helical (synchro) olanı 5500aud
helical (dog box) olanı ise 9350aud
tam emin değilim ama 3 aşağı 5 yukarı fiyat değişiktir belki
Printable View
Serdar bey orjinal yağ pompasında ne değişiklik yapıldı peki onu sormayı unutmuşum?
orjinal yag pompasına bir degşşiklige gerek varmıki ?
Serdarım nickini de degiştir bir zahmet
TuranjSerdar2K yap:)
emme manifoldu ne durumda? inlinepro ile konuştunuzmu?
abi ben azcık bildiğimle söliyim avanns demek güç demek yakkıta yuksek oktan olduğu için avansı acabildiği gibi boosta acabiliyosun ee ne kadar bost ne kadar avans o kadar güç..
oktanin basincla alakasi yok, oktanin ayarla alakasi var.....
yuksek oktan= gec patlama = dusuk avans vurma riski
yuksek basinc ile arac dogal olarak daha cok isinir daha cok avans vurmaya yatkin olur yuksek oktan ise erken patlamayi daha dusuk ihtimale getirir...
97 oktanla basincta acilabilir fakat avans kisilicagi icin daha fazla veya tam potansyel alinamaz....
Dusuk oktan ilede basinc acilir ama dedigim gibi yeterli avans guvenlik acisindan verilemediginden dolayi potansyel beygir alinamaz...
Tahminimce Ozgunde ayar yaptigi aracin guvenligini istedigi icin risk almak istemiyor fazla basinc icin daha kaliteli yakit istiyor..
Abi basınc güç demek değildir her zaman 1.5 da 2 den daha güzel yürüdüğü zaamanlaro lur bunun birçok nedeni var benzin oktranı turbonun Verimliliği senin kapağının verimliliği ama aynı arabaya neden 1.5 varken 2 basamıyoruz dersen belirli avans limitleri var onun üstüne çıkmak gercekten gereksiz oluyor hiçbişiy alamıyorsun üstüne üstlük turbonu yoruyorsun oktan olduğu zaman avansında yükseliyor onun üstüne basınc + avans verdiğin zaman güç geliyor
@ basar yoobasarım ben sıkıntı olmaz benim için
adam yarış arabası yoapıyor kırılmassa döverim dio bende dibine dayanıyorum ama kırılmıo kıyamıom :D
turbo teminini nerden nasıl yapıyorsunuz acaba ? gt serilerini.
bu S2000 turbo 60-130 mph ve 100-200 km/h ölçecek mi?