User Tag List

Sayfa 5/17 İlkİlk ... 3456715 ... SonSon
308 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Spawn's '93 Nissan "Proper" 200 SX S13 CA18DET

  1. #77

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir tane de bonus koyayım

    2 cm daha indirdim önleri. h.içi arkadaki spacerları sküp arka lastikleri de çamurluğun içine almayı planlıyorum




    Tago sağolsun çok değişti beyaz jantlarla

  2. #78

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeni turbo ile 0.8 bar, oem turbo ile 0.8 bar dyno farkı var mı? yada senin hissettiğin bir fark?

  3. #79

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yeni turbo ile 0.8 bar, oem turbo ile 0.8 bar dyno farkı var mı? yada senin hissettiğin bir fark?
    bayağı fark var , denediğim araçları söylemeyeceğim , ama çok iddalı araçları geçtiğimi söyleyebilirm .

    standart STI geçen bir aracı geçtim Ki araca hala ayar yapılmadı , derme çatma ve muhteşem kısık şu anda , bladerk şahidimdir

    enjektörlerim %100 de 3. viteste şu anda , dilediğimce basamıyorum . Dynoya çıktığım zaman 1.2 ve 0.8 çıkacağım sırf senin için XSİ tartıştığımızı hatırlıyorum geçen sene konuyla ilgili

  4. #80
    bosphorus34
    Misafir
    bence bunu dene.sadece fikir

  5. #81
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaç sene geçti hala bayılıyorum bilenler ztn uyanıcak fotoyu görünce

    http://www.180sx.co.uk/media/wallpap...-1680-1050.jpg

    ne dersin

  6. #82

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dün uzun zamandır kendine ayırabildiğim ilk boş vaktimdi , Hiç vakit kaybetmeden yeni parçaları takmak için giriştim.

    - Splitfire bobinlerim geldi dün
    - Yeni benzin pompası (Walbro 255lph)
    - BCPR7ES ( Nikel dışında hiçbir buji takmam artık S13 e . iridium sevmiyor nedense CAlar )
    - pompa pedi , benzin filtresi ..


    Yeni bobinlerden sonra daha akıcı bir devirlenme oldu , zaten misfire yapmıyordu araba , ilerisi için aldık . Ama artık Misfire bizden uzak çıkan bobinlerde ankaralı s13 cü bir kardeşimizin işini gördü ona daha çok sevindim .. o benden daha mutluydu iş bitiminde




    Ayrıca H100 şamandıra civasını da S13 e uydurdum , Sonuç altta ben hayatımda ilk defa bir S13 ün benzin ışığının yandığını gördüm Maliyeti 25 TL








    Dip gaz afr 9.5 a kadar indi , yeniden ayarlamak gerekecek haritayı . Şimdilik 0.8 de devam . ilk ayarda 1.2bar 350 üstü çıakrtmasını umuyorum artık .


    Dün gurcell abim de tecrübe etti , bozuk ayar ve 0.8 basınçta popo dynosunun rahat +300 olduğunu söyledi . Artık ölçmek için can atıyorum . Ayar kaldı bir tek geriye...

  7. #83
    toonch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Balıkesir
    Mesaj
    356
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Efe benzin şamandıran hayırlı olsun eğer tam düzgün çalışmıyorsa Mustafa dan çıkanı alabilirsin ben onu Bursada bir 240sx ten sökmüştüm durumu çok iyiydi.
    Mustafadan aldığın halıyı siyaha boyamıştık durumu nasıldır şimdi merak ettim boya atmışmı?
    Başka bir konuda tampon aradığını gördüm eğer Balıkesirden geçersen bende bir tampon var durumu iyi değil ama belki işine yarar. onu vereyim sana
    Bu arada sabrına hayranım

  8. #84

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı toonch Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Efe benzin şamandıran hayırlı olsun eğer tam düzgün çalışmıyorsa Mustafa dan çıkanı alabilirsin ben onu Bursada bir 240sx ten sökmüştüm durumu çok iyiydi.
    Mustafadan aldığın halıyı siyaha boyamıştık durumu nasıldır şimdi merak ettim boya atmışmı?
    Başka bir konuda tampon aradığını gördüm eğer Balıkesirden geçersen bende bir tampon var durumu iyi değil ama belki işine yarar. onu vereyim sana
    Bu arada sabrına hayranım
    şamandıra sağlam abim "şimdilik" halıyı aldım ama henüz teslim almadım abi , istanbula gidince alıcam , bi derin temizliğe veririm sanırım . ondan sonra gerkirse boya boyarım tekrar . o konuda bilgi alırım abi senden .

    tampon konusu biraz sıkıntılı abi , benimkisinin içi geçti artık okeye dönüyor. macunsuz yeri kalmadı boyaları çatlıyor durduk yerde. alabilirim sendekini fazlalıksa.

    salı günü bigaya gidiyorum abi , balıkesirden geçicem . uğrarım yanına müsait olursan

    teşekkürler bu arada abi , saçlarım beyazladı ama


    Alıntı eg4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardesımın yanına gıttıgımde gordum bugun makıneyııı atılım unıversıtesındeydı cok guzel we har an drıf te hazır konumda arkada drıf lastıklerı ıle bu cok hosuma gıttı
    sağol teşekkür ederim , bu aralar biraz bakımsız duruyor , içi filan dağınıktı bugün toplamaya fırsat olmadı beğendiğine sevindim

    maaşallah

  9. #85

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zorlu kargo yolculuğu ve devletin kitlediği gümrük masrafından sonra .. Nihayet elimde....

    CA18DET Vi-pec standalone




    özgün olmasa kesinlikle alamazdım .... sağol patron...


    Detaylar yakında....


    Edit:

    beyini topladım bile , heyecandan bekleyemedim

    güle güle maf , merhaba map


  10. #86
    wrcsinan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    528
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ufak bir açıklama alabilirmiyiz tam olarak ne işe yarar?

  11. #87

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vi-pec , şu anda satılan en iyi standalone markalarında ilk 5 e girebilecek bir firma . Kullandıkça bende onaylıuyorum bunu .


    standalone nedir derseniz : otomobilin orjinal beyni sökülüp yerine takılan programlanabilir beyin diye açıklayabilirim basitcene.


    Üzerinden çıkardığım power fc de kötü bir beyin değil , fakat Vi-Pec ile yarıştırılamaz ...


    Bu hafta içinde inşallah ayarımızı halledip haftaya olan yarışa yetiştiricem .

    daha detaylı açıklamaları h.içinde vericem .

  12. #88
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ortalama bir vi-pec'in fiyatı ne kadardır ? MS ile kıyaslarsak ne durumda olur

  13. #89

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fİyat detaylarını distribütörüyle görüşmeniz gerkiyor , kur farkı vs kargo gümrük gibi etkenler fiyatı etkiliyor .


    Fakat ms den pahalı olduğunu net olarak söyleyebilirm...

  14. #90
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı ugurlu olsun beyin abicim güç ne alemde şu anda peki ?

  15. #91

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Perşembe günü ayar ve ardından dyno var . 0.8 bar turbo basıncı , çok bişey beklemeye gerek yok yani

  16. #92
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    efe vipec hayirli olsun haltech le ne farkı vardır agbi

  17. #93
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada efe
    GM Ignition Swap - (CA18DET)
    şuna bi bakiver işine yariyabilir

  18. #94

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maf mı ? o ne

    dün vipec imizi bağladık özgün patron da sıkışık vaktinde zaman ayırıp ayarladı arabayı sağolsun . kendisine buradan bir daha kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum

    0.8 bar da şu anda , gidişi eskisine göre aynı basınçta neredeyse %20 den fazla arttı . Dynoya çıkamadık maalesef vakit yetmedi. yine ölçemedim yani

    özgün'ün popo dynosu 290HP civarı olduğunu söyledi . ama dyno dynamics poposu mu yoksa vamag poposu mu onu bilemiyoruz

    %90 hazırım şu anda yarışa . ufak tefek detayları da hallettikten sonra (psikolojik hazırlık da var tabi ) tamamen hazır olacak .

    Umarım pazar günü kazasız ve ilk 3 de bitirerek tamamlayabilirim . Geçen sene kendi hatalarımdan dolayı istediğim sonucu alamadım ( sıralamada 4. yarışta çeyrek finalde bitirdim)

    bu sene uzman pilotlarımızın çoğu yeni arabalarıyla çıkacak bundan faydalanarak fındık motorum ve orjinal alt takımım ile elimden geleni yapacağım .


    okuyan herkeze teşekkürler..

    Desteklerinizi dualarınızı eksik etmeyin

  19. #95

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2012 sezonunun ilk yarisini da sag saglim eve donerek atlattik. Yaris benim icin kotu baslayip kotu bitti. Antremanlardaki yol tutus problemlerini gun sonuna kadar halledemeyince butun gun kafadan kaymaya calisan bir drift arabasiyla bogusmakla gecti. Suspansiyon ayarlarimla oynamamama ragmen neden boyle oldugunu hala anlayabilmis degilim. Saniyorum on takimin da artik elden gecme zamani geldi. Aracin on tarafi tum gun yaylari kesik sahin gibi sekip durdu. Yaklasik 15 kisi de bunu disaridan gelip soyledi ki gercekten kontrolun bir kaybolup bir geri geldigi gunu ilk 16 ya gurerek bile tamamlamak benim icin bir basari gibi oldu. Aractan hic memnun degilim su anki haliyle. Umarim problemi en kisa surede giderip bir sonraki yarista hedefim olan sonuca ulasabilirim.

    En az benim kadar NFD ile ugrasan baris citakoglu ve senat yenigu e ne kadar tesekkur etsem azdir.

    Ayrica ne olursa olsun yanimda olan sponsorlarim,
    Boost projects
    Ecufast
    Jantmax
    a da minnetlerimi sunarim. Tesekkurler gunay, ozgun, cem abi...


    Yaris donusu ev halimiz...




    Bir sonraki yarista cok daha hazir bir NFD olacak.

    Tesekkurler...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •