üzüldüm geçmiş olsun cem abi
üzüldüm geçmiş olsun cem abi
" Mensup olduğum Türk milletinin şan ve şerefi varsa, benim de bir ferdi olmak sıfatıyla şanım ve şerefim vardır."
30bin km iyi gitmissin be abi
Ben 20bin km'de 3 defa motor yaptırdım
Geçmiş olsun b planın olması güzel bişey
Daha iyi şekilde gelicek orası kesin ama şu yağ pompasının yağ basıncı için değilde bu tarz kırılma durumları için çelikten dişliler ile mi upgrade ediliyor. En sert çelik kullanılsa yeterlimi yoksa biraz esnemesi mi lazım. Nedir bu yağ pompasından çekilen çile. Kuru karter seçmemekte bir sebebiniz var mı maliyet dışında ?
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Todanın prodrive Circuit Worx spoon'un bunların hepsinin dişlileri var(spoon pompayla geliyor kit) 4340 billet steelden yapılıyor sıcaklık toleransı en iyi malzeme bu tabi ama en az problemle en iyi sonuçlar todayla alınmış bu yüzden todaya yöneliyoruz burdada 4340 çelikle sizde yapabilirsiniz sanırım ama ben bu tarz hassas işlerde hazır olana yönelirim...
Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..
Geçmiş olsun abi![]()
Ms2k
Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
100-200km 5.15sn
561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER
geçmiş olsun kanka
BAZOOKA CİVİC
TR 100-200 FWD REKORU 4,53s
732 hp 660 tork
KARA MAMBA EWO MUSTANG DYNO 50 PSİ 850 HP
DR ECU
çok şükür kırıldı sıkıldık amk her çıktıgında aynı süre bir ilerleme yok 4.1 mi yapıodun sen![]()
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)