musteri hazır :)
Printable View
heheh:D hocam eğer bu egz ler için yani 300 derece civarı ve yüksek lift değeri için konuşacak olursak kapak emme portlarındaki türbülansı eggellemek için steep slope çalışması yapmamız gerekiyo kapağa.Bu işlemi ne kadar başarıyla gerçekleştirirsek bu egzler bu kapakta o kadar verimli çalışır eğer kapağın şu haliyle çalışıcak olursa bu yüksek dereceli egzantirkler üst devirlerdeki türbülans hey yavrum hey ne kadar türbülans o kadar avanas kaybı devire bakarsın dönsün diye beklersin hele üst viteslerde 5 te biter araba..onun için söledim hocam haksızmıyım :D
JapanTuner (100%) = İşçilik 50% + Müşteri memnuniyeti 50% + Türkçe 0%
:D :D :D
hahahah olm benim türkçe öğretmenimle ciddi problemim vardı kendisiyle şaka yapmıyorum :D:D düzeltme yapıyorum bundan sonra dikkat edicem yazılarıma cidden maloz maloz yazıyorum..ama kendimle barışığım bilirsin hatalarımı kabul ederim senin de yolunu ............ cem demiyorum gözlerim diyorum:D
güzel olacak inşallah keyifle binersin kadir abi ..
Mekanik itici yapmadan en akılcısı 23 , ..Daha beyinli hali,itb li halinin tadına bi bakayım :D Egzantriği zaten bu setuptan sonra düşünüyorum..
İbo bizim egzantrikler aman aman etkilemiyo biliyosun ayarlık kasnak olmadan verdiği 10-12 hp ... Bora nın bahsettiği sistemde üst kapağın karakteri tamamen değişiyo iticiler,kasnaklar ve yüksek dereceli egzantrikler ile çok alakasız olur öyle 10hp felan verecek olsa elimi bile değmem :D
İtb ilede 10hp alacaksak bagajda biraz daha gezsin:hahaha:
Tabi bu rakamlar matematik işlemi gibi tak parçayı al hp yi şekli değil ama bu hali ile alakasız olacağı aşikar :)
Yollarız cigerim:D
Bi foto at sana zahmet :) İllaki işimizi görür:icon_tup:
Tek başına 304 derece egzantrik konulamaz biliyosun,o egzantriğe gerekli hava girişi ve düzgün bir map te gerekli ..Stock Rs in 159hp verdiği yerde mekanik itici,ayarlı kasnak,304 egzantrikle 35 hp alması imkansız değil...
Burda Eg ye b16 swaplandı..Araba çok güzel yürüdüğü halde üzerindeki integra typer egzantriği çıkarılıp stage 3 takıldı net 20hp alındı:icon_tup:
Abi benim de anlatmaya çalıştığım o. Aslında bizim arkadaşlar dikkatli okurlarsa farklı birşey yazmıyorum. Sadece egzantriği sök tak al sana 20 hp değil ki olay. Evet bu işlerden uzaklaştık ama o kadar da değil. Yani evet kocadık ama benimkinin hala gideri var diyorum :hehe: Ey abaza gençlik Kaan Utku ve İbo size sesleniyorum bu yaşlı kurtta daha ne numaralar var siz uyuyun :D:D
Bunlar oem kasnak, brutal ile baktığımızda bununda aslında azda olsa ayarlı hale gelebileceğini gördük ama tam manasıyla iş yapar denilemez zaten egsoz kasnağıda önemli:)
Bizim istediğimiz mal bu,
K-Tec Racing - Renault Tuning Styling Motorsport Specialists
non VVT camshafts and cannot be used on standard cams or cams with the oil ways for the VVT
Kesinlikle proje için bire bir kasnaklar
Nın VVT nin gözünü seveyim
Senin hükmetmen gibisi yok arabaya :D
ben bu tür şeylerin genelde maliyetlerini düşündüğüm için anlattığım şekliyle illaki daha ucuz olur ama zaman olmaz imkan olmaz yapacak birşey yok.
dediğinde haklısın kasnak 250£ galiba uğraşmaya değmez..