şanzumanını yapana kadar gelirim :D
Eyvallah kanka :)
daha 2000cc yeterli azda devir döneriz
inşallah
Printable View
gecmıs olsun abı cıkan b18a2 blok N/a iş gorurmu :D
Kardeşim B20 ile B18 arasındaki tek fark piston capı
B18 de 81mm piston var 1800cc
B20 de 84mm piston var 2000cc
B18 e darton 84mm cakınca 2000cc oluyor direk B20 oluyor anlıyacagın :)
bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp :) bilmeyene öğretmiyorsan buda ayıp :)
miniksle stlegalin face de geçen haftaki makarasına istinaden soruyorum ,,
aküyü arkaya alacakmısınız ? :D
Hayirlisi agbi :)
hazır elin değmişken şunu RWD falan yap abi :D
Az önce acil honda parçası için cem beyi aradım çok kötü muamele ile karşılaştım
sonrada suratıma kapattı
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphoto...25436742_n.jpg
Ilk dediniz geldim :)
Cem abi kep gitti :D
üzüldüm geçmiş olsun cem abi
30bin km iyi gitmissin be abi :D
Ben 20bin km'de 3 defa motor yaptırdım :D
Geçmiş olsun b planın olması güzel bişey
sıkkıştırma ve devir limitleri bekliyoruz :=))))))))))))))))
cem geçmiş olsun, mutlaka daha iyileri gelecektir..
Daha iyi şekilde gelicek orası kesin ama şu yağ pompasının yağ basıncı için değilde bu tarz kırılma durumları için çelikten dişliler ile mi upgrade ediliyor. En sert çelik kullanılsa yeterlimi yoksa biraz esnemesi mi lazım. Nedir bu yağ pompasından çekilen çile. Kuru karter seçmemekte bir sebebiniz var mı maliyet dışında ?
http://www.brightbluegorilla.com/Ima...0Dance_jpg.jpg
geçmiş olsun reyiss
Todanın prodrive Circuit Worx spoon'un bunların hepsinin dişlileri var(spoon pompayla geliyor kit) 4340 billet steelden yapılıyor sıcaklık toleransı en iyi malzeme bu tabi ama en az problemle en iyi sonuçlar todayla alınmış bu yüzden todaya yöneliyoruz burdada 4340 çelikle sizde yapabilirsiniz sanırım ama ben bu tarz hassas işlerde hazır olana yönelirim...
Geçmiş olsun abi :(
geçmiş olsun kanka
çok şükür kırıldı sıkıldık amk her çıktıgında aynı süre bir ilerleme yok 4.1 mi yapıodun sen :D
başkan ne zaman kutluyoruz :)