İlginiz icin sagolun.Yani özetle stock krank üzerinde işlem yapıldı.Zaten silindirler arasıda cok fazla +bore'a musaıt degıl bu motorda.İnş yaptıgınızdan güzel sonuclar alırsınızda bizlerde burda izler duyarız fikir sahibi oluruz.
Printable View
yok bi yanlış anlama oldu sanırım bizim orjinal krank 82mm strok a sahip 78.5mm piston ile 1586cc hacime sahip oluyo ben 88.3mm stroke 79mm bore kullandım herhangi bi kaynak yada doldurma yapmadım direk yeni krankla oda 1731 cc civarı hacim elde ediceğim anlamına geliyo
Heh işte o krank nerede imal edildi onu sormak istemiştim.Yani ülkemizde ölçüsü verildiginde bu sekılde parca imal eden yerlerde var mı diye sorum.
abi yazmışın o krankla olurmu diyenler çıkacak diye ilk ben diyim :D
aşırı under-square motor oluyor ztn olması gerekenin tersi bir motor
yüzünede söylemiştim eski hali zevkli değildi arabanın böyle daha iyi olucak :)
http://www.powertronic.gr/dragster.htm bu nasıl bir arabadır bilmiyorum :D
ben imal ettirmedim, başka bi aracın krankını arabama taktım kolları custom yaptırttım
bildiğim kadarıyla konyada ve sivasda ölçü verildiği taktirde krank yaptırtabiliyosunuz
throttle lar önde duruyo muhtemelen bunda bi swap war ama hakkında çok bi bilgiye erişemedim
orjinal krank ve kollar ile sadece piston değişerek yaklaşık kaç hp lere ulaşabiliriz?
Hadi hayırlı olsun Mehmet Ali.
aluminiyum volant ve şarj dinamosu kasnağını birde bronz debriyajı
nereden temin ettin ? ben de arıyorum
Hayırlısı olsun güzel bi proje iyi bi verim alırsınız inşallah
hayırlı olsun merakla takipteyim. :)
mengü hayırlı olsun kardesım emeklerinin karsılıgını fazlasıyla alırsın ınsallah
fotograf makinasını evde unuttuğumdan bu sefer fotolar kötü oldu ama bidahaki sefere daha kaliteli olucak
bronz balatamızı ve balansı yapılmış baskımızı taktım
http://img269.imageshack.us/img269/7...1101181611.jpg
viteslere bile doğru düzgün geçmiyen hurda şanzımanımı :ofk: idareten takıyorum allahtan daha önceden 2004 model hiç açılmamış bi şanzıman almış kenara koymuştum yoksa takasdan elime geçen bu neüdüğü belirsiz şanzımanla uğraşıp durucaktım 1 ay felan idere etsinde rodaj biter bitmez diğer şanzımanı takıcam ( bu arada diğerine kısa ayna marutinin montajını yapıcam ) :hahaha:
http://img222.imageshack.us/img222/3...1101181629.jpg
http://img811.imageshack.us/img811/6...1101181654.jpg
http://img526.imageshack.us/img526/1...1101181654.jpg
en sonunda tu5jp4 kapağımız yerinde
http://img443.imageshack.us/img443/3...1101181914.jpg
http://img708.imageshack.us/img708/2...1101181914.jpg
bir iki orjinal parça daha
http://img844.imageshack.us/img844/3...1101181915.jpg
http://img823.imageshack.us/img823/5...1101181916.jpg
307 külbütör kapaklarımızıda yerine takıyoruz
http://img19.imageshack.us/img19/822...1101182304.jpg
http://img202.imageshack.us/img202/9...1101182304.jpg
kasnakları fırçayla parlatıp boyadım yakından daha canlı görünüyo ama fotoda soluk çıkmış
http://img816.imageshack.us/img816/7...1101182304.jpg
http://img266.imageshack.us/img266/8...1101182320.jpg
http://img88.imageshack.us/img88/933...1101182320.jpg
yarın siparş ettiğim trigern dış kapağınıda monte edip motoru arabaya yerleştircem ondan sonra
gaz telinin ayarlanması
yakıt yollarının ayarlanması
vites çubuklarının ayarlanması
bir iki ufak tefek işi kaldı
bu arada egzost manifoldu için saplama aradım ama bulamadım yardımcı olabilecek warsa çok memnun olurum ( not : tofaşınkiler olmuyo denedim.)
Maşallah güzel ilerliyorsun
saplama olarak cıkma kapak saplamaları varsa onları kestirip yapabilirsin kapaga yeni diş açman gerekebilir ama yaptınmı 1 sefer yapmış olursun
m7 saplama bulmak dert ben m7 uzun civataları kesip yapmıştım
Maşallah bro bitsinde görelim yaw :)
işte sıkıntı orda uzun saplama bulamadım :icon13:
teşekkürler ama biraz fazla tuzlu olur muhtemelen 10 tane yaptırtmam lazım şimdi bi ton para isterler
ewet abi olmadı bende o şekilde yapıcam ferronun alt hurdalıkdaki kapakları talan ettim 3 5 sağlam anca buldum
teşekkürler abi bende sabırsızlıkla bitmesini istiyorum ama hızlı yapıp sallamakda istemiyorum inş. senle bi roll yaparız :)
abi o yağ soğutucusu neyin maşallah normalin 2 katı kalınlığında
sadece turbo yada pistonla olmuyo malesef birini koyuyosun emme man,foldu patlıyo başka bişi yapıyosun şanzıman kırılıyo yada debriyaj parçalanıyo sıkıntısız ortalama 250 300 hp de rahat rahat gezilir
partnerin kardeşim ama hangi motordan çıkıyo tam bilmiyorum mocal gelinceye kadar idare etsinde yeter
Gaz kelebekleri nasıl bişey olacak?
maşallah mengü kolay gelsin.
oem krankmı kullanacaksın?
şuan malzemeler dükkanda olduğu için resim ekliyemiyorum detaylı resim koyarım yakından çekilmiş
yok oem krank 82mm stroğa sahip ben 88.3mm lik bi krank kullanıyorum
walla yakında kabayla ortak olcam bu gidişle :D yarın bi sorayım teşekkürler
ABİME İSTANBULDAN SELAMLAR... ben senin teknik bilgine çok güveniyorum.......200 kulaktan dolma olarak ulaşilmaz diolar ama deneyipte ulaşamıyanınada rastlamadım ulaşanınada....yapılan her emeğin hakkını fazlasıyla alacağina inanıyorum..yeğenime bol bol selamlar:)
Sevgili boosted pug kullandıgın ITB nedir ve kaç mm.'lik acaba merak ediyorum bilgi verebilirsen. şimdiden teşekkür ederim :)
MaşALLAH..
Saplama bende var, eğer istersen ve zaman açısından uyarsa gönderebilirim, ben headers takınca onlar olmadı ölecene duruyorlar, yarın akşam kargoya verir çarşamba elinde olur..
http://img141.imageshack.us/img141/4537/pict2304.jpg
maşallah allah nazardan saklasın
Öğreniceğim şeyler var.. Devam.. Allah utandırmasın :)
sewgili snoop king kardeşim mektubuma başlamadan önce........... :P kullandığım throttle cbr 900rr ın kelebek çapı 42mm orta ve üst devirler için ideal bi değer
göki teşekkürederim burdan hallettim resimdekine benzer bi takım alıp taktım
teşekkürler
teşekkürler herzaman yardımcı olurum
son durum nedir
Finişe az kaldı sanırsam
saol boosted pug :) Kazasız belasız inşallah :)
hayırlısı olsun hakkınızda Allahın izniyle istediğiniz sonuçlara ulaşırnız. benim bi kaç sorum olcaktı;
krank hangi aracın ? custom kollar derken hangi araçta kullanılan kollar ve ne gibi işler yaptınız.