı arabana bağlıcam filan diyordun ben sipariş verdim ecuyu toplamayı yaparımda kablolamada bikaç takıldığım yer var vts nin ecu şemasını filanda buldm base map bulamadım bnm arabaya göre istersen msnden konuşalım kemalertek@hotmail.com
Maşallah Allah utandırmasın.
teşekkürler arkadaşlar
schumi açıklaman için teşekkürederim yeterince açık olmuş
dragger kardeş ekledim msn den yardımcı oluyım sana sormak istediğin konularda yurtdışında yapan bi eleman war be şanzımanın içine 306 gti6 nın vites dişlilerini oturtmuş ama oda 5 ileri kullanıyo sanırım 6 olması baya zor hem kaldıki 306 nın şanzımanı kısa o yüzden rc şanzımanı yapmak daha mantıklı
kolay gelsin güzel oluyo maşallah 12 nisanda gelirsiniz umarım
hayırlı olsun abi...205 gtı jantını taksam ne guzel olur derkeeen...bi baktım takmıssın...cok tatlı olmus masallah.gerce hondaya olmuyor ama beyazı takmak cok isterdim
maşallah kazasız belasız sorunsuz bin
............................
runnerları düz yapınca yer sorunumu oluyor?
birde tank kısmını hatları daha yumuşak olacak dimi bittiğinde?
runerlar malesef ne daha kısa nede düz olabiliyo çünki enjektörlerin açısı kayboluyo ve düzelttikçe arkada motor kulağına değiyo malesef en optimum bu şekilde oldu
plunnium kısmı bu şekilde kalacak şuan bakalım bi sıkıntı yaşarsam plunnium u değiştircem
runnerlara eğik olarak tornada enjektor yuvası açmak mümkün değilmi acaba?
plenum kısmı briaz daha yumuşak hatlara sahip olursa daha iyi olabilir
hiçbir sey solemeye gerek yok mukemmell
mükemmel olmuş............ tarık usta kaynak işçiliğinde döktürmüş yine :D
ellerine sağlık TARIK abi kaynağın çok güzel olmuş
kankaaaa bitir artıkıkk!!!! ama herşey süper olmuşş inşallah sıkıntısız olur:) Gerci bu işin eğelenceli yoluda sorunlar, yoksa sıkılıyor insan:) sadece gazla dur :) Heyecanla bekliyoruzz!!!
inşallah herşey güzel ve istenilen gibi olur çok güzel görünüyor!!
guzel ısallh sorunsuz olarak tamamlarsın projeyı :)
super görünüyor herşey, el emeği çok...Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin..
Güzel proje. Maşallah...
Bu arada debriyajı ne yaptınız?
çok güzel herşeyi ile herkesin eline emeğine sağlık.
bu arada emmenin her bir kanaldan geçen flowrate ini hesaplatan oluyor mu hiç ?
süper bi setup tebrıkler
yorum yazan arkadaşlara çok teşekkürler montajı ve custom olan parçaları ben yaptığım için bitiş süresi biraz uzadı ama olsun yavaş yaval olunca hatalarımızı görmüş oluyoruz
emme yi biraz daha yuvarlak hatlarla yapmak isterdim ama aluminyumu işletecek çok fazla yer bulamadım bulduğum yerdede ii para istediler başka bi arabadan alıp uydurmayı denedim ama bu seferde runnerlar hem dar hemde uzun geldi bu sebepten böle bişi yaptım enjektör yerlerini tornada yaptırttım zaten runerları tek parça yapmayı denedim ama bu sefer enjektörler ve fuel rail için yer kalmıyo üst kapakda emmenin hemen üzerinde balkon gibi bi çıkıntı var buda alanı çok kısıtlıyo bu sebepten manifold bu şekilde oldu
runnerların flow rate ini hiç ölçtürmedim ölçtürebileceğim biyer warsa test etmiş oluruz
debriyaj quarter master twin plate artı remote master cylinder hidroliğe çevirdim debriyajı
bilgi amaçlı bişey sorucam
emmeyi kendin değilde c2vts lerin emmesini kullansan hem performans hemde maddi açıdan hangisi daha mantıklı olur benimde bi çalışmam olucak kararsızım ne yapayım diye.
Allah utandırmasın.
emmenin maliyeti
aluminyum plakalar ve borular 50 tl
flanş su jetinde kesildi 30 tl
torna işi enjektör 50 tl
torna işi velocity stack 100 tl
kaynak 100 tl
c2 vts manifoldunu aradım ama birtek istanbulda buldum onada 600 lira istediler bu sebepten böle bişi yaptım birde enjektörler orjinalden farklı c2 vts manifoldu alsatdım yine enjektör kısımlarını kurcalıcaktım