bir tane de bonus koyayım :)
2 cm daha indirdim önleri. h.içi arkadaki spacerları sküp arka lastikleri de çamurluğun içine almayı planlıyorum
https://m.ak.fbcdn.net/a5.sphotos.ak...44016474_n.jpg
Tago sağolsun çok değişti beyaz jantlarla
Printable View
bir tane de bonus koyayım :)
2 cm daha indirdim önleri. h.içi arkadaki spacerları sküp arka lastikleri de çamurluğun içine almayı planlıyorum
https://m.ak.fbcdn.net/a5.sphotos.ak...44016474_n.jpg
Tago sağolsun çok değişti beyaz jantlarla
yeni turbo ile 0.8 bar, oem turbo ile 0.8 bar dyno farkı var mı? yada senin hissettiğin bir fark?
bayağı fark var , denediğim araçları söylemeyeceğim , ama çok iddalı araçları geçtiğimi söyleyebilirm .
standart STI geçen bir aracı geçtim Ki araca hala ayar yapılmadı , derme çatma ve muhteşem kısık şu anda , bladerk şahidimdir :)
enjektörlerim %100 de 3. viteste şu anda , dilediğimce basamıyorum . Dynoya çıktığım zaman 1.2 ve 0.8 çıkacağım sırf senin için XSİ :) tartıştığımızı hatırlıyorum geçen sene konuyla ilgili
http://i47.tinypic.com/20zwh2e.jpg bence bunu dene.sadece fikir:)
kaç sene geçti hala bayılıyorum :D bilenler ztn uyanıcak fotoyu görünce
http://www.180sx.co.uk/media/wallpap...-1680-1050.jpg
ne dersin :D
Dün uzun zamandır kendine ayırabildiğim ilk boş vaktimdi , Hiç vakit kaybetmeden yeni parçaları takmak için giriştim.
- Splitfire bobinlerim geldi dün
- Yeni benzin pompası (Walbro 255lph)
- BCPR7ES ( Nikel dışında hiçbir buji takmam artık S13 e . iridium sevmiyor nedense CAlar )
- pompa pedi , benzin filtresi ..
Yeni bobinlerden sonra daha akıcı bir devirlenme oldu , zaten misfire yapmıyordu araba , ilerisi için aldık . Ama artık Misfire bizden uzak :) çıkan bobinlerde ankaralı s13 cü bir kardeşimizin işini gördü ona daha çok sevindim .. o benden daha mutluydu iş bitiminde :)
http://b1205.hizliresim.com/x/f/5sul1.jpg
Ayrıca H100 şamandıra civasını da S13 e uydurdum , Sonuç altta :) ben hayatımda ilk defa bir S13 ün benzin ışığının yandığını gördüm :) Maliyeti 25 TL
http://b1205.hizliresim.com/x/f/5sumb.jpg
Dip gaz afr 9.5 a kadar indi , yeniden ayarlamak gerekecek haritayı . Şimdilik 0.8 de devam . ilk ayarda 1.2bar 350 üstü çıakrtmasını umuyorum artık .
Dün gurcell abim de tecrübe etti , bozuk ayar ve 0.8 basınçta popo dynosunun rahat +300 olduğunu söyledi . Artık ölçmek için can atıyorum . Ayar kaldı bir tek geriye...
Efe benzin şamandıran hayırlı olsun eğer tam düzgün çalışmıyorsa Mustafa dan çıkanı alabilirsin ben onu Bursada bir 240sx ten sökmüştüm durumu çok iyiydi.
Mustafadan aldığın halıyı siyaha boyamıştık durumu nasıldır şimdi merak ettim boya atmışmı?
Başka bir konuda tampon aradığını gördüm eğer Balıkesirden geçersen bende bir tampon var durumu iyi değil ama belki işine yarar. onu vereyim sana
Bu arada sabrına hayranım
şamandıra sağlam abim "şimdilik" :) halıyı aldım ama henüz teslim almadım abi , istanbula gidince alıcam , bi derin temizliğe veririm sanırım . ondan sonra gerkirse boya boyarım tekrar . o konuda bilgi alırım abi senden .
tampon konusu biraz sıkıntılı abi , benimkisinin içi geçti artık okeye dönüyor. macunsuz yeri kalmadı boyaları çatlıyor durduk yerde. alabilirim sendekini fazlalıksa.
salı günü bigaya gidiyorum abi , balıkesirden geçicem . uğrarım yanına müsait olursan :)
teşekkürler bu arada abi , saçlarım beyazladı ama :D
sağol teşekkür ederim , bu aralar biraz bakımsız duruyor , içi filan dağınıktı bugün toplamaya fırsat olmadı :) beğendiğine sevindim
maaşallah
zorlu kargo yolculuğu ve devletin kitlediği gümrük masrafından sonra .. Nihayet elimde....
CA18DET Vi-pec standalone :)
https://m.ak.fbcdn.net/a7.sphotos.ak...51257999_n.jpg
özgün olmasa kesinlikle alamazdım .... sağol patron...
Detaylar yakında....
Edit:
beyini topladım bile , heyecandan bekleyemedim :)
güle güle maf , merhaba map :D
https://m.ak.fbcdn.net/a1.sphotos.ak...22031905_n.jpg
ufak bir açıklama alabilirmiyiz tam olarak ne işe yarar?
Vi-pec , şu anda satılan en iyi standalone markalarında ilk 5 e girebilecek bir firma . Kullandıkça bende onaylıuyorum bunu .
standalone nedir derseniz : otomobilin orjinal beyni sökülüp yerine takılan programlanabilir beyin diye açıklayabilirim basitcene.
Üzerinden çıkardığım power fc de kötü bir beyin değil , fakat Vi-Pec ile yarıştırılamaz ...
Bu hafta içinde inşallah ayarımızı halledip haftaya olan yarışa yetiştiricem .
daha detaylı açıklamaları h.içinde vericem .
ortalama bir vi-pec'in fiyatı ne kadardır ? MS ile kıyaslarsak ne durumda olur :)
Fİyat detaylarını distribütörüyle görüşmeniz gerkiyor , kur farkı vs kargo gümrük gibi etkenler fiyatı etkiliyor .
Fakat ms den pahalı olduğunu net olarak söyleyebilirm...
Hayırlı ugurlu olsun beyin abicim güç ne alemde şu anda peki :) ?
Perşembe günü ayar ve ardından dyno var . 0.8 bar turbo basıncı , çok bişey beklemeye gerek yok yani :)
efe vipec hayirli olsun haltech le ne farkı vardır agbi :)
Bu arada efe
GM Ignition Swap - (CA18DET)
şuna bi bakiver işine yariyabilir :)
Maf mı ? o ne :D
dün vipec imizi bağladık özgün patron da sıkışık vaktinde zaman ayırıp ayarladı arabayı sağolsun . kendisine buradan bir daha kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum :D
0.8 bar da şu anda , gidişi eskisine göre aynı basınçta neredeyse %20 den fazla arttı . Dynoya çıkamadık maalesef vakit yetmedi. yine ölçemedim yani :)
özgün'ün popo dynosu 290HP civarı olduğunu söyledi . ama dyno dynamics poposu mu yoksa vamag poposu mu onu bilemiyoruz :D
%90 hazırım şu anda yarışa . ufak tefek detayları da hallettikten sonra (psikolojik hazırlık da var tabi :) ) tamamen hazır olacak .
Umarım pazar günü kazasız ve ilk 3 de bitirerek tamamlayabilirim . Geçen sene kendi hatalarımdan dolayı istediğim sonucu alamadım ( sıralamada 4. yarışta çeyrek finalde bitirdim)
bu sene uzman pilotlarımızın çoğu yeni arabalarıyla çıkacak bundan faydalanarak fındık motorum ve orjinal alt takımım ile elimden geleni yapacağım .
okuyan herkeze teşekkürler..
Desteklerinizi dualarınızı eksik etmeyin :)
2012 sezonunun ilk yarisini da sag saglim eve donerek atlattik. Yaris benim icin kotu baslayip kotu bitti. Antremanlardaki yol tutus problemlerini gun sonuna kadar halledemeyince butun gun kafadan kaymaya calisan bir drift arabasiyla bogusmakla gecti. Suspansiyon ayarlarimla oynamamama ragmen neden boyle oldugunu hala anlayabilmis degilim. Saniyorum on takimin da artik elden gecme zamani geldi. Aracin on tarafi tum gun yaylari kesik sahin gibi sekip durdu. Yaklasik 15 kisi de bunu disaridan gelip soyledi ki gercekten kontrolun bir kaybolup bir geri geldigi gunu ilk 16 ya gurerek bile tamamlamak benim icin bir basari gibi oldu. Aractan hic memnun degilim su anki haliyle. Umarim problemi en kisa surede giderip bir sonraki yarista hedefim olan sonuca ulasabilirim.
En az benim kadar NFD ile ugrasan baris citakoglu ve senat yenigu e ne kadar tesekkur etsem azdir.
Ayrica ne olursa olsun yanimda olan sponsorlarim,
Boost projects
Ecufast
Jantmax
a da minnetlerimi sunarim. Tesekkurler gunay, ozgun, cem abi...
Yaris donusu ev halimiz...
http://i1090.photobucket.com/albums/...8/d24c1d3f.jpg
Bir sonraki yarista cok daha hazir bir NFD olacak.
Tesekkurler...